points: 16

Pacific Fruit-Piercing Moth

The caterpillar in the photo is the larva of the Pacific fruit-piercing moth.

featuredcool

by thatdude420

submitted October 18th 2016

53 comments
what do you think? let everyone know!
Pacific Fruit-Piercing Moth
tagged:
comments (53)
Hi Jezebeth
2 years ago
hi right back atcha dude :)
2 years ago
You're not Jezebeth. Silly possum. But hi to you too.
2 years ago
sike! and hi
2 years ago
speaking of which i just got done putting in a 13 hour day at work...weed and pizza and sleep now - in that order


2 years ago
I just got home a little while ago with some nice buds. So weed, Spaghetti and The Simpsons - in that order for me.
2 years ago
FXX?
2 years ago
Holly shit dude. I just cough so bad that i farted and started drooling. This is some good shit.
2 years ago
And no i watch it on my firestick that is hacked.
2 years ago
farting and drooling are the best times ever, sometimes
2 years ago
Yea sometimes lol.
2 years ago
if you can finish off with a big ol belly burp - bonus
2 years ago
http://i.imgur.com/gtgAMpA.jpg
2 years ago
^ that's what i am smoking.
2 years ago
And this is what i am eating.
http://i.imgur.com/e4c1Eir.jpg
2 years ago
Hippie!!!!!!!
2 years ago
Faggots
2 years ago
*cigarettes
2 years ago
So getting high and eating leftovers is apparently big news
2 years ago
by that logic we have the most awesome big news life ever
2 years ago
I was joking. This is the same drone talk thatnig always pulls
2 years ago
still, nothing wrong with leftovers and weed
2 years ago
just as long as its confined to weed..i mean what will the fucks be doing next,subbing pics of themselves holding a bottle of cheap booze?..i sure hope not
2 years ago
why does everybody think that's a selfie?
metalfaggot made it abundantly clear that he lacks the balls to ever sub a pic.
2 years ago
what a fucking pansy
2 years ago
So it's not a moth then ? .....
2 years ago
Apparently its a bug that likes to wiggle its way up a fags-please bumhole
2 years ago
a whunerpillar you mean?
2 years ago
wigglewigglewigglewigglewiggle
2 years ago
Thats so Thatdude
2 years ago
My God, its full of stars!
2 years ago
classic
2 years ago
Hey gull, did you see Don't Breathe yet? Got a DVD Rip off it last Friday, it's very good.
2 years ago
nah, only saw a cam version out last time i checked.

i saw
star trek -> garbage
captain fantastic-> pretty good
the nice guys-> pretty good
secret life of pets-> i already forgot everything about it
ghostbusters-> worse than worst
and hunt for the wilderpeople which was fucking amazing!
2 years ago
Saw the nice guys, it had it's moments, i had a feeling that star trek and ghostbusters would be a load of bollocks. I saw a copy of hunt for the wilderpeople on a torrent site the other day, but judging by the cover and screens it didn't look great. Might check it out. But don't breathe is the shit.
2 years ago
HftW is really an exceptionally good film.... but does not compare to the usual excitement-heavy entertainment a la hollywood
2 years ago
as if you know anything about good movies
2 years ago
hi. kannst du mir n gefallen tun? verpiss dich aus meiner konversation du stück scheisse.

danketschüss
2 years ago
good boy
2 years ago
"Whats the fastest way out of here?"
"Jetpack"
lmao.. instant classic
2 years ago
happy mucho birthday KURUPT, ya stanky, belligerent cunt
2 years ago
dunno bout classic, but it is pretty damn good. i have yet to see a kiwi movie i dont fall in love with immediately though. those dwarf australians sure know how to make interesting unique quirky funny touching scary gory movies.
2 years ago
lol.
2 years ago
speaking of weird amazing kiwi movies, everybody should watch "deathgasm"
2 years ago
Yeah I guess HMD ya Irish prick
2 years ago
Oh shit....
2 years ago
Thanks nix,. Definitely no chance of some money in a card from you, so this will have to do.
2 years ago
I can send you an invoice in a card......
2 years ago
Send him a dookie turd in the mail, Nixy.

Happy MirthDay, KUR.
2 years ago
http://i.imgur.com/hBbxJ54.jpg
2 years ago
uh oh
2 years ago
Wtf
2 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!