points: 6

say cheese

damn david looks old

featuredfunny

by MetalGear

submitted September 9th 2016

31 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (31)
what the fuck is this crap
1 year ago
The X-Files (season 10)
1 year ago
I wouldn't even consider asking you so fuck off
1 year ago
only posted as I not long finished watching The Fall with Anderson in it
1 year ago
* this comment has been transformed into a random dead baby joke *
What do you get when you dislocate a dead baby's jaw?
Deep Throat.
1 year ago
and wtf does either of these things have to do with subbing this tripe
1 year ago
are you saying Anderson is tripe, tut tut fries
1 year ago
im saying you subbed what comes across as a promo for a tv show
1 year ago
And it does work, doesn't it?
1 year ago
1 year ago
whats next a clip of the Archers ?
1 year ago
why don't you piss off mako
1 year ago
Because you're still breathing, loser.
1 year ago
that kinda makes me feel better in a way.... the fact that you come here cos im still here
1 year ago
Yeah, it makes me feel better knowing that I'll never be a drunken loser like you.
1 year ago
Why don't you fuck off to Frenchgate centre with the rest of the chavs and suck a few more cocks for your spiced rum habit?
1 year ago
Just like in the movie Grimsby?
1 year ago
frenchgate.... lol
1 year ago
that aussie dude is a funny fucker
david dickloverny is a jew faggot though
1 year ago
He's a kiwi
1 year ago
who cares
1 year ago
hello scab,...yeah i seem to recall that i knew that but didnt think of it when i typed it
1 year ago
fried...its just like someone calling you bi when you so clearly love cock and balls and feltching..you will always correct them
1 year ago
Best episode ever.
1 year ago
^ back for Mucho Kombat Fighting
1 year ago
And whats goi g on with that anyway?

Last night you said you had ONE vote.
1 year ago
*going
1 year ago
I haven't checked it yet.....
1 year ago
You gonna vote or just crouch there and complain?
1 year ago
http://i.imgur.com/A6XQugf.png
1 year ago
Jesus, the guy from Conchords has not aged well at all.
1 year ago
recover password