points: 10

strange transport

LKW transporting air power blates

featuredcool

by Sealbasher

submitted October 29th 2016

45 comments
what do you think? let everyone know!
strange transport
tagged:
comments (45)
You really are a fuckturd
10 months ago
I need one of those trucks to transport by dick....
10 months ago
...less ass to the shops
10 months ago
ha
10 months ago
Blades

You dumbfuck
10 months ago
damn, i knew this was wrong
10 months ago
He really is a dumbfuck
10 months ago
How many languages do you know fries?
10 months ago
2
10 months ago
British English and Ebonics?
10 months ago
English and 'American'
10 months ago
So not Ebonics? That puts me at three!
10 months ago
...jive turkey
10 months ago
*Eurobonics
10 months ago
Isn't that called Irish?
10 months ago
i speak 3 btw
10 months ago
german english and spanish
10 months ago
and some decent mandarine, but not on a pro level
10 months ago
you're also fluent in stupidity
10 months ago
Leave my German conrad alone, you pussy ass bitch!!!
10 months ago
comrade*
10 months ago
yeah.. birds of a feather flock together
10 months ago
Yep
10 months ago
Some of his subs suck ass though.
10 months ago
what... they nearly all suck ass
10 months ago
Like you have ANY room to talk, negro.
10 months ago
10 months ago
Cool sub, Seal.
10 months ago
yeah right.. take sealbashers cock out of your mouth faggot
10 months ago
What? It's a fucking cool sub, fries. FUCK off, faggot🖕
10 months ago
Holy fuck me in the ass!!!!
10 months ago
wow. Wrong thread. Jesus h Christ..
10 months ago
or is it....
10 months ago
you wish...
10 months ago
well you're clearly hoping for some sealbasher wang
10 months ago
Gey
10 months ago
only a halfwit would think that a trio of lorries carrying wind turbines as being strange
10 months ago
Those aren't lorries, you idiot.
10 months ago
?
10 months ago
The lorries are following the turbine haulers.
10 months ago
what the fuck is a turbine hauler if it isn't a lorry ? go back to your gutter
10 months ago
Your mum's a turbine hauler.
10 months ago
lol
10 months ago
recover password
most discussed