points: 0

Tupac - Rhymes For The Ages

From the Dave Chappelle Show, season 3. The final skit in episode 1. I hope some of you are hip enough to appreciate this.

featured

by RyogaVee

submitted July 28th 2006

25 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthynot muchoworthy
comments (25)
Didnt really like the episode, but that was one of the funniest skits.
"run up in yo spot like CJ from San Andreas" - Tupac(Dave Chappelle)
11 years ago
Funny shit hehe.
11 years ago
Gin Tonic suxx btw.
11 years ago
rOfLmFaO
11 years ago
^it wasn't that funny.. lmao!
11 years ago
he's that nigga!
11 years ago
by the looks of ryoga vee, i expected he only listened to blink 182 and green day and junk like that. now he has the nerve to question our hip-ness? especially with a rapper from 1995........
11 years ago
How hip is a dead rapper when about 80% of all the white kids in the U.S. have one of his posters hangin on the wall?

:P

11 years ago
lmfao?
11 years ago
whats blink 182?
11 years ago
tupac suck ok?
11 years ago
orrrr ryogavee is a hermit crab
11 years ago
i had submitted this awhile back, dam u ryo
11 years ago
TUPAC LEEEEVES!!! BHAHAHA
11 years ago
Anybody know where i can watch the full episode?
i cant get comedy central here in belgium.
11 years ago
Mna, too bad Chappelle bailed on his show. Only good reason to watch tv. He had to get all serious on us.
11 years ago
Got better and better. Pity some people have to question who can and can't watch this.
11 years ago
what do you mean by that?
11 years ago
Might be doo doo!
11 years ago
It truly is sad that Dave pussed out and now that silly Mexican is trying to replace him. I'd say that he was doing a good job, but then he got all gay and woman's rightsy in that special.
11 years ago
Who the hell still says hip? lol
11 years ago
wow, i am not one of the 80%.
11 years ago
I won't deny it
I'm a straight rida
You don't wanna fuck with me(dingalingaling)
I got the po-lice bustin' at me(dingalingaling)
But they can do nothin' to a G.
I won't deny it
I'm a straight rida
You don't wanna fuck with me(dingalingaling)
I got the po-lice bustin' at me(dingalingaling)
But they can do nothin' to a G.
(woo Woooo! woohoohoohoo)
11 years ago
lmao "there's a pudding stain on the back, what the fuck is that, it might be DO DO"
11 years ago
lol this is the funniest skit dave has done except for the blind black KKK skit.. LMAO!
11 years ago
recover password