points: 14

Farage speaks to the European Parliament

Discuss

featuredpolitics

by Jones

submitted June 30th 2016

109 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (109)
he's despicable
2 years ago
Yeah right...... ffs
2 years ago
the way he gets off on the hate in the very beginning of the vid tells you everything you need to know about this contrarian pompous cunt.
2 years ago
he's ukip's whunu.
2 years ago
^^ funniest comment ever posted on Mucho
2 years ago
Ironic coming from Mucho's David Cameron
2 years ago
i did Not have sexual relationships with that pig's carcass
2 years ago
Shit, I meant to uv this. Sorry, dog.
2 years ago
I like the man, he's got moxie.
2 years ago
of course you do. he is a pied piper for idiots, ignorants and racists after all. and you're all 3.
2 years ago
Well you got 1 out of 3, racist. That's a shitty score shitbird
2 years ago
well, no. 2 (ignorant) is true as well and accounts for you denying no. 3 (idiot).

so, from an objective pov i was 100% spot on.
2 years ago
From my POV your a sad sack of shit that was desperate enough to fall for a nasty cunt. One that was desperate enough for a male to use mucho to take what she could get "a pussy with a purse".
Of course that's only AFTER she tried jrob, Zeke, and yes pedo AKA
2 years ago
And showed her ugly ass snatch and boy body
2 years ago
deflect some more, attack 3rd parties not involved in this some more, make up some more shit and please please please never even try improving your piss poor grammar.

you're a joke. a fat high school dropout stuck in a menial service job and a loveless marriage to an immigrant aging whore trying desperately to pay off his maxed out credit cards and jabbering bullshit about some kind of "good life" which means clogging your arteries, your liver and your brain with nothing but toxic bullshit every day.
2 years ago
i dont think anyone on mucho is as miserable as you.
2 years ago
bird aren't you in school and an immigrant in Sweden?
2 years ago
no, i'm an EU citizen making use of a little thing called "Freedom of movement for workers in the European Union". you can't compare that to some dumb slag marrying a fat retard in order to get her green card.
2 years ago
is there fact and proof to this claim
2 years ago
That's too bad for the British...when the UK does leave the EU, the British will no longer have rights under the "Freedom of movement for workers in the European Union" clause. Gonna be tough for the Brits to find work outside the UK.
2 years ago
several of my UK friends are already considering moving back to their home countries. people usually do when they get kids cuz the UK educational system is beyond fucked up, but seems like some of them might plan their returns a little early.
2 years ago
There's been a rush of people in the UK trying to get Irish passports so that they can freely travel and work in Europe, too. I'm sure there's gonna be loopholes that they can find.
2 years ago
lol the Freedom of movement goes both ways mako
2 years ago
* Steven_Seagull facepalms *
2 years ago
Yup, and the big questions are "what does the UK do with the three million plus EU nationals currently living, working, and studying in the UK?" and "What does the EU do with the two million plus UK nationals currently living, working, and studying in the EU?"
2 years ago
Gonna be years of negotiations going on. As it is, trade deals between EU nations and non-EU nations take four to nine years, on the average.
2 years ago
if they ever get done. TTIP for example is pretty close to being tossed out i think
2 years ago
The UK's exit has to be negotiated with the remaining 27 members of the EU and ultimately approved by them, also.
2 years ago
would be easier to just nuke that shithole
2 years ago
There's lots of nice airfields and ports to dock large ships there.
2 years ago
"Brexit? More like Brexodus! Pip pip cheerio, motherfuckers"

Bruce Willis as he's helicoptering away from a nucular explosion that destroys Great Britain in "Die Hard... but please have some Tea first, i insist"
2 years ago
lol shitbird you tried to do that at the last war and failed
2 years ago
yeah, only we didnt have nukes, dummy
2 years ago
yeah but a little longer and may have had the bomb
2 years ago
Also, the UK is buying 138 F-35 Joint Strike Fighter from the US, bird. We don't wanna lose a good place to land.
2 years ago
i seriously doubt it. both the bomb and the rocket guys didn't have the means to get their r&d done properly in a country stuck in the middle of a 2 front war. it's not a surprise that both the manhattan project and the rocket propulsion research that led to the saturn and apollo missions was in large part done by german scientists.
"hey look guys, a shit ton of funding, no bomb alarms and no fascist ideology on our backs, lets create some shit!"
2 years ago
the V2 for example was a hilarious failure..
2 years ago
Reminds me of a documentary I saw about an underground bunker found in France, where the Germans were building a giant rail gun. I think Joachim Hänsler was deveoping it, but again, the war ended before it could be completed.
2 years ago
BAE are doing work on the F-35 Lightning II
2 years ago
Vergeltungswaffe 3 was the name of it.
2 years ago
Yes, I know, MG. Maybe that's part of the reason the UK is buying so many.
2 years ago
going to war with Scotland hopefully
2 years ago
That wouldn't happen. The US and UK have joint airbases in England and Scotland.
2 years ago
in other news: i got some pointers from a helpful canine and can now proudly report that whunublock (and by logical extension *insertusernamehere*block) is now up and running on my pc.
2 years ago
Jones builds good stuff.
2 years ago
Oh, wow... the Royal Air Force has squadron 17 stationed in California, learning how to fly the F-35. So I'm correct in saying the limey's have a squad, and it's right here in the U.S.
2 years ago
wonder if I can buy one, will it fit in a large garage
2 years ago
yeah, and then he fucks up the syntax on purpose and lets me hunt for the mistake for 2 hours
2 years ago
God MG, were you a chan fag all these years that you were away from Mucho? Because it's eventually gonna get you ignored by everybody around here.
2 years ago
pretty sure "dirt and drool" is not an accepted currency outside the special needs home, but if i'm wrong you should totally buy a fighter jet and put it in a garage.....

seriously. what the fuck happened to you?
2 years ago
jesus christ
2 years ago
"durr, i'll use a gravity gun"

"durr, i'll buy a fighter jet"

"durr, i'm too dumb to see how dumb i am"
2 years ago
thats you. that's what you sound like.
2 years ago
https://en.wikipedia.org/wiki/CB90-class_fast_assault_craft He can have the plane, I want a fleet of these.
2 years ago
holyshit mako, now shitbird will put you down for sounding stupid....
2 years ago
He sometimes does that, but privately. Usually he's a bit more polite, too.
2 years ago
He may also be holding you to a higher standard, because you and I both know you're not ignorant, unlike a few of the other British folk around here.
2 years ago
blame not the man but the cup from which he drinks
2 years ago
I do not think that means what you think it means.
2 years ago
i dont hold anyone to any standard, i'm pretty sure i never called mako stupid, maybe "thoughtless" once and i'm still wondering wtf damaged metalqueer like this.
2 years ago
Whatever, it's history. Closed head injury, maybe? I've used that one a few times.
2 years ago
i think he snapped, killed his wife and kid, got raped silly in prison and never fully recovered from the combined traumas. now he lives in a rundown assisted living facility, gets his drool wiped off once an hour and spends his time sacrificing his last remaining brain cells to chan boards...

how close am i?
2 years ago
Shit, I thought that's what happened to fries.
2 years ago
I think you are getting me mixed up with cheesemo
2 years ago
As if he ever had a wife and kid. He broke into his neighbours house and raped the cat, that's why he got locked up. The rest is 100% accurate.
2 years ago
* MetalGear looks at his watch and wonders why it took so long for kurupt to get his point in.. *
2 years ago
uhm, thats a crude sharpie drawing on your wrist, buddy...
2 years ago
also, those numbers look made up
2 years ago
and i'm pretty sure a real watch has 12 hours on it, not 3
2 years ago
yeah three times, morning, noon and night
2 years ago
He's right though
2 years ago
about literally nothing, yes.
2 years ago
his entire agenda is based on telling lies to idiots that then go "at last someone says it like it is" even though it demonstratively isn't.

wanna talk about the bus campaign and all that money he said would pour back into NHS? he's a bullshit artist conning a country of coprophiliacs, that's it.
2 years ago
"yes nigel, talk some more bullshit, we're hungry, om nom nom nom"
2 years ago
when you say 'nom nom nom' what are you actually doing to him...
2 years ago
learn to read, halfbrain
2 years ago
halfbreed
2 years ago
are you doing this thing again where you just type out the first word your "brain" comes up with?
2 years ago
you really are some kinda case study mate.
2 years ago
it's a Catzi!
2 years ago
Purrdolf Kittler!
2 years ago
Nurem Cat!
2 years ago
Swastikat!
2 years ago
https://www.youtube.com/watch?v=vq7XVil6LvE
2 years ago
wow, i never heard of that song or artist before, but that is some grade A late oughts german weirdness. right up there with alexander marcus and HgichT, just awful.
2 years ago
btw, it's a song about a garden fountain, no nazi stuff in there at all.
2 years ago
Yep, I am now a fan of Jakob Bienenhalm
2 years ago
Yeah, my German sucks, but I figured Jockel der Gartenteichspringbrunnen was a fountain.
2 years ago
"gardenpond(jumping)fountain"

even in german that is not a real word
2 years ago
Lol wow, the way I heard the lyrics was "He is Jockel, something something, and he squirts all day..."
2 years ago
I agree Fries. I may not like Nigel but most of what he said is spot on even if he is just winding them up. The EU project is a joke and the sooner the likes of France and Germany realise it the better. People wanted a trade agreement not a political union.
2 years ago
you can't deliberately wind up and offend people and then go "what we now need is a level-headed discussion", that's ridiculous. that behavior just shows that he is not ready for any kind of real political process and set to be a douche every step of the way..
2 years ago
Yes which is why we didn't elect him and he won't ever be part of the process to leave the EU. The relationship between the UK and the EU will be down to who is the new leader of the Tory party.
2 years ago
true. but that just makes his ankle-biting more annoying since it's of so little consequence anyways.
2 years ago
*Garage
2 years ago
*aluminium
2 years ago
*Shedules
2 years ago
*Process
2 years ago
*Advertisement
2 years ago
*Vacation
2 years ago
*Garbage
2 years ago
This guy is fascinating. I appreciate his passion, but he says a lot of inflammatory shit that, while entertaining, is counterproductive to his cause.
2 years ago
...but enough about Trump. How do you like Nigel Farage?
2 years ago
Hey ohhh!! ba dum dum tishhh...
This guy could talk circles around Trump.
2 years ago
brits: proper pronunciation? is it "fuh-ruhge" or "furridge" ?

does he rhyme with "garage" or with "porridge" ?
2 years ago
well, thanks for nothing you bunch of buttholes
2 years ago
its pronounced 'cunt'
2 years ago
Your cunt is pronounced 'face'
2 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!

recent comments