points: 4

Marlin

Speared by a marlin

featuredouch

by whunu

submitted May 11th 2016

112 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (112)
I hope he lost his leg
1 year ago
First it's cats, then dogs, then bulls. Are you against fishing now too?
1 year ago
Well MG
1 year ago
all animals yes, even the tiny money spider
1 year ago
I can respect that, but you do eat meat right?

I mean that involves fishing and killing animals.
1 year ago
fish every now and then, more chicken than anything else
1 year ago
Yeah the only fish I enjoy is North Atlantic cod.
1 year ago
Deep fried in a spicy coating
1 year ago
ahahaha
1 year ago
whunu's guide to weird food (stuff that isn't meat or potatoes): deep fry that shit and throw it in my trough!
1 year ago
which in his world is basically what to do with non-weird food as well
1 year ago
also your face is deep in fries' spicy coating
1 year ago
fatty
1 year ago
He's gone on and on about how healthy his eating habits are, then he admits to eating deep fried crap like that. Smh.
1 year ago
So neither one of you fucks eat fried foods like fish?

Liars, and fuck off
1 year ago
I can honestly sayin haven't eaten deep fried fish in years. Maybe cuz I'm an adult?
1 year ago
I like how he tries to flip it. Fuckfaced faggot knows he eats junk but tried to tell me how healthy eating once a day is. Meanwhile he eats fried food constantly.
1 year ago
That'll ruin your weekend. Nice fish, though.
1 year ago
That's gonna bleed like a mother when the doctor pulls it out.
1 year ago
It's gonna bleed like fries' vagina when does when links don't work
1 year ago
Wheeps
1 year ago
*vagina when does when links don't work*

English much?

Drugging and Muchoing don't mix well.
1 year ago
shitbird going full retard
1 year ago
i could go quadruple retard and would still be more of a functional individual than you.
1 year ago
go drink some nail polish remover
1 year ago
You heard the man , go drink that shit
1 year ago
unlike him i can afford actual booze.... but there's no drinking during the week.
1 year ago
lol since when can I not afford booze? and that's if I choose to drink which is rarely
1 year ago
You're dumb enough without it, trust me.
1 year ago
if i was you i'd be mad drunk 12 hours a day. i mean, you can't become more of a fuck-up and you're already wearing a padded helmet anyways..... perfect!
1 year ago
lol padded helmet, where do you get these ideas from?
also mako, nigger please..
1 year ago
*Nigga please, you whitebread pale face peckwerwood chicken shit motherfucker.
1 year ago
step over on my turf, I'll put a cap in your ass
1 year ago
Bitch, please. The only turf you have is the little patch in your garden.
1 year ago
* Steven_Seagull pictures metalqueer, gangster as fuck, with a tub of vaseline and a captain america action figure..... *
1 year ago
Mako knows all about having 'caps' put in his ass
1 year ago
action figure? I have the full costume on right now, ready to do battle
1 year ago
Nope, but fries knows all about having cocks put in his ass.
1 year ago
fucking velcro is a battle to you, half-brain
1 year ago
"Velcro is a battle" lmao
1 year ago
see, not the only one
1 year ago
I'm sure velcro is a battle for you and many other people with down syndrome, MG. You are not alone, my friend.
1 year ago
getting those velcro straps off when you are in bed is a pain, like I'm going to be able to leave the cell anyway
1 year ago
Fuck off and die
1 year ago
What's up with that guy's big toe? Looks like he has something under the nail.
1 year ago
fries got speared by a marlin once.

Marlin Russell, brown-haired rent boy, lives in manchester now....
1 year ago
saw it on his fb
1 year ago
You're an fb creeper
1 year ago
walk it off
1 year ago
wouldn't one, in this case, swim it off
1 year ago
nice commas
1 year ago
koolio
1 year ago
Not really a good idea to swim in the ocean with an open wound.
1 year ago
i can appreciate a more bourgeois approach to punctuation
1 year ago
not with sharks about^
1 year ago
do you even f5 bro?
1 year ago
fuck this, 4 rings like i'm Sonic and i'm audi
1 year ago
not when I'm busy
1 year ago
and if anyone asks: today's code word is 'discombobulation'
1 year ago
lates fags
1 year ago
Eh, human blood doesn't really interest sharks as much as you'd think. People aren't a sharks first choice as food.
1 year ago
easy prey tho
1 year ago
Depends on what kind of shark we're talking about.
1 year ago
How the fuck would you know anything about sharks mako ? You don't know shit
1 year ago
Stop thinking you're a damn shark cause you ain't
1 year ago
I'm sure you know more about produce, Jorge. Ya got me there.
1 year ago
I smelled that joke coming from a mile away . Kinda like how a shark smells blood in the wayer
1 year ago
Water
1 year ago
And stop thinking you're an electrician, Jorge. Cause you ain't.
1 year ago
Stop thinking you're retired . Cause you ain't , you still have to clean up semen stains from the back of your taxi cab
1 year ago
I smell fajitas, that's what I smell. And B.O. Eh, Mexicans don't wash every day as it is.
1 year ago
I haven't seen a cab in quite some time, cryass. Not many of them in upper cass neighborhoods such as mine.
1 year ago
*class.
1 year ago
Yeah sure buddy , keep thinking that , keep thinking you're retired , living in a high class neighborhood , actions speak louder than words . And so do pics too
1 year ago
Pics or you're lying and full of shit
1 year ago
I don't need to justify where I live to you. You've never uploaded a face pic with sign.
1 year ago
Neither have you
1 year ago
You know how to say "stfu bitch" and how to drone on and on about what other have that you're jealous of. Mexicans cant stand it when someone has more cash than them.
1 year ago
great white's mostly get the bad rap due to the jaws film but its tiger sharks that cause the most bite cases and its rep for eating anything
1 year ago
I was on Muchosucko's TinyChat room for four years. If you didn't see me then, tough luck pal.
1 year ago
Yeah sure , I had a good run on there too . I didn't go there often but, I went there quite a bit , I seen everyone there . Even James t Kirk made an appearance
1 year ago
Tiger sharks really will bite anything, MG. Discovery Channel lost an HD video cam to one a few years back.
1 year ago
And I was a moderator there, but no, you never showed up there. Anyway, moving on...
1 year ago
they also did a special where they proved you can swim with them outside a cage
1 year ago
Run off
1 year ago
There's a blonde girl in California that does it all the time, MG.
https://www.youtube.com/watch?v=d-1xU0VfJ-g
1 year ago
sharks should be used by local councils here in the UK to sacrifice annoying chavs and repeat serial offenders, free up housing and teach respect to the young ones
1 year ago
Not a lot of carnivores in your waters, MG. You guys get mostly basking sharks. I'm sure great whites cruise through the channel though, considering how cold it is.
1 year ago
Lots of dogfish in UK waters, too. Those end up in your fish n' chips occasionally.
1 year ago
we get the odd orca or killer whale up the thames
1 year ago
No shit? That would be pretty cool to see.
1 year ago
seen whales with dolphins and sea lions off the north east coast, farne islands are well know for wildlife, mainly birds those.
1 year ago
tho*
1 year ago
That's part of the reason our west coast has so many White sharks. Seals and sea lions are a white sharks favorite food when they're adults.
1 year ago
also not far from the Holy islands, where they make their own mead, I prefer their home made cider of course. Nice place to visit with local castles etc..
1 year ago
I'll have to remember that one. Europe and Australia are both on my lists.
1 year ago
also a good place to watch people lose their cars as you have to drive out across the water when the tide is out, fun watching idiots chance it on the way back before the tide is in
1 year ago
That's Muchoworthy material. You need to get out there with a GoPro, man.
1 year ago
like this
https://www.youtube.com/watch?v=8I5g6Hpt3BM
1 year ago
Nothing like waiting till the last minute to leave, I guess.
1 year ago
hi oster, I see you lurking you cunt
1 year ago
talk to the paw MG
1 year ago
are possum paws like a rabbits foot and lucky?
1 year ago
* loslobos Herp derps *
1 year ago
I would have pulled it out.
1 year ago
Best to almost always pull out....
1 year ago
No, no; you ALWAYS pull out. Every politician should know that, lest you wind up like the Governator with an illegitimate Mexican love child.
1 year ago
How the fuck is the spine going through his tibia bone?
1 year ago
Magic
1 year ago
That's part of the fish's snout, and it's not going through his tibia. Looks like it completely missed bone altogether.
1 year ago
It looks like it's going right through the tibia is what it looks like. Maybe it's just the shitty angle because that's not really possible.
1 year ago
No, it's not really possible. Appears that it just punctured the skin and got lodged between his skin and the bone. Which, he was lucky in that regard.
1 year ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!

users online