points: 18

So fucking dumb

... but it made me laugh, so fuck right off!

featuredannoying

by Steven_Seagull

submitted May 10th 2016

40 comments
what do you think? let everyone know!
So fucking dumb
tagged:
comments (40)
the title tells all
2 years ago
...

.......

you really are the dullest spoon in the knife drawer aren't you, you dense cunt?
2 years ago
The Moroccan Assholes watermark is kinda classy.
2 years ago
i like "facebook polako" even better...
2 years ago
wtf is wrong with you^^
2 years ago
You, among other things, apparently.
2 years ago
yay
2 years ago
what country has reporters arrive at the scene of an RTA before the emergency services
2 years ago
a country with a 24 hour news cycle and shitty health care.....

yet this does not look like the US.
2 years ago
blammo, yankee faggots!
2 years ago
i like it
2 years ago
FAKE as hell
2 years ago
Haha

Look at all those sucking his ass uv's.....sheeple
2 years ago
Daww is the -1600 crybaby all jelly?

Maybe fries can kiss your boo boo away.
2 years ago
only fags say 'boo boo'
2 years ago
you kinda wonder if the votes had gone the other way had somebody else subbed this
2 years ago
Only faggots bitch about upvotes and downvotes. Deal with it or gtfo.
2 years ago
You know what they say fries
2 years ago
If ifs and buts were apples and nuts....
2 years ago
You would shove em up your ass like ben wahs cuz you're a massive faggot
2 years ago
I'm NOT bitching just a CCC.

They uv'ed to suck his ass
2 years ago
Yeah. They like me. Cuz I'm not a massive faggot.

#thinkabootityamassivefaggot
2 years ago
half of those uv are squad based, fries knows the truth
2 years ago
You really are an 11 year noob. There was only one "squad" on Muchosucko, and it no longer exists.
2 years ago
There was only one that TECHNICALLY existed.

But we all know there's one that exists now, just not TECHNICALLY!
2 years ago
There are no squads on Muchosucko. As Groucho Marx once said "I would never join any club that would have someone like me as a member. Here's to our wives and girlfriends-may they never meet!"
2 years ago
8 upvotes. 7 of which by people who would a)never join and b)never be admitted to Seagull squad... if such a thing existed.
2 years ago
#TeamGully
2 years ago
who said anything about a seagull squad? I said a squad
2 years ago
* Mako didn't say anything about a seagull squad. *
2 years ago
are you talking about yourself in the 3rd person..
2 years ago
yellow text.

a baffling mystery.
2 years ago
Yeah, Idk what it is with these limeys and their ignorance. Maybe MG's just jelly that he can't type in yellow text, Idk.
2 years ago
I can type in blue, green, orange, red... you name a colour, I can type in it........ on ms word of course :)
2 years ago
*Color. And I was talking about on Mucho. God, you're dense.
2 years ago
colour
2 years ago
*Color
2 years ago
Dipshit^^
2 years ago
is this Facebook or something ?
2 years ago
Yelp
2 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!