points: 3

TV repair #3

TV repair # 3. This one came in completely DOA. No power, no lights, nothing. Looking over the power board 5 or 6 capacitors had failed and some of the copper winding looked a bit suspect. Here, we test a few capacitors with a function generator and one of the oscilloscopes. The top and bottom ones check out OK but that middle one is shot. Rather than source and replace the 5 or 6 high voltage capacitors I got lucky. I found a replacement board on ebay for $40. It should save the $400 TV.

featuredgeek

by NixonsGhost

submitted August 6th 2016

244 comments
what do you think? let everyone know!
TV repair #3
tagged:
comments (244)
pfffft...not even a spoon
1 year ago
Damn it!!
1 year ago
Of all things to forget.
1 year ago
Its gonna work as good as a spoon when done
1 year ago
This shit is going beyond the boundaries of nerdiness.
1 year ago
Pretty soon you guys will be able yo fix your own tvs....
1 year ago
why bother when you can steal another
1 year ago
appaaarently..you're a weirdo.
1 year ago
also...

you can get a cheap 32" flat panel at wally-world for $160.00(rollback sale)
1 year ago
He's a jew, he will cut every corner even if it is tedious shit, and you are only saving 80 bucks
1 year ago
what's up with jews? I don't get it.
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=f-6UwDP23s4
1 year ago
Tight cunts, they are just born with it.
1 year ago
* PunkyBruiser stares at yak *
1 year ago
This is for a 46in tv.... worth fixing.
1 year ago
Why is yak jewish? No wonder no money goes into mucho, it's all take with them
1 year ago
L O L
1 year ago
yak is Ukrainian
1 year ago
look. did you get my package. faggot? the dab-wax i sent ya?
1 year ago
What do you dab into it? Does it keep your balls waxy smooth or something.
1 year ago
* PunkyBruiser melts tha good stuff and smacks KUR on his bum. *
1 year ago
You stay away from my arse, ya little faggot.
1 year ago
*huge
1 year ago
dude...chill out. It will feel reeaal good, nigger.
1 year ago
my balls smell like a three week old meatloaf.
1 year ago
@ punks:
i am glad that i made up for you getting banned last year by helping you to find your way back to the site...having said that , i am going to block your emails from now on, and i wont respond to anything you say or sub onsite any longer - you're just not worth it
1 year ago
Did you ever hear of a wonderful invention call the shower, it makes your balls not smell like three week old meatloaf.
1 year ago
wow....are you for real poss? I hope not. that's some tacky shit, broseph.
1 year ago
Do you email people the same kind of shit you post here, punky. If so, then you are a fucking weirdo.
1 year ago
I appreciate what you did for me...bringing me back into this vortex of shit..but lashing out at me in front of everyone is a heart breaker.
1 year ago
I thought it was kind of funny.
1 year ago
Don't cry punky. If you have an issue, grab a tissue.
1 year ago
HA!!!!!
1 year ago
you went from a cute lost puppy dude to an annoying chiwowa bitch in less than two months
1 year ago
how so? are you jelly?

hey everybody....POSSUM'S A COOL MO-FO!!


WATCH HIM GO!!!
1 year ago
That!!
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=AwvcNl5oyHc
1 year ago
Are you jelly? what a delusional faggot. Anyway i'm out of here. Laters.
1 year ago
typical faggot logoff
1 year ago
...i keep coming back to the various comments and subs where punks claims to be a funny person ...

sad stuff
1 year ago
please challenge me in a music linky thingy. I will cut your useless head off, nigger. <^FACT
1 year ago
* PunkyBruiser rubs possum's pee-pee *
1 year ago
<v^>
1 year ago
@ possum

* Magawd newsflashes *


spunky was always an "annoying chiwowa bitch" I think you just had some really good weed that month you felt sorry for him
1 year ago
classic "careful what you wish for "
1 year ago
i dont regret helping him get back - it was the right thing to do since he shouldnt have been banned in the first place



i just regret that he is still breathing
1 year ago
Stop being such a fucking pussy. He deserved getting clipped.
1 year ago
Still deserves it now.....
1 year ago
A treatment program of some sort might've helped him, but I guess now we'll never know.
1 year ago
what the fuck are you girls goin on about?
1 year ago
your face.

we don't like it.

get it out of here.
1 year ago
I heard you like Will Smith? That's kinda funny. lol
1 year ago
Haha, what a lurker faggot.
1 year ago
I heard you should fuck off.
1 year ago
John Wick was lame in my book. Keanu is a hit or miss actor. BUT...I did love "The day the earth stood still"<(remake) and Constantine.
1 year ago
go suck on poss's ugly penis gully
1 year ago
wow. your taste in movies is as bad as your taste in music.
1 year ago
punky liked Prometheus


discussion over
1 year ago
"Byoodapesht"
1 year ago
@bird yeah...my taste in music is pretty bad. 8/

https://www.youtube.com/watch?v=_1E_y4g-3mM
1 year ago
yes I did like Prometheus. What's that all about? I also liked(loved)the first Star Ship Troopers movie. I watch it when I get bored from time to time.
1 year ago
Prometheus was a heap of shit, i sat there waiting for it to get going, i waited and waited then the credits started rolling. Boring as fuck. Starship troopers on the other hand was unreal at the time.
1 year ago
Fassbender is a great actor...and I love all of the movies he's in. He's a great reason to like Prometheus.
1 year ago
@KUR and BIRD.

so what's your favorite syfy movie?
1 year ago
I'm not a big sci fi fan punky. I saw Elysium a while ago, i thought that was good.
1 year ago
I didn't care for Elysium. I own Interstellar, so I've watched it several times. What a great flick.
1 year ago
Plan 9 from outerspace, bitches!!!!!
1 year ago
I didn't see interstellar yet, and nixon fuck off
1 year ago
W
T
F
?
1 year ago
It's a great movie, KUR. It's slow at the beginning...but slow is good sometimes.

https://www.youtube.com/watch?v=4Hf_XkgE1d0
1 year ago
Cool. I might consider possibly watching sometime.
1 year ago
If you ever come across a movie called "Battle Earth"..



DON'T WATCH IT.

http://muchosucko.com/120570/Hello-Hello
1 year ago
punks check your mail
1 year ago
^Those picture of your cock and bollocks he was asking for.
1 year ago
no. I'm afraid too. lol
1 year ago
Get your cock out and the lotion at the ready.
1 year ago
Thought you were done with him?

possum
@ punks:
i am glad that i made up for you getting banned last year by helping you to find your way back to the site...having said that , i am going to block your emails from now on, and i wont respond to anything you say or sub onsite any longer - you're just not worth it
22 hours agoreport spam | like | 2 likes | stfu | 1 stfus
1 year ago
jurgens is best lotion
1 year ago
Confused, can't make up your mind. Just like with other sensitive issues.

Just KIDDING!
1 year ago
I don't feel like getting belittled by dukeboots tonight, poss. thx
1 year ago
dude
1 year ago
Its the issue tissue bitch. You couldn't even man up punky
1 year ago
leave him alone, Whono. He's an ok mentor..I guess. 8|
1 year ago
Punky you are the one that brings all the negativity on yourself with the constant youtube links, and EAT ME RAW, NIGGER. OVER AND FUCKING OVER.
1 year ago
Just had your back nigger
1 year ago
shit...this is not my beautiful house, or my beautiful wife...


how did i get here?
1 year ago
hahaha. what are you trying to say, KUR?
1 year ago
Fuck kur
1 year ago
No fuck you whunu, ya stupid prick. It was actually fun around here today without your handicapped bullshit. We only had to put up with punkys.
1 year ago
@KUR everyone does the linky thingy here...so that shit don't float, sir. I just link more than others. ;)
1 year ago
Yeah but it's bullshit heavy metal early in the day and stuff. Just because you are coked out of your head so much youv'e forgot the difference between night and day.
1 year ago
Fuck Kur HARD in the ass withouth vasoline
1 year ago
*without
1 year ago
Fucking Scottish dick suckin nigger
1 year ago
Leave Punky be. Yeah he can be annoying with the link shit, but every one of us here has a own persona we made for ourselves.
1 year ago
Vaseline. two words wrong in an eight letter sentence. The most braindead cunt in the world.
1 year ago
I wish I had some coke<fact. 8( I haven't done "Martha White" in awhile.


Aug 2 (5 days ago)

to dukeboots
Hi, poss

Nooo...I'm not bipolar you silly ass. I love fuckin' with you folks and drinking too much I guess.
Beer+MS=DOH!! As for the music links..I'm very proud of the the type of music I listen to. I guess it's me just wanting to share what I like and what I grew up on. I'm a crack head when it comes to drums and photography and I don't really care what people thing about me.. that get on a site(MS)that subs...

1. Gay porn
2. Car wreaks
3. Beheadings
4. Goofy lookin' animals
5. Insulting hilarious photoshops
6. Explosions
7. Scat
8. Maggots
9. Goofy lookin' selfies
10. and naked selfies? :/ haha^

Another thing I would like to address with you. "Spewing nonsense"...really? Poss...if you can't figure it out by now...you never will. MS is a porn/shock-site with a buncha crazy degenerate nut-bags on it. ha! 8P

I hope you're doing well..you goober.

Punks




Sent from my iPhone
1 year ago
You'd know how to spell that cock lube word wouldn't ya
1 year ago
^for kur
1 year ago
I often greased a girls arsehole before anal when she was on the rag, what's wrong with that.
1 year ago
JerkStore was a really good mentor. I hope that cat didn't OD. I'm kinda worried about him.
1 year ago
I'll give ya that, but ya do t need lube, a little spit and she's all good
1 year ago
I can't imagine a girl(or a boy)having to deal with whunu's spit. That's just gross as fuck.
1 year ago
A good deep chesty phlegm directly onto the ring piece.
1 year ago
A hole in one.

;)
1 year ago
Did you ever spit in a bitches arse punky?
1 year ago
what do you think?
1 year ago
He lets the bitches spit in his
1 year ago
With their cocks
1 year ago
He takes it up the ass
1 year ago
A lot
1 year ago
He's gay
1 year ago
Im going to bed.... fuck you all.....
1 year ago
have you ever had a girl eat your man-hole out, Nixy? It's not so bad, dude. It will shock you if your not ready for it...but once you relax...it's on like donkey kong.
1 year ago
Goodnight nix, ya weird bastard.
1 year ago
Rimjob motherfucker. I had one before i didn't like it. I don't like bitches going near my hole full stop.
1 year ago
was she a real big fat girl? If so..that might've been the problem.
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=EHyadlNZnDY
1 year ago
I think rim-jobs are a pain in the hole.
1 year ago
Look at oster out there looking in on mucho, desperate to leave a comment and shit. Hahaha i'd fucking hate that.
1 year ago
don't piss that dude off...he'll dox you, BRAH!!!!!!!
1 year ago
thank god the guy doesnt have a concealed carry permit
1 year ago
He's about as good at doxing as ihe is at not getting banned.
1 year ago
he facebooked me and said he was coming to Nashville awhile back. He said call MetalFace and we'll hook up. I was very concerned with this.
1 year ago
You were asking me was it a fat bitch punky, i misread it, i thought you got the hoop noshed out of you by a fat bitch, no the bitch that done it to me was an ex girlfriend, early in the relationship she tried it, and i said fuck that i'm not into it.
1 year ago
you gotta be drunk or high I guess. idk..
1 year ago
I was both.
1 year ago
You just like things in your ass, now stop making excuses and just deal with it, FAGGOT!!
1 year ago
I was worried if i had dingleberries when Kim did to me. haha

^fact
1 year ago
*it
1 year ago
did you know that a lot of black guys hate eating pussy? I've got a couple of black friends that said eating pussy is nasty and gross as hell. Black people are funny.
1 year ago
I like chowing down every now and again. I wouldn't do it all the time though,
1 year ago
dude...eating a beautiful girls pussy is where it's at. Not only that...but a lot of beautiful girls go out with goofy lookin' dipshits that don't accommodate them when it comes to cunnilingus. thus...YOU WILL RULE HER WORLD.
1 year ago
Maybe I'll do a video next.
1 year ago
yes please
1 year ago
Ok, let me figure out something good....
1 year ago
Make a video of you putting together a gameboy, that should be fresh and exciting.
1 year ago
possum should sub a vid of him blockin' my email and my comments here.




THAT WOULD BE SUPER EPIC
1 year ago
^ Fighting back the tears.
1 year ago
what are you soaking these chumps for on this repair dick?
1 year ago
Probably $200 on this one.
1 year ago
I bid $175
1 year ago
Send me your electronics!!!!!!!!
1 year ago
And cash!!!!!
1 year ago
I'll give you $40 and a bottle of La Fin Du Monde.
1 year ago
I'm not sending you shit, get on those fucking Phillips signs!
1 year ago
Is that a megadeath song?
1 year ago
That's fuckin steep, shark. I'll go $17 and a flask of MD 20/20.
1 year ago
To me, life it too short to drink crappy alcoholic beverages.
1 year ago
Those signs are done.....
1 year ago
We're talking about the dead president here......
1 year ago
And for sale
1 year ago
You assholes..... only cash matters.
1 year ago
Hey, we're trying to help here.
1 year ago
I just dropped $800 on Frank Lloyd Wright designed lamps, but I doubt a Phillips 66 would complement them.
1 year ago
With tje phillips sign you can get rid of those crappy lamps.
1 year ago
I can get rid of those, but you still haven't gotten rid of those crappy signs lol
1 year ago
Touche
1 year ago
You just reminded me, I gotta make my hotel reservations for my trip to Fallingwater.
1 year ago
make some reservations for me too brah
1 year ago
You can share a room to save money
1 year ago
That's what I was going to suggest but , sharing a room with Mako . No thanks
1 year ago
You guys can watch the scranbled porn chanels together too.
1 year ago
Cryax broke ass sleeps in the car like the rest of the wetbacks.
1 year ago
HA!!
1 year ago
Let's roll to falling wAter bitch
1 year ago
Well, first you should probably learn how to spell it. Fallingwater is one word.
1 year ago
Autocoorect
1 year ago
I know English as a second language hasn't been easy for you.
1 year ago
Si si
1 year ago
So we going or what ?
1 year ago
Si, ahora de vuelta al puesto de frutas con usted.
1 year ago
Shut the fuck up bitch were going
1 year ago
Si, vamos, a mi pequeño amigo
1 year ago
Su pene es verde y cubierto de moho
1 year ago
Tal vez Nixon le PayPal algo de dinero para el pasaje aéreo jajajaja
1 year ago
Paypal me some money bitch
1 year ago
Hey Mako can you hold a conversation in Spanish ?
1 year ago
Never mind ,he's probably using google translate
1 year ago
Just how like Nixon was telling Los in Swedish to go out with him for some drinks lmao
1 year ago
Sí , puedo tener una conversación en español. Qué le gustaría hablar, cryax ?
1 year ago
It could have worked to, damn it!!!!
1 year ago
*if it weren't those meddling kids!
1 year ago
Damn kids
1 year ago
Awe poor los . I can tell she gave way too much of her energy to this site and was getting nothing back in return , probably just a few cheap laughs . Damn possum ran her off with his bullshit
1 year ago
Damn hippies
1 year ago
Some people worry way too much about what people are doing when they aren't here, ya know Nix?
1 year ago
Yeah they do.....
1 year ago
* NixonsGhost turns up Eddy Grant *
1 year ago
* Mako rocks down to Electric Avenue. And then I'll take it higher. *
1 year ago
* cryax slaps mako *
1 year ago
Hes almost 70..... fuck
1 year ago
Eh, everybody gets old. Alex Rodriguez retired today.
1 year ago
He's no Nolan Ryan
1 year ago
He's no Mario Mendoza, either.
1 year ago
When i was in my 70s...........
1 year ago
...dinosaurs roamed the Earth.
1 year ago
Damn, son.....
1 year ago
You walked into that one, dude.
1 year ago
"Your penis is green and covered in mold" Now that's fuckin funny.
1 year ago
Am I the only person logged in at the moment....
1 year ago
people know when youre going to come in here and start with the retardation
1 year ago
THIS^
1 year ago
It allows me to track his Lidl trips.
1 year ago
It's gotta be at peast once every other day.
1 year ago
*least
1 year ago
Ya, it's almost like poop. At least once per day.
1 year ago
I think that's what the steady diet of cashews are for.
1 year ago
Cashews bind me up for some reason. But mixed with cheap vodka? Probably a nice laxative.
1 year ago
The Doncaster diet.
1 year ago
Haha. Chinese, cashews, vodka.
1 year ago
and gallons and buckets of cum, straight from the hose
1 year ago
Gross
1 year ago
he likes it
1 year ago
Cause he's a faggot, plain and simple.
1 year ago
Shut the fuck up Joe Le Taxi
1 year ago
Faggot^
1 year ago
Would a faggot be able to tell you to stfu
1 year ago
Fries also offered to suck my dick for a bag of cashews.
1 year ago
no, but a faggot would definitely try to turn an 80s europop song into an insult.



oh.



Nevermind.
1 year ago
Oh, that's what he was talking about. Most of his bullshit doesn't make much sense to me.
1 year ago
It was a shit song about a taxi driver and you're a shit taxi driver. . What's not to get
1 year ago
Well I'm not a taxi driver currently, so as usual you fail. And stop trying to suck my dick.
1 year ago
You're so wrong it's not even funny
1 year ago
You want my dick so bad that it is funny.
1 year ago
you need to grow one first
1 year ago
Meh, I got me a big old donkey dick. Just the right size for that big mouth of yours.
1 year ago
FAAAAAAGGGGGGGSSSSSSSSS!!!!!!
1 year ago
Go fix your tv's
1 year ago
Board's in the mail.....
1 year ago
Does cryax know you have his donkey's dick?
1 year ago
I doubt it.
1 year ago
He'll figure it out when he goes for his nightly ass pounding.
1 year ago
That donkey dick likely smells of cryax's anal cavity....
1 year ago
Nah, it smells of a British chick's butt.
1 year ago
Whats your obsession with me ?
1 year ago
Easy target, i guess.....
1 year ago
Youre an easy target
* cryax adjusts scopes *
1 year ago
Another bullshit sub to reach top of most discussed...
1 year ago
Excellet
1 year ago
Sub your taint.... I'll keep it going....
1 year ago
He'd rather taint your sub.
1 year ago
^awesome
1 year ago
recover password