points: 13

Bathtime with Rihanna

*bloop*

featuredgross

by ClaudeBallz

submitted September 27th 2016

48 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (48)
ha
11 months ago
bet that stinks
11 months ago
Poor man's jacuzzi.
11 months ago
*tastes great
11 months ago
*less filling
11 months ago
you 2 are more used to jizzuzzis
11 months ago
Must be a limey thing.
11 months ago
no , we have jet tubs... and besides I wasn't asking for a reply , I was merely pointing out a fact
11 months ago
Idgaf what you asked for. And yeah, you could probably afford a jet tub, but not a jacuzzi.
11 months ago
theres lots of things I could afford but im not at liberty to discuss it with you
11 months ago
Yeah, you rather spend it on vodka and used mopeds.
11 months ago
both of which bring me pleasure
11 months ago
clearly your only pleasure in life is that stfu button
11 months ago
HA! Nothing brings you pleasure but whining about other people. You're the most miserable person on this entire site.
11 months ago
Only one of my pleasures is how angry you get over a button.
11 months ago
I don't get angry , I just find it kinda sad that its all you can find to do with your time
11 months ago
It's not everyone that can find the bad in every situation, but somehow you always manage to.
11 months ago
well I certainly can't find a positive in you being a worthless button-faggot
11 months ago
Look at your comments: you're never positive about anything except how much other people agitate you.
11 months ago
maybe find something better to do and I might feel better about your shit-end life
11 months ago
You probably complain about me in your sleep.
11 months ago
I admire your confidence in assuming I care about what you think of my life.
11 months ago
Your ass must burn from all the sunshine coming out of it.
11 months ago
I can only assume how worthless it is.... I don't get a vibe of it being any different
11 months ago
I guess you like always being wrong.
11 months ago
and now punky has your cock in his mouth
11 months ago
muchosucko.com/108731/SHUT-UP-SHUT-UP-SHUTTHEFUCKUP-YOU-FAGGOTS
11 months ago
Eh, enough about you...let's talk about something interesting.
11 months ago
didn't get to see the end of the video when she gets out.
she left a floater
11 months ago
maybe you should sub that version then
11 months ago
nah, its shit
11 months ago
1 clod = 50 thatdude420's
11 months ago
mako = 1 huge u-bend blocking turd
11 months ago
Fries=1 drunken gay sewer rat
11 months ago
people are always spouting off about how beautiful this cunt is
im calling bullshit
11 months ago
Yeah, unfortunately you don't like anyone that's not the same skin color as you
11 months ago
She is beautiful with a nice body.
http://i.imgur.com/9e6nQ1y.jpg
11 months ago
^fugly
11 months ago
Nasty skin tone
11 months ago
I would fuck a mulatto like rihanna
11 months ago
Yea whunu rather just fuck you instead fries.
11 months ago
hahahaha cliff claven..what a fuckin noob
11 months ago
Wasn't he in the Sex Pistols?
11 months ago
you must mean cliff richards
11 months ago
Eh, Idk him either.
11 months ago
bitch looks like shes got a heavy dose of the downs
11 months ago
as do you
11 months ago
Too bad she didn't stand up.
11 months ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!