points: 5

that was some party

walk it off

featuredwtf

by anonymon

submitted October 15th 2016

117 comments
what do you think? let everyone know!
that was some party
tagged:
comments (117)
yeah ... what happening indeed ?.....
10 months ago
They rented a hearse, got some flowers, and a coffin, some people and some other random shit then set up a scene and took a picture. In other words, it's super fakey.
10 months ago
fuck off tinkles
10 months ago
its not is it ?
10 months ago
Sweet jesus!!!!!!!!
10 months ago
That's my theory and I'm sticking with it.
10 months ago
I hate these alts
10 months ago
I've had it with these mother fucking alts on this mother fucking site!!!!!
10 months ago
lol
10 months ago
Everybody strap in!!!!!
10 months ago
I'm about to open some fucking windows.
10 months ago
The lack of an argument confirms my suspicions.
10 months ago
*muchospicions
10 months ago
Power tools makes it a win
10 months ago
been there.. done that...
10 months ago
I owe you an apology yak
10 months ago
It's coming....
10 months ago
excellent it worked.. im glad
10 months ago
yeah, thanks.
10 months ago
has anyone done your cat thing yet?
10 months ago
gross.
10 months ago
No. I'll take care of it I guess. She's probably near.
10 months ago
I've just been panicking, shouldn't be really.
10 months ago
well.. no.. you should be if your cat who is an indoor cat has escaped....
but are you calling all the pounds/humane societies ?
10 months ago
talking to all the neighboors
cuz you are going to have at least 2 or 3 crazy cat women.. who just feed all the neighboorhood cats..
10 months ago
so make sure you talk to all of them
10 months ago
Yeah, I need to talk to the other neighbors.

I was drunk and walked next door cuz they were having a fire.

I told them my cat was missing. I came back and started listening to music. She knocked on my door and told me her husband was dead :/
10 months ago
Maybe I should get some flowers?
10 months ago
Wat
10 months ago
Yeah he died like a month ago. Apparently she was drunk and thought it was pertinent to knock on my door and tell me that......
10 months ago
Ummm. O.K.......
10 months ago
yeah, pretty much.
10 months ago
And your feline
10 months ago
this sounds like a david lynch movie
10 months ago
Well, she's not really mine......I guess she's my problem now though. My parents moved to Florida for like 6months and they dumped the cat off on me. She mostly hid for the 4 days I knew her and she was kind of opening up to me a bit, so I started kind of liking her. She's a Maine Coon and I read that they're known to follow you around, and she was doing that a little bit. I had a little buddy. Then I figured since it was midnight and there was a full moon and it was like 50F out I'd just let her roam around with me. She bolted. Haven't seen her since.
10 months ago
I hate cats and my wife has one, sooo I kinda like this hairy rat.
10 months ago
Yeah. As much as someone can hate cats, you have one around and they're not all that bad.
10 months ago
Well hope she comes back, could be she's off on her own
10 months ago
Also when I got her she was covered in ticks so I guess I went into mommy mode.
10 months ago
I just like to picture her Homeward Bound but chances are she's in a neighbor's garage.
10 months ago
What say you yak?

Gone or might come back?
10 months ago
I don't think he cares. Not his cat.
10 months ago
Yak loves animals
10 months ago
His...
10 months ago
Yak might be an asshole but he still has a heart
10 months ago
...........
10 months ago
i like both cats and dogs.. and most other animals...
10 months ago
See
10 months ago
i think that if the cat is out.. if you go around leaving food/water around and talking to people around the area.. you have an ok of getting it back
10 months ago
I knew the bastard had a heart
10 months ago
* whunu weeps knowing that Jew bastard is more than money *
10 months ago
She has blankets hung out and food out.

I need to make a ladder to get on my roof to repair a leak, and I was thinking I'd just throw her mattress up there. Thing is I don't think she'd come to me if called, I have to find her.
10 months ago
The idea behind the mattress is she'll smell it from a long ass ways away and know where home is........if she even wants to come back.

I want her to come back :(

Even though I'd be the first to say I despise cats.
10 months ago
She knows our flat as her last point of reference
10 months ago
Whunu whose cat are you talking about, yours or mine?
10 months ago
Meant yours
10 months ago
Sorry
10 months ago
She's not feral so she should come back.
10 months ago
Yeah thing is she doesn't know my place.

First time she went out.

Thought she'd stay with me :/
10 months ago
Hopefully
10 months ago
Well, she didn't......she ran.....
10 months ago
Sorry Zeke
10 months ago
Whunu are you even paying attention?
10 months ago
you dont need to put shit on your roof....
make it easy for her to find
10 months ago
I've put her blankets out, it's just a mattress she had with blankets on top. I figure it smells like the basement.
10 months ago
HEY YOU YAK MAN!!!

GOODNIGHT TO YOU AND THOSE WHO DESERVE IT!
10 months ago
GOODNIGHT TO THOSE WHO DESERVE IT WHUNU!
10 months ago
Night Zeke, you're good people
10 months ago
You're not so bad yourself whunu
10 months ago
Peace out....love
10 months ago
Don't call me love
10 months ago
I said....

Oh fuck it!

If it makes you happy, good night love
10 months ago
8)
10 months ago
YAK!!
10 months ago
It does make me happy.
10 months ago
For ole times sake back in the late 90's.

Nigh, nigh.
10 months ago
Just remember Whunu started the whole nigh nigh thing
10 months ago
Damn yak meant back in the 2003's
10 months ago
Nigh Nigh Whunu
10 months ago
Nigh nigh Zeke man
10 months ago
* whunu is drunk, time to sleep, nigh nigh *
10 months ago
* whunu love Mucho Sucko *
10 months ago
I gotta get up and make a ladder and get booze and flowers I guess and talk to my neighbors and be back by 1 to watch the GOAT.

Life's fuckin tough.
10 months ago
In reality though I'll probably stay here all night, get booze at 4 and not do the rest of that.
10 months ago
Oh and no yak I haven't called any shelters yet. I figure 4 days is pretty much the cusp.

Just read that
10 months ago
She's used to being outside, but she's not used to being here. I admit I was kind of needlessly panicking up to about this point.
10 months ago
After tomorrow I need to put up posters and start walking in the dark and shit.
10 months ago
are you still living in a golf shack?
10 months ago
No. I got me a trailer!
10 months ago
it's a trailer with a basement and an addition on a plot of land.....

I thought we'd been over this
10 months ago
how the fuck do you have a basement in a trailer...
10 months ago
Idk, the guy that built it moved his trailer onto a foundation and built a little add-on for his wood stove.......then he went broke and sold it to me.
10 months ago
it was cheap, and I got woods to cut firewood and shit.
10 months ago
https://goo.gl/photos/tchGcQeeS7LTM3kU9
10 months ago
Noice. I've given up beer though. Not that coffee brandy is any better.

I've hopped on the bandwagon and gone wheat and dairy free.

I hate myself I hate myself I hate myself
10 months ago
coffee.... brandy?
10 months ago
Mmm....Mr Boston Coffee Brandy™ is brewed in Lewiston, ME

Honestly it's kind of shit. Gold Crown is dank though.
10 months ago
But Mr Boston is like $7 for a fifth

I forget what Canadians call it.....not a mickey, not a handle
10 months ago
750 ml
10 months ago
That does me good most nights.

But I'm actually down to drinking once a week.

Need to stop for real but still getting shitty on Saturdays.
10 months ago
Mix that shit up with some vanilla almond milk and it's sugar overload
10 months ago
so are you saying you dont drink booze anymore?
10 months ago
Coffee Brandy is.....well, brandy. Basically coffee liqeur, it's 60 proof I think?

I drink one of those once a week.
10 months ago
So I'm definitely still classified as an "alcoholic" because I'm drinking to excess. Little battles, though.
10 months ago
baby steps....
are you still chugging sambuca?
10 months ago
I don't remember the last time I had sambuca.

It's still sugar-loaded alcohol though.

But, I got drunk tonight, and I'm not passed out, soooo
10 months ago
I'm actually drinking water....an absolute madman!
10 months ago
I also got drunk Thursday night......but let's blame that on the cat
10 months ago
I'm doing better.
10 months ago
How's shit been for you, Yak?
10 months ago
Annnnd nothing......
10 months ago
http://i.imgur.com/YY11elV.jpg
10 months ago
you fuckin chump...hang around here for more than 3 hours and then say whuner aint so bad..hes a fuckin stage 7 site cancer..
why arent you dead yet drunkie
10 months ago
I cringed and I scrolled and I scrolled and I cringed
10 months ago
holy fuck...
10 months ago
*ima piss
10 months ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!