points: -7

where has daddy gone

only mummy knows

funny

by fries-please

submitted October 6th 2016

114 comments
what do you think? let everyone know!
where has daddy gone
tagged:
comments (114)
hey, fries!!!!!!!!!!





















































































ROCK YOUR MOUTH ON A TINY JAP DICK IN HELL!!
1 year ago
fuck you...
1 year ago
you wish...faggot!!
1 year ago
if you could only see my sexy butthole.lol
1 year ago
I wish lots of things and that aint one of them
1 year ago
you fullashit motherfucker.
1 year ago
I bet you jackoff to my selfie vids all the fuckin' time, you gay ass nigger.
1 year ago
HOLY SHIT.

YAK IS IN THA HOUSE!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=Q0w5HuIfYDc
1 year ago
* PunkyBruiser logs out *
1 year ago
ok... I logged back in to link this for you, yak. 8P

https://www.youtube.com/watch?v=k4f-LnU67mM
1 year ago
Whats up with the dv's
1 year ago
This one is a good sub
1 year ago
liar. if you don't stop your asskissin'...I'm gonna use my 13" foot as a weapon and kick your teeth in, dude.
1 year ago
I UV'd it based offin' by beer buzz.
1 year ago
omfg...yak left...wtf?
1 year ago
what a causal dickhead.
1 year ago
Downvoting cause your boyfriend cried about downvotes
You ppl make me sick
1 year ago
I miss Barret
1 year ago
Did he really pass, or was that B.S.?
1 year ago
Stop trying to be nice to her
1 year ago
lol
1 year ago
all three u niggers need to get together and do some blow...NAKED.
1 year ago
Damn!

Jelly

Cryax has a case of the puppy love.
1 year ago
Barret died?


that'd better be MUCHO BULLSHIT.
1 year ago
It's not time for the B-Dog to take the big bye-bye.
1 year ago
Mommy made Jelly out of Daddy?
1 year ago
what's up, dude.
1 year ago
jam
1 year ago
sure

https://www.youtube.com/watch?v=k4f-LnU67mM
1 year ago
fuck you and your links you piece of crap
1 year ago
are u mad at me? 8(
1 year ago
lol
1 year ago
don't make me shove some NASHVILLE up your boy-cunt, you fatass wanker. 8P


https://www.youtube.com/watch?v=N2-yVryNjUM
1 year ago
what sort of life do you lead if every aspect of involves some music video reference
1 year ago
I work with music($)...play music(drums)...do drugs(trip shrooms)...hate people(you),,,,love life(mine)
1 year ago
Dave Grohl QOTSA!!!!!!!!


https://www.youtube.com/watch?v=xSVMlgWtpeE
1 year ago
im betting you are nothing more than a roadie
1 year ago
Kinda...but a special roadie. I tour with your mama.
1 year ago
*on
1 year ago
lol. you're correct, gully.

* PunkyBruiser looks at image again. 8) *


https://www.youtube.com/watch?v=DX_eeOZVS2o
1 year ago
don't help him
1 year ago
if you can have a pet whunu I can have a pet punky
1 year ago
wow.
1 year ago
we could start a mucho charity , "adopt-a-tard"
1 year ago
or you could just laugh at life and shut tha fuck up?

https://www.youtube.com/watch?v=fK7EUYgr4Cs
1 year ago
i'll just laugh at you instead
1 year ago
good.
1 year ago
"When I was a boy of seventeen, I know it’s mean, but I
I told my friend to give up on her dreams, she hated me, but I
I knew that dreams were for the best of us, not for the rest of us,
And I
I didn’t want to share with anyone
I need a way to sing the greatest dance, and make
Them laugh,
I could win the wars, or lose the battles too, whichever’s true
I can live in other people’s lives
I can’t stop putting on other people’s clothes
I love them ‘til I leave
I am a marathon runner
And my legs are sore
And I'm anxious to see
What I'm running for
I am a hot air balloon
On a sailboat
I would make this my home
If I'd learned to float
So take my treasures, take my earthly life, I'll try to cry,
I will…"
1 year ago
here's some real hardcore stuff you can rock out to.... or zap your dickhole or whatever it is you do for fun. this is REAL MUSIC right there i tells ya!!

8)
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=tJcqDdjl5MM
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=VZt7J0iaUD0
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=SKYWOwWAguk
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=qbHgEmlXLpw
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=T5emcbg_wZk
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=yGL2lcaRYqk
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=4TYv2PhG89A
1 year ago
it really works best if you hit play on all seven at the same time
1 year ago
holy shit...you really might be a homo. 8(
1 year ago
jesus h
1 year ago
neither jesus nor H will help you now...
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=rhfiiGGy7Ls
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=6NXnxTNIWkc
1 year ago
I wish that dude was real.
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=QOw7EuiFz0k
1 year ago
omg. stop, gully.
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=KWmETxWM0h0
1 year ago
I'm a big "TOOL" fan...so here you go, BIRD. 8)


https://www.youtube.com/watch?v=64LnAIC9RWo
1 year ago
how about some antibiotics?
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=OOgpT5rEKIU
1 year ago
no, you're just a big tool.

and i never click on your links.
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=dyihQtBes1I
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=Cwkej79U3ek
1 year ago
if you link anymore Alanis Morissette shit here...I will find you and throw your ass into a fucking woodchipper.
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=kOL7aeIDruA
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=b7k0a5hYnSI
1 year ago
if you don't click on my links...then why are we having this conversation?
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=j-fWDrZSiZs
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=iRYvuS9OxdA
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=qvuyYj5ROmk
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=y7ZEVA5dy-Y
1 year ago
ok, gully...you can chill your tits, dude.
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=0WxDrVUrSvI
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=ewRjZoRtu0Y
1 year ago
and for my grand finale, RIP zeke:

https://www.youtube.com/watch?v=nlcIKh6sBtc
1 year ago
jesus, remember when the entire world was crazy about lorde for 3 months? so weird...
1 year ago
such a boring shit song
1 year ago
why are you on a diva hippie kick? I hate women comedians and women musicians.
1 year ago
tori, tracy, sade and alanis are genuinely good

the rest was just to piss you off
1 year ago
holy shit

https://www.youtube.com/watch?v=N2-yVryNjUM
1 year ago
oh i carry some underwood for her..... as long as she doesnt make that thing she calls "music"
1 year ago
btw we have a german clone of carrie, she's called Helene Fischer and is bigger than jesus right now
1 year ago
she's a fucking ninja, faggot. I disagree with her posture when she's trying to dance. 8(

https://www.youtube.com/watch?v=5xi4O1yi6b0


1 year ago
well, bigger than german jesus at least
1 year ago
FUCK YOUR FACE, SIR!!


https://www.youtube.com/watch?v=xTgKRCXybSM
1 year ago
You're both gay.
1 year ago
a true couple of gay bois
1 year ago
There certainly was a lot of gay in this thread
1 year ago
you would know A LOT about the word GAY.
1 year ago
seagull is soooo spammy
1 year ago
seagull creates the greatest scrolly scroll thread of all
1 year ago
amy macdonald has a fucked up chin
1 year ago
Reported for spam
1 year ago
are you the snitch that whunu was referring to ?
1 year ago
Never trust something that bleeds for a week without dying
1 year ago
If it bleeds... we can kill it.
1 year ago
With a spoon
1 year ago
This sandwich has been served before.
1 year ago
OK... joke time....
1 year ago
A guy walks into a bar. He sees a sign that says:

Cheese sandwiches $2
Hand jobs $10


He asks the woman behind the counter...

"Are you the one around here giving hand jobs for $10?"

She says

"Yes, yes I am..."

The guys tells her...

"Go wash your FUCKING HANDS and make me a cheese sandwich....."

1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=cHH4bo5IvGM
1 year ago
AFTERPOSTER!!!!!!
1 year ago
"the dead one is full again"
1 year ago
took a while but i finally recognized the irony in a deadbeat leaving his kids behind loser like fries_please to sub something titled "where has daddy gone".

he's gone to shit little one, be glad you didn't see it.
1 year ago
The comments were worse than the submission.
4 months ago
recover password
most discussed