points: 1

Real Life Warcraft

I'm sure you all can guess..

featured

by yak

submitted September 11th 2006

19 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthytr_willk
not muchoworthy
comments (19)
well done.
11 years ago
Laggy as fuck... Wow needs to die
11 years ago
what is the name of the song? i like it.
11 years ago
In my experience, WoW is worse than meth.
11 years ago
wow that was lame. ;)
11 years ago
eh, that was pretty wacky, I didn't know you were allowed to cuss while chatting with other players...
11 years ago
what the fuck was that, god damn nerds.
11 years ago
anyone know the name and artist of this song, please?
11 years ago
lmfao, that was funny just cause of the fact that they took the time to do it
11 years ago
Quite well made, not bad.

As for the song, It's the Kung pow intro theme song. Not sure what the name is I believe it was made for the film by a film music dude called Robert Folk. It's quite a catchy tune, I might go look for it myself.
11 years ago
THAT was so fucking shit I FEEL LIKE WRITING THE REST OF THIS SENTENCE IN CAPS FUCKING LOCKS.
11 years ago
"GAY-A-PALOOZA '06 WORLD TOUR" CONTINUES AT MUCHOSUCKO.

THANK YOU....
THAT GAY BLACK WEATHERMAN WHO SAW THE COCKROACH AND ACTED LIKE A BIG BALONY SMOKER ON TV(deceased)
11 years ago
The lag during the battle was the best :)

11 years ago
WoW sucks and killed the whole warcraft saga..fucking assholes
11 years ago
WoW was only good when you were high
11 years ago
Mint Royale - From Rusholme With Love = Artist/Song
11 years ago
thank you very much mr. ^Jasper!
11 years ago
lol i think this vid was kindof funny. and theres nothing wrong with WoW, although i dont play it myself.
11 years ago
I used to be hardcore wow (60 tauren shaman, 60 undead rogue. full Earth fury on the shaman) but I stopped playing when real life got in the way of wow. As opposed to wow getting in the way of real life.

Actually, beside word processing, and shit like that, Mucho sucko is the only "computer nerd" thing I do anymore. Hahaha Real life > games.
And real pussy>>>> porn
11 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!