points: 17

Pissed off Chinese woman

NSFW

Chinese wife catches her husband in bed with a naked woman

featuredfunny

by Squidley

submitted February 25th 2016

420 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (420)
fuck you squidley
1 year ago
the Chinese always sound angry so anything could have happened here really
1 year ago
She sounds Cantonese. Mandarin always makes them sound pissed off no matter what.
1 year ago
I worked in a Chinese takewaway kitchen for 12 years and those fucks always sounded like they were arguing
1 year ago
They were probably talking about you.
1 year ago
i must add i didn't actually work in the kitchen
1 year ago
I know, you made deliveries on your moped.
1 year ago
i answered the phone too
1 year ago
"Hoy, China Palace...FAHK, OY CANT HEAR YE, YE TWAT!"
1 year ago
Yogi the bear taking Chinese food orders. Classic.
1 year ago
it used to piss me off with the dumb shit customers ordered
1 year ago
Fuck, you couldn't even handle the stress of taking a phone order? No wonder you're on welfare.
1 year ago
wasn't stressful... they were just idiots. in fact most were idiots when it came to many aspects of the Chinese delivery service
1 year ago
Yes, I'm sure it's very intricate.
1 year ago
How dare they call and order food.
1 year ago
nothing worse than customers on the phone, no matter what you're selling.
1 year ago
On the rare occasions I dispatched at the taxi company, people would call us up and didn't even know which address they were at.
1 year ago
one lady who ordered food regularly never ordered anything straight from the menu she had to alter everyfuckingthing dish she had... fucking annoying bitch
1 year ago
never did the phone at my place, just the deliveries. Free food all the time though was awesome
1 year ago
Are you two related?
1 year ago
the free supper was the only reason i stayed there so long
1 year ago
fries is my half chinese sister
1 year ago
i love drunk interactions with cab companies and drivers...

"yeah, uhm just go to Falkenbergerstrasse, there's a supermarket there, wait in front of it, i'll be the drunk guy yelling 'woohoo, street boat trip' "

"uhm, okay, where is the street boat trip to?"

"Lenzstrasse. there'll be a guy yelling 'woohoo, street boat'. that's also the guy who will pay the fare so we better find him"

true story.
1 year ago
Shit, I'd get sick of chicken with cashew nuts and sweet and sour whatever real quick.
1 year ago
no you wouldn't
1 year ago
Yes, Yes I would. That sounds entirely plausible, Bird.
1 year ago
well that's one cab fare i wouldn't be taking... i'd just drive straight past you
1 year ago
Meat as meat though
1 year ago
use to get stuff not on the menu etc..that they made from the Chinese supermarket
1 year ago
Used to know a heavy drinker named "Dan the cab man." He'd get wasted on his nights off, then leave his car at the bar an ride home in another cab. The problem was that he always forgot where he left his fuckin' car.
1 year ago
i changed some names but yes, truest of stories. a friday night, me staying in already well drunk, when a buddy calls and orders me to come to this party. i refuse. 10 minutes later he calls me again and tells me to get downstairs and to the super market up my street since there'd be a cab waiting for me.... fucker was already too drunk to give them my proper adress.

it was a private house party, 4 people i dont know living together.

the next day with a vote of 3 to 1 they decided i was banned from their place for life. good times!
1 year ago
Wow, voted off the island.
1 year ago
haha yeah. but i didn't know anyone there apart from like 3 ppl and never saw any of the others again, so not really a loss.
1 year ago
You pissed in someone's sock drawer, didn't you?
1 year ago
@metalgear , i once ordered Chinese takeaway in Falmouth that looked like someone had made it from frozen readymeal packets
1 year ago
i think i was just my drunk self. that was enough.
1 year ago
obnoxious ...
1 year ago
very
1 year ago
Haha banned from a random house.. what a feat.
1 year ago
the fuck were you doing in cornwall?
1 year ago
wut
1 year ago
Shit when I was living in colorado my buddy fucked some dudes girl in the bath room of the party. dude came outside and hit me in the back of the head and his buddies pulled him pack saying not him the other one. I was like ummm wtf.
1 year ago
one word seagull.. shagging
1 year ago
So that's where whunu's been.
1 year ago
like anyone would touch him.
1 year ago
anyone else see the resemblance of Droopy the dog in whunu. The face is spot on.
1 year ago
He reminds me of Rod Farva.
1 year ago
but i actually like droopy
1 year ago
Farva is actually funny. So try again. Farva looks like an overweight dug.
1 year ago
droopy has the personality of dush but the face of a whunu.
1 year ago
gull do you play rocket league?
1 year ago
that all sounds a bit unfair on MrsWhunu
1 year ago
It's a twist. There is no Mrs. Whunu
1 year ago
nope. i don't. everyone says i should but i like neither soccer nor car games.
1 year ago
i'm currently hitting f5 on piratebay every 30 minutes, waiting for the gog upload of superhot to drop.
1 year ago
I dont either. This game was a great free game.
1 year ago
I was literally just looking at superhot. Pc only?
1 year ago
http://www.gamespot.com/reviews/superhot-review/1900-6416368/
1 year ago
i *think* it's coming to xbone soon, no word on ps4 yet.

the browser built and the beta were amazing.
1 year ago
So was your mom!
1 year ago
no. no, she really wasn't.
1 year ago
fries, that frozen meal might be the cornwall way
1 year ago
His mom was going one place... in the ground!!


/me John cena's
1 year ago
oster you could never be cena
1 year ago
funny how the woman is to blame and not the adulterous male... if that is indeed what happened here...
1 year ago
That's what I was going to say, she's getting fucked, who cares unless she's married too, but he is the one who is married and fucking someone else, beat him!
1 year ago
you guys speak chinese?
1 year ago
I bet they were related.
1 year ago
this is just noise
1 year ago
yeah... have you ever listened to yourself though
1 year ago
Ironic.
1 year ago
warst du nicht fett und rosig?

warst du nicht glücklich?

wo fing das an und wann, was hat dich irritiert?

was hat dich bloß so ruiniert?
1 year ago
^just noise
1 year ago
that was kind of the point i was trying to make.
1 year ago
stop subbing stuff with unsubstantiated claims squidley you fucktard
1 year ago
How about just stop subbing stuff.
1 year ago
2nded
1 year ago
3rd
1 year ago
well as bitchfights go, this must be one of the sexiest
1 year ago
now where the fuck have you been?
1 year ago
rehab? Kind of. In the sense that not muchoing has the theraputic effect of ending alcoholism
1 year ago
so, you're off the wagon then?
1 year ago
anyways wecome back. kurupt asked aboot you.
1 year ago
i told him you bought a rubber dinghy and make a living ferrying illegal immigrants across the channel.
1 year ago
hahaha

I would do that if I could afford the startup cost of a rubber dinghy. Only my navigational skills aren't great, we'd reach the coast and they'd stampede ashore only to find that they were back in France.

Sober still. So I will be boring, but cogently boring.
1 year ago
what prompted the sobering up?

and doesn't matter where you let em off the boat as long as you collect money beforehand.
1 year ago
I was drinking so much due to inordinate amounts of stress, which wasn't going to help resolve the reason why I was so stressed and unhappy in the first place. I'm on my last life I think. If I can't make something work for me, I'm out of options. I'm somewhat ashamed to say I've considered putting and end to it all.

Sorry to be a downer, but you did ask.
1 year ago
hey MD, nice to see you back
1 year ago
what's up MG
1 year ago
still alive I see
1 year ago
yep, unfortunately for you lot
1 year ago
make sure you bring that on oster and boxlightener
1 year ago
aren't we the same age? 33? bro, some doors might be closed but you still have sooo many opportunities and sooo many years ahead of you, why throw that away? but i get you, when i was at my lowest it was similar, a vicious circle of depression, money and social troubles and overindulging in whatever substances i could find to get away from it all... which of course didnt help.
that's when i went into rehab. ever since then it's been nothing but up. if a fiend like me can get himself out of the shit pond you sure can as well.
1 year ago
^ HOPE
1 year ago
my life turned from an anti-drug PSA to an inspirational tale
1 year ago
you should make a movie
1 year ago
jesus....

"me drunk"
"me high"
"me fapping"
"me sober"
"me somewhat less high"
"me still fapping"

take those 6 scenes and repeat em for 2 hours.

come to think of it, me high and me drunk are even on mucho.
1 year ago
MD, I seen your comment, it's not worth it dude. You can find your way out of this. Doesn't matter how hard it is, there's still an answer. You have to start to love yourself first and follow where it takes you. Don't give up dude, it's not worth it. There's a lot of things out there in this world that you haven't yet experienced yet and trust me, they're worth waiting for!
1 year ago
I just like seeing you in the bath tub byrd.
1 year ago
trainspotting comes to mind
1 year ago
MD, get a pet and take care of it, love it and then you'll see that it needs you and loves you and then you'll realize that you need to be there for it and thing might get better.
1 year ago
or get a wife with a stoke, just sayin.
1 year ago
Getting a dog helped me quite a bit.....
1 year ago
Yeah, but you bought a lot of peanut butter too.
1 year ago
That mutt helped focus my attention from everything crazy going on the constant battle of her chewing up my GOD DAMN FUCKING FENCE!!!!!!
1 year ago
Thanks gents. If I make it out alive I owe you all a few beers.
1 year ago
*when
1 year ago
Michelob Amber Bock if you're buying.
1 year ago
don't listen to nix btw.

that dog took half of his shit in the divorce.
1 year ago
Michelob? You can't be serious....
1 year ago
Not too far off there bird.....
1 year ago
Go spread your peanut butter.
1 year ago
Pizza's here, by for now.
1 year ago
welcome back unscented mako, please don't f'ing kill yourself
1 year ago
But if you do, at least find a way to post it.
1 year ago
Makodragon YOU SON OF A BITCH!!!

You still here? I missed ya a bunch and been bugging people about where you went.
1 year ago
I've been pushing too many pencils!

Good to see you back man!
1 year ago
also ta magawd
1 year ago
I realize that probably looks like gibberish
1 year ago
Makobro...you're not alone with that crap...

Barret's 2015 summed up :
Tried to off myself a couple of times, was too much of a pussy to get the job done.
Had uncountable amounts of meltdowns that would make Zeke seem mentally healthy.
Got committed a couple of times.
Didn't want to Mucho and bring all that crap onto the site.
Now I'm on heart meds and anti-psychotics!
They even offered me shock therapy.
Right now I live in a government house for people they gave up on and they're just waiting for me to die already.

Man that was the worst attempt at cheering someone up ever.
But at least you didn't have to be a downer alone.
I think we all have lives left, whether we want them or not...I believe in the Makodragon.
1 year ago
Also, I had some strange pieces of meat cut off my back.
1 year ago
jesus barrel, sounded less dramatic the last time you told it.

i'm really glad you suck at suicide.
1 year ago
but hey, if you go through with it, can you put me down as next of kin....

i wanna get you stuffed, you can sit next to me on the couch when i play vidya gaemz.
1 year ago
You can't have my stuff, but that stuffing part sounds nice.
1 year ago
But only if you let me sleep in the bed with you once in a while.
1 year ago
i dont need your stuff, i just want my very own plastified, stuffed and intercourse ready barret real-doll.
1 year ago
you'll get a nice oversized doggie bed at the foot of the bed
1 year ago
Hahaha!
1 year ago
even better, md should draw a nice cartoon version of you, then model it in 3d... we'll take that shit to some chinese toy factory and make barret plushies!!
1 year ago
Hey MD!! You mother fucker!!!!
1 year ago
It probably doesn't help, but the way I try to see it is, when we die, we are dead Forever, and forever is such a god damn long time, compared to our short lives. So we might as well try to enjoy it while it lasts. Even if life sucks, there's always something to find enjoyment in. Even if it just making gay shops for a shock site for the unemployed, or jerking off to freakporn.
1 year ago
i don't wanna be dead forever.....

I WANNA BE BATMAN FOREVER!!
1 year ago
Bury me with my Batman shampoo....
1 year ago
If any of you mothefuckers kill yourselves I will never speak to you again.

stahp it
1 year ago
I still have to finish Mucho-Con 2016 :(
1 year ago
Dammit...way to run him off, barrel!! He just got back...
1 year ago
Was just thinking that.
1 year ago
Well...I'm still glad you're back...



Fuckwad!
1 year ago
I'll go out for a cig so its safe for MD to comment again.

and by out I mean to the storage room where my comfy pink chair that I bought for 10 bucks at the used store is.
1 year ago
I meant...I was glad you're back at least, barrel.


No homo!!!
1 year ago
fucker gets to sit in a comfy pink chair in a luxurious storage room while i have to put on 18 layers of clothing and freeze my ass off on the balcony every time i go for a smoke.

spoiled norwegayan
1 year ago
Eternal darkness is death. You don't care anymore.. you're dead.
1 year ago
eternal darkness is an overrated gamecube game
1 year ago
You're an overrated mucho user
1 year ago
i'm a mucho gem
1 year ago
Germ*
1 year ago
German*
1 year ago
At least two of those seem correct.
1 year ago
No just a germ. A weak substance that needs to feed on others.seagull the germ.
1 year ago
So not German then.
1 year ago
Never was. He saw how cool Germanguy was and wanted the fame.
1 year ago
Hey this is a MakoD thread! Take that shit to the Sprinkless threads.
* Barret refuses to take part until Makodragon gets back *
1 year ago
Seagull was born Ukraine. This bringing his ultra hate for puma. Only one yuk can be here he claimed. Decades of trying to kill his half brother puma still found out.
1 year ago
The euro punky??
1 year ago
sounds like you finished your 40
1 year ago
In Ukraine, 40 finish YOU.
1 year ago
Ha you still underestimate me. A 40oz.. try three.
1 year ago
and for the record, i'm the only german that isn'T a quitter or a casual:

romeo, jerkaholic, naggo, ancoron, blingbling, luda, germanguy... quitters, all of em.
1 year ago
Anyone that cares step in line one...
1 year ago
Teaser... there is no line one.
1 year ago
Life is too short, don't be hatin!

* toolman961 hasn't said that in a long time *
1 year ago
Her life was expected to be short.. stop hating toolie
1 year ago
drunk oster is punky lvl annoying
1 year ago
I'm a lover, not a hater.
1 year ago
I stand corrected, I love these chicken wings but I'm going to hate tomorrow morning when I shit them out.
1 year ago
"i'm a hova, not a later"

Jay-Z
1 year ago
a) you're supposed to chew em

b) you dont eat the bones
1 year ago
you're welcome
1 year ago
Sounds like you're a nigga.
1 year ago
Oster, time to make new videos.
1 year ago
A0 I do chew them.

B0 The dog eats the bones but not like NixonsGhost's dog.
1 year ago
Great metal song by elysia "filthy" sums up gulls mom pretty good. The chorus goes "dig the ditch bury the bitch"
1 year ago
What kind of new videos
1 year ago
Short return to show off awesome pink chair.
http://i.imgur.com/mLk22Cn.jpg


So you're saying Sealbasher is hardcore...
1 year ago
I notice the color is starting to change...
1 year ago
Nice trailer what is that job?
1 year ago
Gotta love that flea market furniture.
1 year ago
That's not pink, that's old.
1 year ago
Nah I only got half wood paneling :(
1 year ago
HOW IS THAT A STORAGE ROOM?
1 year ago
i hate my balcony so much right now
1 year ago
Shitty. Cash in your diabetes. You might get more money then
1 year ago
It's expensive
1 year ago
I'm surprised that the windows can open...
1 year ago
Maybe those old fashioned German storage rooms don't have windows, but here in Norway we believe in letting nature into even our storage rooms.
1 year ago
"Nature" lol
1 year ago
Nature's good
1 year ago
And trees are made of wood.
1 year ago
windows in a storage room.....

makes it way too easy for the women to flee.
1 year ago
unless they're jewish
1 year ago
The brown chair was 5 bucks...
Yeah those windows, its important that all windows open inwards instead of outwards, so we can let the rain and snow in, more in contact with nature you know...
1 year ago
Meh, worst that could happen is a broken leg from that height.
1 year ago
Seagull the windows are too small for that.
1 year ago
and trees are made of wood, reversed
1 year ago
* Barret takes pictures of the kitchen window now *
1 year ago
Oh, I thought we were just stating obvious things.
1 year ago
maybe try being realistic.
1 year ago
He needs to prove how shitty his home is.
1 year ago
Home is where the heart is.
1 year ago
It's in Pennsylvania, of course it's shitty. Oh, you mean Barret.
1 year ago
True.
1 year ago
In Pennsylvania, You can suck my dick you faggot.
1 year ago
both of you
1 year ago
Nah, that's probably still illegal, but thanks anyway.
1 year ago
Just in Pennsylvania?
1 year ago
you could use the extra money
1 year ago
ONLY in Pennsylvania!
1 year ago
Haha. Money.
1 year ago
No, I'll come to your pussy bread state of NY where all the faggots are from.
1 year ago
Hahaha mako is pussy bread.
1 year ago
Isn't that your state motto?
1 year ago
Nah, you won't. You're too dumb to use a map lmao
1 year ago
I used it to fuck your mom in the ass last night.
1 year ago
Funny because he has only seen dug. Dumb meets dumb.
1 year ago
meh. this thread turned sour...

* Steven_Seagull goes to bed *
1 year ago
Toolie is the east coast cryax.
1 year ago
Must be the old lady can't control her jaw anymore.
1 year ago
Nite byrd
1 year ago
inb4 Squidley gets real happy someone commented on his sub, and subs 50 more videos just like it.

Just kidding, he'd do that anyway.
1 year ago
and she said that I had more girth then you mako.
1 year ago
Meh, her next stroke will fix that.
1 year ago
Ohw you hold it right there!
1 year ago
If I keep fucking your mom in the ass, it just might give her another sroke, on my cock.
1 year ago
Nah, you hold it for me.
1 year ago
Hey, isn't it bath time, toolie? Gotta clean those bedsores.
1 year ago
Suddenly, Box.
1 year ago
Why won't your mom let you fuck her anymore and want me to fist her now?
1 year ago
Man, that's sad: a man reduced to wiping an ass everyday for the rest of his life. I'd probably become a drunk, too.
1 year ago
aren't you adequate enough for her anymore?
1 year ago
Shitty beer, shitty life in Pennsyltucky. Fuck, death would be better.
1 year ago
at least I have a woman to wipe.
1 year ago
Adequate enough for your wife? Probably, but that's gotta be like fucking a dead person
1 year ago
go spank your meat if you can find it under all your fat.
1 year ago
Especially how her jaw does that retarded 'NAH NAH NAH' thing lmao
1 year ago
I know you're thinking of me you fat faggot.
1 year ago
Nah, thinking of if your wife drools. That's smexy.
1 year ago
When you go as long as you have without pussy, doesn't that automatically make you gay?
1 year ago
I'd ask you the same thing.
1 year ago
Ya know, since your dead-I mean, wife, can't do it anymore. Makes ya wanna bat for the other team, I'm sure.
1 year ago
You're so insecure of yourself, you won't even post a selfie on Mucho because you don't want us all to see how gay you really are.
1 year ago
Meh people that matter know what I look like, noob. Come on now, time to wash those bedsores.
1 year ago
and I still get blow jobs from that drooling bitch so I'm still on the right team.
1 year ago
Hers, I mean, not yours.
1 year ago
Hey, not like she can fight back anyways, right?
1 year ago
Shut the fuck up
1 year ago
you seem to know a lot about bed sores, is that because of how obese you are?
1 year ago
Have another drink.
1 year ago
Completely sober tonight cum dumpster.
1 year ago
It won't help you escape, but might dull your pain for a little while.
1 year ago
Cum dumpster? You have me confused with your wifes jaw.
1 year ago
You sure do act just like your big brother whunu.
1 year ago
Hey guys! Who wants to watch me drive to a part time job?
1 year ago
and don't tell me you haven't swallowed a load or two driving that cab of yours in Buffalo
1 year ago
Settle down, part timer. Might have a stroke lmao
1 year ago
don't lie faggot
1 year ago
Never drive a cab in Buffalo, weirdly enough. Must have me confused with yourself.
1 year ago
*drove
1 year ago
you know you've swallowed at least one.
1 year ago
Though it would better than some shithole like Bridgeville.
1 year ago
so you admit it?
1 year ago
cum dumpster
1 year ago
Pennsyltucky: where the men are boys and the sheep run scared
1 year ago
you're such a twit
1 year ago
New York, where you are a faggot
1 year ago
So is her wheelchair motorized, or what?
1 year ago
So, do you suck dick for the protein?
1 year ago
Seems like a guy like you could pull a muscle pushing around all that weight.
1 year ago
Those beer muscles lmao
1 year ago
You'd pull a muscle if you could find it under all that fat.
1 year ago
Don't forget to clean all the dust off that wood paneling.
1 year ago
Dusty old Steelers shit. Meh, not like they've won anything in a while anyway.
1 year ago
You're gay, why don't you do it for me?
1 year ago
http://i.imgur.com/WCUj9Yn.jpg
1 year ago
So nice to blow your wife's check on bullshit like shitty beer and memorabilia.
1 year ago
Don't be hatin because you're such a loser in life
1 year ago
Too bad they won't make you full-time. That struggle is real, I know.
1 year ago
you brag about money but even still, no woman wants to be with you sorry tired faggot fat ass.
1 year ago
But hey that's what being a self-made guy can do for ya. No need to wait for the first of the month like you.
1 year ago
Call me a pimp
1 year ago
Don't worry, your EBT card will have more money soon.
1 year ago
next Thursday can't get here quick enough.
1 year ago
Maybe you can splurge next week. Idk how food stamps work, tbh. Never had that problem.
1 year ago
Can you loan me a few dollars until then buddy?
1 year ago
Get a job you bum.
1 year ago
I'll let you fuck my wife.
1 year ago
Well, now we're talkin'
1 year ago
I'm not really into necrophilia though.
1 year ago
Maybe you could a couple of the brothers to do it for ya.
1 year ago
First I have to know, how many sores do you have on your lips or dick right now because I know you only pay for dirty sex you fat faggot fuck!
1 year ago
Try English asshole
1 year ago
Nah, never had to pay for it. But yeah, your old lady could be a gold mine, there. I think she could handle four at a time, but you'd know better.
1 year ago
Who's the drunk in this thread?
1 year ago
Obviously^
1 year ago
I mean it's all you've got left, really.
1 year ago
Quit trying whunu, it doesn't work.
1 year ago
Is that why she doesn't fuck you anymore? Cause it "doesn't work?" lmao
1 year ago
why is it that the ones without any self esteem always try and attack others who have an individual that's been struck down in their prime and feel superior making them feel like they're less of a person for it? I don't get that. Why not attack me instead of my wife
1 year ago
FUCK OFF! PERIOD!
1 year ago
tl; dr
1 year ago
Maybe we should ask mako's brother whunu.
1 year ago
Hey, go right ahead. I'm sure you have his email address. Tards of a feather flock together.
1 year ago
make believe fucking assholes the two off ya!
1 year ago
Nah, he's a real asshole, rest assured.
1 year ago
i said the two off ya?
1 year ago
including YOU!
1 year ago
*of. Learn English first, box.
1 year ago
learn dutch first asshole i,m atleast trying!
1 year ago
I've had enough fun for tonight. I think I'll spend the rest of my evening with the woman that I love and quit spending time with a retard making fun of her. Hope you all have a pleasant evening with a fat faggot from Buffalo New York who knows more about anything then all of us put together except for knowing how to get a woman unless you pay for it. Goodnight
1 year ago
We speak English here. Makes it much easier to troll when we can understand wtf you're saying, dude.
1 year ago
Famous drunken slurred words from toolman. "I'm better than him cause I said so!"
1 year ago
Ohw you know what i,m saying!
do i have to spell it?
1 year ago
I can understand wanting a paraplegic lady though, in circumstances like that. She can't run away from you like the rest of them can.
1 year ago
Spoken from a really fat man who can't chase one.
1 year ago
You can't chase one? That's not a surprise. All those empty calories from shitty beer must really slow ya down, toolie.
1 year ago
But hey, why chase one when you've got one that can't leave, right?
1 year ago
hello again makodragon, stick around ya dumbfuck
...also: cool story barret, (ditto)
1 year ago
shit Barret, sorry I had to fuck off and try to collect myself. My timing is gash.

Barret mate, I'm sorry bro. Don't fucking do it again, you do not have clearance from MD.

And posslim, same goes for you, dude.

Fuck.
1 year ago
If I don't end up cracking up, it's you guy's duty to fucking be there to make it worth not being dead/certified
1 year ago
* makodragon salutes sporty, mako *


hat's off to you all
1 year ago
You okay there, dude?
1 year ago
as ok as I can be under the circumstances.

Hard to say really
1 year ago
Well, you've got us. It could be worse.
1 year ago
MD - ima guy who spent a week in his garage in 1999... hiding from the Voices and making friends with an opossum i thought was a mangy cat....
...things went down hill after that...

in other words: "okay" is a relative term...umm - i had something else here but meh


i'm just fine!
1 year ago
you're right

jeez

how can I ever cunt you guys off after this?
1 year ago
Just remember: if you think you're losing your mind? You're not.
1 year ago
ok now I am confuse
1 year ago
better go

t/c
1 year ago
Best of luck, dude. I have faith that you won't end up like fries.
1 year ago
* possum relooks for a possumdragon now *



1 year ago
Wtfs going on here ?
1 year ago
Mind your own business!
1 year ago
Scatter guys!!! It's ol' lady Fries
1 year ago
* NixonsGhost runs *
1 year ago
* Mako swims away *
1 year ago
I heard my name being mentioned
1 year ago
And it's fucking 5 in the morning
1 year ago
we'll try and be more quiet
1 year ago
go curl up in your nightgown and go back to bed
1 year ago
Good.. although that's gonna be hard with mako around as you can hear that fucker thinking
1 year ago
* possum lights a firework in his pants *
1 year ago
Pants: they cover up your butt.
1 year ago
Is barret like a Swedish version of Zeke ?
1 year ago
He's not Swedish
Nice bait tho
1 year ago
catch 22
1 year ago
For Barret and MD, I've been there. No hope and no future. Ready to pull the trigger. Ten years later two offices at work and my own bathroom there. Make good money, no debts, found a girl, bought a house. Never would have thought...... just saying.
1 year ago
Quitting is for faggots and sailors.
1 year ago
I've been stuck in it for 4 years now, haven't given in the drink yet and wouldn't do drugs, never have, but the meds help, I think
1 year ago
great thread..so much emoting and not a bald 4 eyed die antwoord loving alky bum in sight
1 year ago
zeke zeke zeke
1 year ago
Roland, two things:One, I am a sailor... douche. Two, how did you not do it? Serious question. Did you talk yourself down, or was there an extant support source? I gaze longingly at my handgun all the time. By the by, I think everyone on Mucho is at least 50% suicidal.
1 year ago
Ha faggot.
1 year ago
oster is a great example.But in his case, 50% might be a little generous.
1 year ago
Speaking of oster; dog, did we fight at some point? Why do you stfu everything I say? Idk, do whatever feels good man.
1 year ago
Yeah dog.
1 year ago
oster figures you to be a man of the cloth so he hopes to get some repent for his sins
1 year ago
I'm not a priest. Father Callahan is a character from The Dark Tower/Salem's Lot that I identify with. I would be called Rolandofgilead, but that bastard beat me to it.
1 year ago
A man of cloth like the dude in the restroom with the mints and shit?
1 year ago
No a man made of cloth dude, c'mon...
1 year ago
oster is garbage.
1 year ago
and you're....i dont member you,so nvr mind
1 year ago
no one does.
1 year ago
She is mad cause it's her sister.

She wanted her brother all to herself.
1 year ago
What caliber do you need and it has to be for a Savage.
1 year ago
Savage? Ohhhhhhhhhhhh YEAH!
1 year ago
I can't believe that she chose dishonor and took that beating.
1 year ago
Can't be too mad at the guy. They all look the same. Simple mistake.
1 year ago
squidley is so under appreciated
1 year ago
Yeah, that punky downvote is telling....
1 year ago
So he's not banned, just not commenting.
1 year ago
Why not marry squidley if you think he's so great
1 year ago
I dreamt Punky got unbanned. Watch out
1 year ago
You have dreams about Mucho? I'm not so sure that's a good thing.
1 year ago
Let's see. What does my daily routine consist off?
Working
Mucho
And I sure as hell don't want to dream about work
1 year ago
You forgot fapping
1 year ago
You know your life is shit when you start dreaming about cryax.
1 year ago
That's too bad. It's like Muchoception.
1 year ago
I speak Chinese. The main gist is the screaming woman is angry because the other woman played a joke by going pee-pee in her Coke.
1 year ago
so squidley is full of shit. again...
1 year ago
That would be funny, if there were such a a language as "Chinese."
1 year ago
and what would you know
1 year ago
That "Chinese" isn't a language, as I said. I know sometimes you're slow to get it, so I said it twice, just for you.
1 year ago
* Mako is here to help people like fries *
1 year ago
look if I wanted to know all about the consistency of shit then I would ask you
1 year ago
You'd be asking the wrong guy. Maybe ask one of your kids about that, or something. Oh wait, you can't.
1 year ago
you cant even use proper English so have little to say on any other language
1 year ago
Pot. Kettle. Black. And Chinese isn't a language.
1 year ago
I know you're wondering why.
1 year ago
like American isn't a language
1 year ago
Correct.
1 year ago
oh well at least we agree on something
1 year ago
I'm so happy.
1 year ago
did you find your friends today? are they in your head?
1 year ago
I'm so ugly, but that's okay, 'cause so are you
1 year ago
We've broken our mirrors
1 year ago
i was 11 when he died, but i still miss kurt more often than i'm comfortable to admit. very few people have had that kind of impact on my life.
1 year ago
it goes Christoph Schlingensief, David Bowie, Kurt Cobain....

i cried more tears for those 3 than for my own mother.
1 year ago
I didn't really "get" him when I was younger, so I was indifferent to his music for a long time. He was a prisoner of hi sown mind, unfortunately.
1 year ago
he was an addict, a fiend and most likely an asshole. but my uncle put me onto his work at a very young age. so even at age 11 i felt a profound loss.
1 year ago
Many of the best musicians died young, though.
1 year ago
CLUB 27
1 year ago
That's how old my father was when he died, too.
1 year ago
S Club 7
1 year ago
i wanked my dick off to those s club bitches
1 year ago
just like the spice gilrs they werent even that hot, but they were there, and i was a teen, and those outfits were just nippletastic
1 year ago
Hannah was the one for me
1 year ago
i dont remember their names, but i liked both blondes....

but

i was in my teens back then, you were going through your second divorce
1 year ago
Damn, that's a lot of alimony.
1 year ago
http://i.imgur.com/pXmDu9p.jpg
1 year ago
is this the most talked squidley post ever?
1 year ago
I imagine we've got quite a ways to go yet, MG. Might wanna look into it.
1 year ago
well a few more posts takes it over 400 anyways, squidley will be fappin
1 year ago
He'll repost this in a week.
1 year ago
its not a repost, its an update
1 year ago
That's something dumb that fries would say.
1 year ago
And a repost is a repost. End of story.
1 year ago
reposts are glitches in the matrix
1 year ago
The Matrix is not perfect, Steven.
1 year ago
the story never ends, its an open book
1 year ago
recover password
most discussed