points: -17

ISIS Recruitment Video

funny

by terrance982

submitted March 7th 2015

54 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (54)
failed youtube link, repost AND pre-mature self-upvote???

wtg asshole
3 years ago
Description is good and it has tags. Good sub overall.
3 years ago
trollo_phimosi
3 years ago
For anyone trying to upload subs on Mucho, the direct link function does not work on videos - that means you have to download in order to upload it to the site. If you don't have a downloader - Google it, dumbfucks.
3 years ago
why you so angry ?
3 years ago
come on baby you can talk to me
3 years ago
LL is new Cub Scout Leader.
3 years ago
dudebro
3 years ago
i think
3 years ago
she dont like you that way
3 years ago
just a guess
3 years ago
How can he be sure until he gets a restraining order?
3 years ago
OFFICIAL POST::::Read LL's post above. You hear that errbody?
3 years ago
quit
3 years ago
being such a dik
3 years ago
but
3 years ago
eeeeeeeeeeeeeeee
3 years ago
i gotta ake those 100k comments
3 years ago
simehow
3 years ago
lol i even type like dik
3 years ago
quick, how many fingers are you holding up?
3 years ago
HEY ERRBODY- DON'T USE THE YOUTUBE LINK THING!!! /me thinks that will take care if the problem once and for all
3 years ago
lol rollo types liek dik too
3 years ago
Ur mom lieks diks
3 years ago
she prolly woud.... ever since she broke my stepdads dick she's way unfucked... poor woman
3 years ago
I DONT KNOW? DO I *SEEM* DRUNK?
3 years ago
i think i need to start, stat
3 years ago
The drink?
3 years ago
but first i need burritos...Jilberto's look out
3 years ago
You from sd?
3 years ago
ya - they call it Giliberto's here for some reason though
3 years ago
I'm a La Posta guy. Carne asada burrito for life.
3 years ago
i had cheese curls today. and blairs chips. and cracker jacks. and snyders pretzels. and a twinkie.

but it's all good cuz lunch was super healthy veggie curry.

and now im gonna drink more.
3 years ago
I'm at the bar. Same as drinking at my house but, I'm at the bar.
3 years ago
you planning on having any human interaction or will you just be sitting at the bar staring at your phone talking to us?
3 years ago
that was a shit ton of gerunds
3 years ago
is Tr at that bar?
if so, tell him that the sodak thing is off - i gotta move by the end of April i guess
3 years ago
for realzies?

where to?
3 years ago
(please don't say prison)
3 years ago
not prison (I IS REFORMED!) - but it IS going to be pretty hard to find a place with a felony rap...

next up - me and Tr crash at sinuses place "for a few days"
3 years ago
never bunk with fellow mewchies
3 years ago
just sex and leave, all else leads to misery
3 years ago
thats what i keep telling rking
3 years ago
*persona
3 years ago
same dude
3 years ago
and his name is possum

dun dun duuun
3 years ago
must be so crowded inside your skull
3 years ago
i am just fine
3 years ago
thats what dahmer said
3 years ago
he was just misunderstood and didnt have MS to vent on
3 years ago
'possum's just fine'

jeffrey dahmer, 1981
3 years ago
you finally go to bed steve?
3 years ago
Yeah, cause I know when I don't get to Mucho, I kill young Asian men, then dissolve them in drums of acid...and then eat cereal from their skulls....I've said too much...
3 years ago
Hey, trainwreck982. Put tags and descriptions on your shit here or it will be deleted.

http://muchopedia.com/wiki/Mod_rules
3 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!