points: -5

Look to your left

NSFW

Guys were a little slow to catch onto the Exhibitionism

fetish

by whunu

submitted October 14th 2015

44 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (44)
must be one of those 3rd world counties.... the ones where they drive on the right
2 years ago
Germany confirmed for third world.
2 years ago
it will be with all those immigrants
2 years ago
they practically gave europe away. Oh well. No more fucks to give.
2 years ago
Hitler will be spinning in his grave
2 years ago
pretty sure everyone who died in WWI and II are too
2 years ago
not my problem anymore though, I'll be leaving Europe to all the wanklords who gave it away. Just waiting for confirmation and my long-term plans will be in motion. Only thing that would stop me leaving is a huge fuck-off salary.
2 years ago
so you're bailing out then
2 years ago
yep, why not? I won't be missed, there's 10,000 syrians waiting to take my place.
2 years ago
that army thing or did something better come up?
2 years ago
something better came up but still considering the army thing for it's possible benefits
2 years ago
so where you wanna move to then?
2 years ago
anywhere with any marginal improvement. Probably somewhere in the commonwealth. NZ?
2 years ago
urgh. i'd go for oz.
2 years ago
why's that?
2 years ago
ask an aussie...its too bad ol fluffercunter's not still sliming around.
i miss that snagglesnatch
2 years ago
That bitch would have killed you, again.
2 years ago
so far not really seeing a case for or against either
2 years ago
welp..personally i think you could really get into the critter scene in oz
2 years ago
whats in kiwiland?..peter the polesmoker jackson?
green hills?
rain?
actually im quite ignorant of either places..i think you'd be well served in any of those places..
hey MD
dont forget canada..arent they part of the commonwealth?
2 years ago
I get the impression that there's slightly less deadly shit in NZ. Yeah I could well get into the critter scene. Here is like, the opposite, where you could get jailtime for killing a rat without consulting the property owner for permission or without using approved methods.

Yeah I think Canada is still commonwealth. It's out of being too cold or deadly shit.
2 years ago
then they get offended when the guy equips his cock in the get-involved mode.
2 years ago
This Jays game is awesome. hahaha. Jays 2015!
2 years ago
wtf are you on about you self-liking faggot
2 years ago
handegg?
2 years ago
well in that case... who gives a flying fuck
2 years ago
No guys he's talking about a baseball game.
Not a football game.
2 years ago
oh, American cricket
2 years ago
Sure why not.
2 years ago
This would never happen in Jesusland
2 years ago
sure it would...but you have to replace the woman with a little boy
2 years ago
I almost wanted to like that comment white trash
2 years ago
hahahaha
what a squater
2 years ago
A whut?
2 years ago
oopsies
2 years ago
that doesn't help
2 years ago
S-Quater

way below the..... E-Quater
2 years ago
haha, lurkunu hitting buttons like a little bitch.
2 years ago
cryax: the whunu tribute.
2 years ago
the laughing stock of mucho sucko..he's pretty high on that list..top 2 or 3 for sure
2 years ago
does squids even count anymore on that list?
2 years ago
he will always be number 2. crouching that #1 spot.
2 years ago
bird chat. i gotta ask you something.
2 years ago
Gay
2 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!