points: 12

Great Rottweiller isn't waking up

Seriously.

featuredcute

by ClaudeBallz

submitted February 2nd 2015

108 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (108)
Settle down. I didn't kill the dog!
3 years ago
Fuck jones.
3 years ago
It still doesn't mean that it doesn't hurt, old memories from a better time.
3 years ago
RIP Tank
3 years ago
Fucking bakedgewds
3 years ago
Dog's a fuckin' sponge.
3 years ago
This reminds me of a dog named Zooey who died last year. Very sad.
3 years ago
this reminds me of faggots
3 years ago
You would think of that
3 years ago
"Faggots"...didn't they film that in Houston?
3 years ago
sprinkles is mad

I thought maybe the dog was just hungry, and dogs love faggots

"Faggots are a traditional dish in the UK, especially South and Mid Wales and the Midlands of England. It is made from meat off-cuts and offal, especially pork."

3 years ago
* Sprinkles snortles *
3 years ago
idk, but this looks like an interesting movie:

http://www.imdb.com/title/tt0149551/
3 years ago
Rated 8.4 out of 10 hahahaha!
3 years ago
from 652 users too, thats huge!
3 years ago
Oh look mako is on the recent comments ! What a surprise
3 years ago
Oh cryax is following me around like my bitch, what a surprise!
3 years ago
What's with all the Mako hate these days anyways?
3 years ago
muchoers are such a fickle bunch
3 years ago
*way too interested in what other people do during the course of a day.
3 years ago
He sucks,if you dont see that maybe you suck too...
3 years ago
Hey now... no need to get all nasty
3 years ago
Mucho is 98% suck
3 years ago
and 2% blow
3 years ago
If it wasn't for me, you'd be even more bored, jrob. I am your raison d'etre on this website.
3 years ago
and we arent interested in you at all...because youre an uninteresting person...its kinda hard for people not to notice you being here all the time when YOU'RE HERE............................ALL THE TIME!
3 years ago
And you think complaining about it is going to change anything?
3 years ago
Ohw boy...
3 years ago
I can be here all the time if I want to be. I have that privilege and that luxury. What other people think of that is of no concern to me, nor is it my business.
3 years ago
I like it here, obviously. Plus technology allows me to take you guys with me wherever I go, even Mexico.
3 years ago
whatever you say loser
3 years ago
You spend all day on Steam arguing with kids. Nuff said.
3 years ago
Am I gonna have to get the hose out?????
3 years ago
There is a Golden rule to Mucho, and you have to figure it out for yourself. If you do, you'll be fine. If you don't, you're doomed.
3 years ago
Yeah, he smells like he needs a bath, Sprinks.
3 years ago
* Sprinkles says a prayer to St. Alabaster_Bollocks for everyone at mucho *
3 years ago
FUCK YOU BALLZ
3 years ago
Forgive them, O St. Alabaster_Bollocks, for they know not what they do.

“Oh Feely Me Bony Belly, Dominus Vobiscum, Benny selly all his dominos....”
3 years ago
ToiletDuck chose poorly.
3 years ago
* Sprinkles scoots off into the corner and pees a little *
3 years ago
pie jesu domine, dona eis requiem *WHACK*
3 years ago
I thought the golden rule was to insult the ones you like :(
3 years ago
*cup the ballz of
3 years ago
FUCK YOU DUCK
3 years ago
yay!
3 years ago
QUACK
3 years ago
https://www.youtube.com/watch?v=93iLTn0BpBc
3 years ago
I watched part 1 & 2 with the kids two days ago... Emilio is the shit!

https://www.youtube.com/watch?v=qEziOcoeFpY
3 years ago
:(
3 years ago
On the bright side, Damien now has TWO pretty neckerchiefs!
3 years ago
Wtf
3 years ago
Then what..
3 years ago
Well.....somebody got to go for walkies....
3 years ago
and somebody got to go for draggies.
3 years ago
WHY THE FUCK IS EVERYTHING LOADING SO SLOOOOWWWWWWWWW
3 years ago
"It's on your end"
3 years ago
Gotta bounce it off of Moscow
3 years ago
by way of Guam.
3 years ago
Do you remember that fateful thread that got Sporto banned?
3 years ago
HAhaha that thread killed i think two people. Didnt urks get banned in that thread too?
3 years ago
I think maybe, ya, lol
3 years ago
I must've missed that, Claude.
3 years ago
And Dug I think
3 years ago
"must be on your end" those five devastating words.
3 years ago
Urks got popped there too.
3 years ago
it could have been sporty and dug, and not urks.. I want to say it was more than one user.
3 years ago
YOU MOTHERFUCKERS BROKE MUCHO
3 years ago
I think it was sporty and urks, and later dug just for being a whiner
3 years ago
duhg for pink knighting
3 years ago
is that when dangerous drug came into play?
3 years ago
Thats what led to him bribing Yak with a flask of moonshine
3 years ago
On a side note, one of dushes friends added me on fb just now, thinks im conky.... do i run with it? or tell her the truth.
3 years ago
absolutely, lol
3 years ago
Eh, you're just as weird looking, so you might as well.
3 years ago
^Pink knighting, lol
3 years ago
i will screen shot it, once the conversation develops more.
3 years ago
I live in ca, isnt conky Canadian?
3 years ago
"NASSWUTAHMTALKINBOUT, MEW-CHO!"
3 years ago
Conky was Scottish, I think.
3 years ago
who ever this person is, without blasting her name.. she hates jrob.
3 years ago
No, conky is canadian.
3 years ago
He's like, related to yak I think
3 years ago
Oh, so he's Muslim then.
3 years ago
*attached to yak's lower back
3 years ago
Parasitic twin lmao
3 years ago
KROG!!!!
3 years ago
ouch, krang...
3 years ago
"Yak...start the server"
3 years ago
The independent twin is called the autosite in that case...that's kind of an odd coincidence.
3 years ago
I thought "daddy" was gonna puke at 01:40.
3 years ago
When my Beagle died, I buried her in the backyard. My lab/border collie mix, every time we went out to go to the bathroom, she laid down next to her grave and wouldn't get up until she felt like it.
3 years ago
"We went out to go to the bathroom", lol
3 years ago
Yeah, we have no indoor plumbing.
3 years ago
No, tool, I was just imagining you squatting dog-style next to your lab asking for some toilet paper. =p
3 years ago
Usually I just ask for the newspaper.
3 years ago
not pressing it
3 years ago
its pretty sad
3 years ago
tits?
3 years ago
Never surrender.
3 years ago
i know, right?
3 years ago
haha
3 years ago
...one of these days....
3 years ago
bang zoom - tits!
3 years ago
Fake

* PunkyBruiser glides through the heavens on doggie clouds *
3 years ago
*shakes angry fist(paw)at GOD*
3 years ago
damn ):
3 years ago
puts a lump in the throat
3 years ago
"I'm eating this, its mine.."
3 years ago
recover password
most discussed