points: 11

That's Hot

Crash in Russia leaves people burning alive in car.

featuredvehicles

by whunu

submitted October 12th 2015

57 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (57)
FFS throw some dirt on him.
2 years ago
Didn't anybody have to piss?
2 years ago
Too bad there's no train stop there.
2 years ago
you've gotta be a pretty cold bastard to just stand there and film that.
2 years ago
Or just used to this sort of shit. Maybe it happens a lot
2 years ago
instead of getting a better sense of how to help, get a better phone with improved blaze filming capabilities
2 years ago
It sounds like he tried to start his vehicle again.
8 months ago
He probably wanted to drive away from the fire.
8 months ago
I had a car wreck back in 96, and punched my steering wheel and my horn got stuck.
It was awkward and very annoying.
8 months ago
What a fucked up death that would be. As if getting broken up in the car wreck wasn't bad enough, but that is just taking the piss.
8 months ago
yeah, during a crash with punky and his fucking horn blaring while you're on fire and you can't get away because your legs are mush
8 months ago
What do you want from meeeee?!!!!


PunkyBruiser
There went his left shoe with his left foot in it.
2 hours agoreport spam | like | stfu
8 months ago
lol
8 months ago
Christ! That really is the stuff of nightmares.
8 months ago
Worse yet. Imagine a plane crash sitting next to him, with a 13 hour flight leading up to the crash.
8 months ago
I would have topped myself within the first hour.
8 months ago
If you didn't drink three bloody marys, and take two totumpoles like I would have... it's your own damn fault, flyboy
8 months ago
Can this happen to Jirk.. Sorry captain you have been waiting 16 hours on a flight and while landing you burst into flames.
8 months ago
Last time I got on a plane, they pretended they ran out of booze. Cunts.
8 months ago
You were just too poor.
8 months ago
wow. You're pretty tame when you're not copypasting
8 months ago
Too Violent and psychotic.
8 months ago
heartbroken*
8 months ago
The drinks were free. What kind of economy class do you take where you pay extra for a drink?
8 months ago
I think they say enough when you've gotten through your first liter of whisky.
8 months ago
drinks were free in economy class? what fucking airline is this?
8 months ago
no. You don't read good.
8 months ago
Sneak your spirits on board the flight, numbnuts.
8 months ago
Standard in most euro airlines actually
8 months ago
Too bad I can only drink on the way back from work though :(
8 months ago
I was flying from a country where alcohol is illegal. Yeah, Arabia.
8 months ago
who pays extra for a drink... in the first place. so i take it now that this is a lie just to talk to people. good one fakeo
8 months ago
yeah, you got me.

Good one. No muchokill here.
8 months ago
I almost paid $250 US for a bottle of Jack Daniels in Abu Dhabi.

^fact
8 months ago
sure thing pouty pants.
8 months ago
Then what? You just shoplifted it?
8 months ago
I'd rather get an ounce of pure smack over there for $250 than spend it on a bottle of booze.
8 months ago
the oz of smack would be 1/4 sand.
8 months ago
No. I ask for it to take back to my hotel room. The bartender told me the price, and I acted like I forgot my wallet in my room. Never went back to the bar.
8 months ago
hang on, I'm taking abuse from a fucking alt.

You're alting because you're a muchofailure. That's tragic mate.
8 months ago
Haha, what a pussy
8 months ago
No fucking way would i want a drink that badly to spend that kind of money.
8 months ago
I'd just fucking brew my own shit
8 months ago
^Literally. You could call it a steaming buddweiser
8 months ago
Prison hooch fresh from the hotel toilet.
8 months ago
Maybe if the cunts werent in the dark age, they wouldn't still think that alcohol was produced by some kind of fucking sorcery
8 months ago
* PunkyBruiser wet bread *
8 months ago
*eats
8 months ago
I watched a program on Vice channel about camel competitions over there, and some dirty old fucker tried to buy the journalist, it got pretty fucking dicey. Those people are fucking cavemen
8 months ago
minge yeast if you're feeling particularly brave
8 months ago
yep.. I'm drunk. I blame Samsung
8 months ago
Don't blame samsung, blame yourself for being a lightweight pussy.
8 months ago
well you can't blame the Arabs
8 months ago
say goodbye t my upvote, and hello to my downvote
8 months ago
and have a stfu for pudding
8 months ago
such pent up hostility. go get laid mate.
8 months ago
recover password
most discussed
users online