points: 23

Shitty sub

Featuring a shitty thong and a shittier guy

featuredshopped

by Jones

submitted June 29th 2016

42 comments
what do you think? let everyone know!
Shitty sub
tagged:
comments (42)
i personally never subbed a shit sub so... should i downvote even though its my birthday?
2 years ago
whatevev man
2 years ago
* NixonsGhost direct calls Shari Lewis to stick her arm up Slap Chop's ass there.... *
2 years ago
lambykins is not amused
2 years ago
how about now?
2 years ago
I look good in white.
2 years ago
His new wife a big momma
2 years ago
Speak English...fat ass.
2 years ago
Ok, your new wife is a fucking fat ass bitch, with a fucking lard ass.
2 years ago
Lol...whunu calling someone else fat...



that's rich, son...
2 years ago
I bet people can hear you breath in the next room.
2 years ago
Ummm
2 years ago
You're the poster child for sleep apnoea.
2 years ago
Fatty!
2 years ago
As if anyone would want to be within a block radius of this blob of shit
2 years ago
Except flies and fries.
2 years ago
dog

you're back from sea or you keel hauled the captain and are now using his private wifi?
2 years ago
Do you not realize you don't have a leg to stand on.

Look at the size of those panties in your mouth.


http://muchosucko.com/105163/Fuck-you-Jones
2 years ago
yak
what are you doing with a sling shot elastic in your mouth
4 years agoreport spam | like | 1 likes | stfu
2 years ago

Jones
Haha, fucking hell. Those are clearly the panties of a huge bitch.
4 years agoreport spam | like | 1 likes | stfu

Jones
* Jones applauses *
4 years agoreport spam | like | stfu

Jones
I hope you hard boiled them first.
4 years agoreport spam | like | stfu

Sporty
They are rather large aren't they?
4 years agoreport spam | like | stfu
2 years ago
Your woman's that fucking HUGE and your harping on me?

2 years ago
Those are Jenbirdy's, noob
2 years ago
Been back for some time, just about to fuck off back to work actually
2 years ago
By the way sporthole you dumbass, fat people have the right to call other people fat
2 years ago
Well jenbirdy has a fat ass.

Looks good in her photos though
2 years ago
Camera does funny things
2 years ago
shut up
2 years ago
Fuck off
2 years ago
You are the BOTTOM of the barrel Maggy
2 years ago
Magawd



Magawd

Magawd

Magawd Magawd Magawd Magawd Magawd Magawd Magawd Magawd Magawd Magawd You are the stupidest mother fucker ever. 2 days ago report spam | like | stfu | 1 stfus 2 days ago report spam | like | 4 likes | stfu 9 hours ago report spam | like | 1 likes | stfu 3 days ago report spam | like | 1 likes | stfu 2 days ago report spam | like | 3 likes | stfu 5 days ago report spam | like | 3 likes | stfu 3 days ago report spam | like | 4 likes | stfu 2 days ago report spam | like | stfu 2 days ago report spam | like | 3 likes | stfu 2 days ago report spam | like | 1 likes | stfu | 1 stfus

5 days ago

report spam | like | 1 likes | stfu

1 week ago

report spam | like | 2 likes | stfu

2 weeks ago

report spam | like | stfu
2 years ago
* Jones engages idiot shield *

http://i.imgur.com/hBeSxGh.jpg
2 years ago
You lose whunu...just log off and don't come back.
2 years ago
Sporto isn't fuckin married.
2 years ago
dumb fuck thinks I'm married too...lol
2 years ago
Talk about suspension of disbelief.
2 years ago
Jirkoff you are a moron.



Sporty
Wassup casual?
8 hours agoreport spam | like | 1 likes | stfu

Jones
The usual - Got married, then divorced. And yourself?
8 hours agoreport spam | like | 1 likes | stfu

Sporty
Just got married...too soon to tell yet...
8 hours agoreport spam | like | stfu

Jones
You didn't think one trainwreck was enough?
8 hours agoreport spam | like | stfu

Sporty
One?? Try 3 noob!
8 hours agoreport spam | like | 2 likes | stfu

Jones
2 years ago
God jirkthefuckoff you are dumb ass fuck


Jones
The usual - Got married, then divorced. And yourself?
8 hours agoreport spam | like | 1 likes | stfu

Sporty
Just got married...too soon to tell yet...
8 hours agoreport spam | like | stfu
2 years ago
He admitted to getting married again, I can post his shitass comment if you like, but I think this should suffice
2 years ago
thanks for never replying to my email, shitass sea mutt. i hope you drown in seamen.
2 years ago
I didn't know you alted Steven
2 years ago
i'm very confused at this point
2 years ago
Omg
2 years ago
recover password
most discussed
recent comments