points: -1

Squidley removes his ass from Mucho

NSFW

After much soul searching I have decided to leave mucho, After too many reposts and failed subs I feel that my participation in mucho needs to come to an end. I may comment on other subs but probably not.

porn

by Squidley

submitted February 22nd 2015

78 comments
what do you think? let everyone know!
Squidley removes his ass from Mucho
tagged:
comments (78)
Haha... You joker
2 years ago
Vag
2 years ago
Good riddance
2 years ago
So at this point, who has resigned more from the site - Squidley or Possum?
2 years ago
You're mean
2 years ago
neither of us remember
2 years ago
I was hoping to outlive the pair of you
2 years ago
Squidley leaving is kind of fail really
2 years ago
It will be tough for you to be the sole breadwinner of shitty subs subbed by old farts, I suppose http://muchosucko.com/125553/
2 years ago
dont forget about me!
2 years ago
or me.
2 years ago
how the fuck does jones link get more likes than my submission got upvotes ?
2 years ago
you people are retarded
2 years ago
thats a nice pet monkey
2 years ago
That's what the doc said when you were born.
2 years ago
no actually the doc said

"defecation during childbirth is common but this is ridiculous"
2 years ago
Best trolling yet
2 years ago
What makes you think your comments are less irritating than your subs?
2 years ago
most arent reposts?
2 years ago
One word:
Goodgirl
2 years ago
thats two words, and i said "most"
2 years ago
more empty promises
2 years ago
Yeah, I'm calling bullshit on this one.
2 years ago
that and "mow my lawn cancerboy" are my favourite 'wrong' image macros
2 years ago
Isn't his title and description a repost?
2 years ago
you'll be back tommorow you old attention whore faggot
2 years ago
vag
2 years ago
Hmmm
2 years ago
See you in February
2 years ago
March?
2 years ago
Try to keep up.
2 years ago
Shane!!!!!!! Come back!!!!!!!
2 years ago
Brandon De Wilde's greatest performance.
2 years ago
that reminds me, I gotta dvr walking dead
2 years ago
Smh.
2 years ago
The guy's armpit looks like a twat.
2 years ago
The chick's twat looks a little like Dr. Zoidberg.
2 years ago
your mum looks like Dr Zoidbergs armpit
2 years ago
Your mum looks like the Queen's fanny.
2 years ago
the Queens fanny is off limits to everyone except prince Philip
2 years ago
Fuck him too.
2 years ago
fuck you
2 years ago
Fuck your mother, limey bitch.
2 years ago
im missing him already
2 years ago
i woulndnt miss mako though
2 years ago
made you comment.
2 years ago
HUR HUR HUR
2 years ago
i'd be like ..."whos mako ?"
2 years ago
fries, I told you. I don't swing that way. I know you like to follow m around an talk about me cause you want this dick, but it's not meant to be.
2 years ago
It's okay, everyone handles rejection differently. If you feel it's right to get drunk every night and whine about me, I guess that's what you have to do. We're here for ya, buddy
2 years ago
hey i dont need to follow your sorry ass
2 years ago
theres loads more sad ass to follow on here
2 years ago
Good, then I suggest you move on...maybe Idk, find a pic of a former female MS'er and say bullshit like "I kinda had a sorta almost chance wit dat chick."
2 years ago
dog chasing his own tail
2 years ago
i did have a chance
2 years ago
with whom? when? how?

also, no. you did not.
2 years ago
He meant he had a chance with his own hand.
2 years ago
did too
2 years ago
until she got herself a b/f
2 years ago
are you talking about britt?

everybody had a chance. and everybody got the exact same nakkies. she was an e-whore that got off on leading people on.
the fact that you still dwell on that is beyond sad.
2 years ago
He liked her because she's Jewish.
2 years ago
also she was a pig-nosed airhead and a fattie.
2 years ago
In her hockey days she was kinda tight, but she let herself go like David Crosby after that.
2 years ago
Haha, everyone but possum got those pics? :P
2 years ago
Poss never got em?
2 years ago
Shit, they made the rounds here.
2 years ago
Wait. I need the up/down vote meaning clarified.
2 years ago
I'm upvoting cause sexy female ass
2 years ago
*male derriere
2 years ago
Couldn't you have at least said "arse"?
2 years ago
http://i.imgur.com/urtdvvE.jpg
2 years ago
upvote for trolling
2 years ago
Wait! Was I too hard on this fucking idiot? No.
2 years ago
mail jim
2 years ago
Reply Spock.
2 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!