points: 6

RIP Possum

Had I only known the foreshadowing of Oregon Trail all those months ago....

featuredmuchoers gone wild

by NixonsGhost

submitted September 19th 2015

128 comments
what do you think? let everyone know!
RIP Possum
tagged:
comments (128)
Who ?
2 years ago
Don't ask me why......

https://www.youtube.com/watch?v=ivzVgsR2yEc&spfreload=10
2 years ago
Thank goodness for the subtitles
2 years ago
One of my favorite movies.
2 years ago
Look britt understand redneck speak.

lol
2 years ago
* ClaudeBallz imagines playing Oregon Trail with this playing on a cassette *
2 years ago
*RED imagines the same while taking a shot*
2 years ago
A shot of cum in the mouth*
2 years ago
Astriks before the sentence...not after...dumb duck
2 years ago
Go back to taking it in the back door from your johns.
2 years ago
Who have you fooled into letting you stay with now?
2 years ago
shut up
2 years ago
Whee!
2 years ago
That when rage.
2 years ago
Whunu*
2 years ago
Did you mean RIP possum..or for boys Rip it Partially?
2 years ago
Red Is Parasitic
2 years ago
Aren't we all?
2 years ago
Possums never die, they just fake it
2 years ago
as i said : easy to kill, hard to get rid of
10 months ago
I for one miss the old muchoer.
2 years ago
He isn't far away, and appears to be doing well.
2 years ago
You drinking tonight Toolman?
2 years ago
TADA!!!!!!!!
10 months ago
nice one nix
10 months ago
* possum arfs and waves both paws *
10 months ago
https://www.youtube.com/watch?v=AsZcemej1oY
10 months ago
I should have brought more wagon wheels
10 months ago
He's not really dead though
10 months ago
am so
10 months ago
inside.
10 months ago
Yorick is
10 months ago
and the 3 of 9, of course
10 months ago
10 months ago
Fucking jones what goes on in your mind all day ? Do you smoke weed or drink beer ? Or are you straight edge ?
10 months ago
he's danish
10 months ago
Most euros are pretty heavy drinkers so I'd imagine he's a drinker for sure , not sure about the weed . He just has a real colorful mind
10 months ago
No weed, no drugs, possumble weekend alcohol
10 months ago
forgot to mention the recreational crotch-sniffing
10 months ago
worse than duster
10 months ago
I think you're on your own with that one acid-head.
10 months ago
So that's you're secret ay , no weed no alcohol , I wish I can be like you . I can't live without those two
10 months ago
* PunkyBruiser doesn't want any users to die *
10 months ago
This is during the era of the whole possum kitty porn thing when suge outed him . #neverforget
10 months ago
possum
as i said : easy to kill, hard to get rid of
15 hours ago
report spam | like | stfu
10 months ago
right, mike?
10 months ago
Even though u have 90 thousand comments I still don't seem to understand you and still haven't figured you out other than you're pretty easy going . And kinda seem to be obsessed with the users here and probably won't leave this place
10 months ago
Look at Cryax flexing his certified psychologist credentials.
10 months ago
His fat ass isnt flexing anything outside his doughnut eating "muscles"
10 months ago
He speaks educated
10 months ago
He just sounds educated to you because you're a woman
10 months ago
I got him on block and you're spoiling the joke
10 months ago
ohw my
10 months ago
Bitch don't have me on block , she peeped that imgur pic of my pay the other day . She's a fucking lying sack of shit
10 months ago
Shut up you fat fuck
10 months ago
SHOW ME THE MONEY!!!!!!! Tubby
10 months ago

NixonsGhost
Shut up you fat fuck
47 seconds ago report spam |752648 likes | stfu
10 months ago
* cryax rubs los's brown pussy *
10 months ago
Tubby Maguire
10 months ago
* NixonsGhost rubs fatax's fat brown belly *
10 months ago
https://www.youtube.com/watch?v=H6r-EvSPkGI
10 months ago
Hmm so Nixon is still with that fat bullshit . Lol at least he's not s racist but it's a pretty lame insult nonetheless , 0 points for creativity
10 months ago
I have him on block Magawd so if you want to relay his messages towards me you're more than welcome too
10 months ago
ouch my poor ears, effing dog
10 months ago
Magawd

NixonsGhost
Shut up you fat fuck
47 seconds ago report spam |75264862829171615273 likes | stfu
8 minutes agoreport spam | like | 1 likes | stfu
10 months ago
Hahaha
10 months ago
TADA!!
10 months ago
See she sees my comments bitch can't resist me
10 months ago
* NixonsGhost thanks the academy for most liked comment *
10 months ago
Your so fat from all that gay your hiding from everyone
10 months ago
That and over eating
10 months ago
What's the desperate piece of crippled shit saying ? He seems to be wanting to say something . Magawd , Los ? Want to relay ?
10 months ago
Hahaha
10 months ago







10 months ago
Los , lets smoke and chill bitch I might be doing a euro trip this summer
10 months ago











10 months ago
Smoke that.....
10 months ago
Bitch
10 months ago
Come on Los , lets smoke and chill bitch
10 months ago
I'll relay shit when and if I feel like it Julio
10 months ago
In the meantime i'd like two tacos and a bean and cheese burito to go.
10 months ago
* NixonsGhost throws wind talkers at Magawd *
10 months ago
Naw bro you relay that shit when I say , just like when I pick u and your buddies up at Home Depot and snap my fingers to plaster my wall you come
10 months ago
You got that wetback and tell that fat fuck Nixon to shut the fuck up
10 months ago
wait, cryax is fat?
10 months ago
Magawd is at Lowes ya dumb fat fuck
10 months ago
Cryax is way fat
10 months ago
And way gay
10 months ago
I'm probably the least fat here but Nixon seems to think I am so I will let him relish in that , just like he likes to relish in a big bowl of mayonnaise
10 months ago
since when?
10 months ago
Probably since his late teens
10 months ago
You can tell it in his cheeks.... and likely why he covered his fatness in his picture
10 months ago
And sausage fingers
10 months ago
hmm well, presidents dont lie....
10 months ago
Lol , yeah they're all saints , just like the one we have in office
10 months ago
he's coming for you porkito
10 months ago
alternative likes
10 months ago
I have a passport trailer nigger
10 months ago
http://i.imgur.com/JPYKTw7.jpg
10 months ago
I can run this guy off with a few simple words
10 months ago
Meet me to fight you scared piece of shit
10 months ago
And now he will be silent
10 months ago
you guys live in the same town dont you?
10 months ago
they share a condo
10 months ago
He lives about 25 minutes away basically down the street
10 months ago
See isn't he silent ? Told you , he's an easy run off .
10 months ago
no he does not..hes such a simplton beaner piece of shit..like all dumb fuckin beaners,he thinks hes some badass
10 months ago
so which one is Felix?
10 months ago
Lol , meet me to fight pussy why can't you meet up and fight ? I ain't trying to be a badass you obviously have enough time to talk shit behind the computer like a coward , you live in Ontario California right ? I'm only in San Gabriel valley
10 months ago
i will film that shit too I will wear a go pro .
10 months ago
why dont you tell me how that would go down pablo...we going to stroll on over to a park somewhere where youre just going to show up,all alone?
10 months ago
Yup
10 months ago
one thing i know about your inferior spic lineage,you never fight by yourself
10 months ago
*go pro mucho t-shirt
10 months ago
This is how fatax will fight
and by fight.... I mean run away....

http://muchosucko.com/125098/How-the-melenials-are-fighing-these-days
10 months ago
Lol , he's scared
10 months ago
idiota
10 months ago
frustrated grease stain who cant win a mental battle
10 months ago
is detested by everyone on a smut site
10 months ago
Poor little silly gay queer , can talk behind a comp definition of a pussy , can't back that shit up in real life be a man pussy and let's handle it
10 months ago
we just might little pablito
10 months ago
* NixonsGhost puts $100,000 USD on Billy to win *
10 months ago
safe bet
10 months ago
Never tell me the odds!!!!!
10 months ago
Lol , little bitch is too scared to even show your face here , I doubt you want to meet up
10 months ago
Why don't you guys meet up at the Victorville Mall?
10 months ago
this shit is never gonna happen.
10 months ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!