points: -9

Cop a feel or fill with fingers

NSFW

Artist takes to the streets

awesomeness

by whunu

submitted June 25th 2016

87 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (87)
so walking around doing whore things is for womens equal rights?
1 year ago
Milo Moiré is nothing but a whore. I hate the dumb cunt, she gives art a bad name
1 year ago
modern art doesnt have a good name... its all fucking dumb
1 year ago
well at least she made them disinfect their hands
1 year ago
she left out a visit to Doncaster
1 year ago
i like a woman who enjoys her work
1 year ago
like mako's mum enjoys whoring
1 year ago
like mako's mum enjoys whoring
1 year ago
oops
1 year ago
oops
1 year ago
lol
1 year ago
lol
1 year ago
lol
1 year ago
yay
1 year ago
yay
1 year ago
yay
1 year ago
yay
1 year ago
!?
1 year ago
!?
1 year ago
!?
1 year ago
!?
1 year ago
boom
1 year ago
boom
1 year ago
boom
1 year ago
boom
1 year ago
boom
1 year ago
Reboot your damn kindle already....
1 year ago
im on the computer at the mioment
1 year ago
im on the computer at the mioment
1 year ago
im on the computer at the mioment
1 year ago
im on the computer at the mioment
1 year ago
im on the computer at the mioment
1 year ago
damn it NG , you've ruined it now
1 year ago
i was on a roll then
1 year ago
bread roll
1 year ago
fucking British retards
1 year ago
noob
1 year ago
ha! .. noob...
1 year ago
Only faggots like their own comments, and to like them three times makes you some sort of triple super faggot.
1 year ago
ha !! she got arrested for this
1 year ago
i would touch her too
1 year ago
why no upvotes ?
1 year ago
A couple of rat traps would have made this far more entertaining....
1 year ago
this what happens with europes open borders....
1 year ago
I'm surprised the DUne Coons haven't taken advantage of this by now.
1 year ago
they already do
1 year ago
that was the whole point of Brexit
1 year ago
fries most Americans are proud of you Brits for doing that. I mean to deliberately allow a large group of people who are open about hating the free world is idiotic. America needs to do the same thing.
1 year ago
trump?
1 year ago
Trump
1 year ago
There is now a petition online with 2 million votes wanting a re-run on the referendum... They live in a democratic country that voted to leave. If they are not happy and want to live in Europe then they should fuck off there to live. It'll be 2 million less living here for a start
1 year ago
I heard that there was a sudden rush of people in ENgland trying to get Irish passports so that they could continue to travel and work in Europe. Probably can't do that on a UK passport anymore.
1 year ago
That might be true. I was told I can apply for Irish citizenship
1 year ago
Do you go to Europe at all, fries?
1 year ago
fries goes to aldi and lidl
1 year ago
Well yeah, but I meant for vacations and such.
1 year ago
anytime spent outside the house is a vacation
1 year ago
Maybe for you.
1 year ago
ive been to spain a couple of times and Scotland quite a few times
1 year ago
Nice. If I could ever golf a round at St. Andrews, I could die a happy man right then and there.
1 year ago
I'd love to play a game of golf with fries face as the ball.
1 year ago
Definitely wanna use the driver in that situation.
1 year ago
the only balls you 2 know how to hit are the ones kept in hairy sacks
1 year ago
"you 2 know how?" Wtf, are you a tween? 2 edgy 4 u?
1 year ago
U 2 knw hw. Fries is used to texting 13 year old schoolboys.
1 year ago
oh look... "fries pwned us good so we best make it look like we havent lost control of the argument"
1 year ago
Oh look..."I got pwned good by shark so I best deflect the fact that I was typing like a child"
1 year ago
How the fuck did you pwn us, you are getting as bad as whunu. I for one don't hit my balls, because that would be painful and stupid, so your comment is irrelevant. You stupid prick.
1 year ago
I kinda sat on my balls while getting into my kayak this morning. Twas slightly uncomfortable for a bit.
1 year ago
Nothing worse than a pinched bollock.
1 year ago
You should open a pub and call it "The Pinched Bollock."
1 year ago
Done
1 year ago
You need to get on copyrighting the name, or everyone will want a pinched bollock.
1 year ago
Go down to the bollock, have a pint, and wait for all this to blow over.
1 year ago
Make sure it has all plastic seats and you have to wear shorts. So if you get a pinched bollock at the pinched bollock you get a free pint. That will bring business in, and i'll just give them a pint of piss.
1 year ago
Innovative.
1 year ago
I'm a marketing genius.
1 year ago
the only thing you know how to market is your ass on street corners... ya fucking rentboy
1 year ago
It always has to resort back to gay stuff with you fries. And you wonder why were always calling you a faggot.
1 year ago
Good girl
1 year ago
What is for Christmas? It's her tits in a box.
1 year ago
Dick in a box
1 year ago
well i can see what you 2 are getting each other for christmas
1 year ago
That was gold, but I think nemesis left out that he wanted a dick down below
1 year ago
( o Y o )
1 year ago
clearly she is enjoying it
7 months ago
best sub ever...
5 months ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!