points: -7

Fight back time

Black guy goes nuts and hits three whites

ouch

by Squidley

submitted September 19th 2016

51 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (51)
That's a mosh pit, you fucking idiot.
2 years ago
those were the dayz :/
2 years ago
You just gotta find the right crowd and the right show.
2 years ago
you and fries in a mosh pit, fight and dance
2 years ago
I'll just wait for him to drunkenly fall over. Wouldn't be much of a show.
2 years ago
it has the makings to be a great tv show
2 years ago
fries could find out mako is his estranged brother who he meets when mako takes up a job working as a manager at a local lidl. the first season he helps him get through alcohol addiction and become friends with his ex wife. Could be called 'It's always Sunny In Donny'
2 years ago
shut the fuck up
2 years ago
I'm making a tv show here, you fuck off
2 years ago
no. you are not. you are waffling.
2 years ago
Should be called "It's always raining in South Yorkshire." It would at least be meterorlogically accurate.
2 years ago
meh, you say waffle, I say potato
2 years ago
It doesn't always rain here, well today it did but maybe not tomorrow
2 years ago
You live in the same area as fries? I feel bad for you, son.
2 years ago
not the same area but Yorkshire no less, big place yorkshire
2 years ago
* Mako has 99 problems but the weather ain't one. *
2 years ago
Forecast looks shitty for Doncaster the next few days, unfortunately.
2 years ago
boooo
2 years ago
ok it rained again today :/
2 years ago
I told you, dude.
2 years ago
meh, it will be different tomorrow
2 years ago
I wouldn't get your hopes up if I were you.
2 years ago
need to, want to go out on my bike but the trial might be to muddy
2 years ago
in fact I've just looked and it has rained again
2 years ago
upvote for title
2 years ago
?
2 years ago
dv for the ?
2 years ago
Nigger found a way to attack whites outright and get away with it.
2 years ago
Says the lake nigger that comes here to attack the whites with retarded bullshit that nobody in his life would tolerate.
2 years ago
^Inane
2 years ago
If you don't want to tolerate it, leave
2 years ago
go fuck your mother scumbag
2 years ago
Didn't you already read my rebuttal to td420's comment about my non existent sister? I guess not.

whunu
I don't have a sister, but if I did and she was hot enough......

Things that make ya go hmmm
47 minutes agoreport spam | like | stfu
2 years ago
I'm a whit trash lake nigger, remember?

We all fuck our moms, sisters and cousins
2 years ago
why would you even repeat that you spastic?
2 years ago
* whunu is an enigma *
2 years ago
*enema
2 years ago
makes much more sense
2 years ago
Hey I resemble that remark!
2 years ago
Laugh with 'em
2 years ago
FYI

I do not read 90% of your back and forth verbal diarrhea.
2 years ago
fair enough
2 years ago
that was directed at the lake nigger scumbag
2 years ago
yeah but the "back and forth" implied a second party... and i'm well aware that "whunu vs x" usually only has one loser: the reader.
2 years ago
That's why I always win, because X always reads my comments
2 years ago
no one is going to read your gay headstone when you die though you pack of fags
2 years ago
That is not how you do it.
2 years ago
These people clearly don't come from where we did, Cheech.
2 years ago
Indeed
2 years ago
I don't think I will ever get the point of a mosh pit. But, what I fail to understand even more, are the god damn idiots that stand around the outside of one just watching like they won't get destroyed or sucked in.
2 years ago
So many times I saw a bunch of supposed "tough guys" start white knighting these delicate little girls away from 'danger' after they got their asses beat and trampled because they were somewhere they never should have been.
2 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!