points: 22

Shitty Uncle

Uncle convinces his niece the cars going to eat her and I'd like to kick his teeth out

featuredwtf

by Squidley

submitted July 4th 2016

23 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (23)
looks like she wouldn't get out the car
2 years ago
Thanks, Captain Obvious
2 years ago
cool, I'm a captain now. Do I get a boat too?
2 years ago
Captain cock sucker... you'll 'do down' with the ship.....
2 years ago
https://www.youtube.com/watch?v=YPAesqaJ9tc
2 years ago
Soooo deep man, sooo deep.

0 o
~
2 years ago
deep like seagulls cock in makos ass
2 years ago
I was thinking like minnows tongue in shitbirds ass
2 years ago
well that too , goes without saying
2 years ago
http://eutawstreetreport.com/files/2016/04/Screen-Shot-2016-04-18-at-9.07.53-AM.png
2 years ago
imgur noob
2 years ago
I can't be arsed.
2 years ago
me super cancels cheechs pro... twice
2 years ago
Hope she pooped in the backseat
2 years ago
Yes and I hope the stink never leaves his vehicle.
2 years ago
like your stink never leaves Mucho
2 years ago
Happy 4th of July fries!!!!!!!!!!
2 years ago
Hehehe
2 years ago
meh
2 years ago
Best to scare kids like this from time to time. Gets the adrenaline flowing and gets them prepared for real life.
2 years ago
And then sometimes kick them full force in the mouth?
2 years ago
I hate kids from "day old till their out of the house".
2 years ago
She's probably a little cunt and deserved it
2 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!