points: 6

Necropsy

NSFW

Necropsy....autopsy

featuredcool

by whunu

submitted March 28th 2016

61 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (61)
New! From Ronco! Get your own Ginsu autopsy kit!
2 years ago
$79.95, order now!
2 years ago
kind of a bit lacking infomercial without a good yelltalking pitchman like myself and that horrid dirge of a song wouldnt you agree?
2 years ago
Maybe I should have put that all in caps? Fail.
2 years ago
Umm, that's a new take on feeling up a chick, sir.
2 years ago
Anyone know why we are putting samples on a tray like a fucking tasting event?
2 years ago
I always thought they removed the internal organs.
2 years ago
You can tell a lot from slicing up and checking the state of the organs
2 years ago
Exactly...the liver, especially.
2 years ago
Since when have we outsourced autopsies to India?
2 years ago
Since they won best tiled floor contest
2 years ago
Nice breast.....plate.
2 years ago
bartender...this guy's had enough
2 years ago
IM HERE ALL WEEK, BITCHES!!
2 years ago
good maybe you can mod for once.
2 years ago
Oh, you mean moderate all of the comments you put here of people's real names, or the nothing you you contribute here?

Am I supposed to hold your fucking hand here? What value added services are you demanding of me, idiot?
2 years ago
I want both hands held.
2 years ago
Burn ^^
2 years ago
I suggest you dead baby more.
2 years ago
No, I don't think so.

I'm way more interested in knowing what exactly you'd like me to moderate in your highly educated conversations here, bottleface. You know, you being a big badass internet pro and all.
2 years ago
Actually yes, dead baby and stop the flood of annoying spam. It's not a hard job, an ape can do your job here.
2 years ago
By the way, my pleasure of even browsing the shitfest you all spew here divided by zero equates to a bus fault.
2 years ago
Yea, since you are not gonna know what a bus fault is go google it, proboy.
2 years ago
Haha, I see nothing different spam wise here than that stupid face symbol you spammed here for weeks...wanna call touché yet, or no? Because that would make you look like an idiot if you didn't.
2 years ago
Which enters dead babying.
2 years ago
The le Lenny fave two years ago? Someone's still upset about that?
2 years ago
nothing gain be gained by arguing with sloster kirk
2 years ago
Nope, but that makes you in the same boat...spam fuck
2 years ago
hahaha
nothing *Can
2 years ago
Damn, inter posted by the pitchman
2 years ago
Boohoo.
2 years ago
Yea, boohoo, nice job making your point, hypocrite spam fuck. Go back to being a bus fault.
2 years ago
I remember my first beer.
2 years ago
I have soldiered circuits on layer 22 boards better than this little Kirk-fest
2 years ago
My point is very clear.
2 years ago
You point is a bus fault
2 years ago
Is a bus error the same thing as a bus fault?
2 years ago
Sort of, shark.
2 years ago
I think I remember reading that a bus error has something to do with the CPU trying to access something in memory that it can't physically address.
2 years ago
With that, good evening, and I am rooting for the Orangemen, shark.
2 years ago
GO ORANGE!
2 years ago
Oops, and by Orangemen, I don't mean cryax.
2 years ago
Right, that would be an orange salesman. On his "union holiday," which was bullshit.
2 years ago
Haha, I read that earlier when doing my "mod job"....pretty funny.
2 years ago
His local office was closed for Cesar Chavez day (which is Thursday, oddly enough) But that's about it.
2 years ago
I'm in Detroit right now, any reason the flags are half-staff?
2 years ago
Ya know, Idk. They were half-staff at my post office today, too. Maybe for Belgium?
2 years ago
That's the only thing I could think of too...
2 years ago
I think Pres. Obama ordered that. A group of people painted the Belgian flag on the side of building in Buffalo as a show of support. Did a great job.
2 years ago
If those idiots at KeyBank get their act together, they can put nice light patterns on the First Niagara building that faces 190 there.
2 years ago
Like Belgian flags n shit.
2 years ago
That would be kinda nice. They had Dyngus Day downtown today, so the Polacks were out in full force.
2 years ago
I would have joined them if I were there. I'm sure Hamtramack here had a good showing for the detroiters.
2 years ago
Lol wasn't much fun...rained all day and the wind was blowing 30 mph. I usually try to get in an out of downtown as fast as possible.
2 years ago
Yea, I drove here in that shit.
2 years ago
Nite!
2 years ago
Later, Jim.
2 years ago
^faggots
2 years ago
https://www.youtube.com/watch?v=y5lEr0z5Wp4
2 years ago
dinner time!
2 years ago
Tell your mom I said hi
2 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!

users online