points: -13

guy punshes girl on a russian tv show

funny how no one seem to care what he just did btw he should be disqualificated since he removed his hand from the car

fights

by germanguy

submitted December 3rd 2014

54 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (54)
is someome capable of translation it?
3 years ago
Are you capable of not reposting
3 years ago
Host: Can we get an ambulance?!
Female contestant: I think he broke her nose.
"Victim": Why am I bleeding? (G! I dunno! 'cause dat guy hit you?!)
3 years ago
lol reply fail m8
3 years ago
what about the conversation before the incident?
3 years ago
Girl contestant: my is longer guys, pls upvote my sub and downvote the other. ty.

Male contestant: Fuck you!
3 years ago
- This is sad.
- Vitalik, please, contain yourself.
- I'm just happy that I don't stand there.
- Don't let yourself get scratched. And... Chill down.
- Nah, she ain't no dumb hoe.
- Don't you fucking scratch that!
- Just simply get the fuck back away from her. That's it... Instead of standing here with your fists clenched.
(dumb cunt makes provocative motions w/ her tongue)
- Ohhh...
- After these fucking motion of yours, I've got so many questions for you.
- Well, that was completely unnecessary.
(buzzing sound)
- OKHHH!!
- OH, WOHW!
- OH, WOW-WOW!
- You shouldn't have done that.
- You done goofed, baby.
- Wow! That was a...
- Yeah...
- We need to...
- She was fucking asking for it. Srsly.
- Ambulance... I think we need to call for an ambulance. Probably...
- Well, that was completely un...
- Damn, how long did she think this was gon' continue? Does she really think anybody's willing to put up with her shit?
- I demand, ehhh... Plz, can we get an ambulance here?
- He broke her nose. She requires a doctor.
- Would you like to sit down?
- No. Oh, my God! Why am I bleeding?

3 years ago
you and melvin should move in together and jerk each other off while you watch child porn, you piece of shit
3 years ago
Why is akamelvin's muchopedia page write protected? Who's protecting him???
3 years ago
loslobos
3 years ago
he was clearly provoked
3 years ago
Sprinkles, someone kept changing all the text to "has freckles what a creep"
3 years ago
if you update his page, it's probably just gonna draw more negative attention
3 years ago
It's not protected, stop being such a whiny bitch. Also, keep in mind that adding stuff that happens to a user outside of Mucho is seen as personal info so choose your contributions wisely
3 years ago
or as is the usual case stinkles,unwisely, you racoon looking putrid turd
3 years ago
Considering your past abuse of your limited mod powers you have (had?) with muchopedia, my concern is valid and the furthest thing from whining, pedia dragon-lady...

And yes, the info I was trying to add was directly related to his activities here on the site.
3 years ago
Not to mention the creepy back and fourth you and him had in the past might have some thinking that you have a soft spot for him and maybe you would feel the need to protect him...
3 years ago
* loslobos facepalms *
3 years ago
And when I say mod powers, I mean the direct line you have to deja's anus via your tongue
3 years ago
Wow, not even yak has a direct line to Deja's anus.
3 years ago
Like most men, yak probably stopped sucking up to his woman after their first year together
3 years ago
Someone's jelous
3 years ago
Someone can't spell
3 years ago
The sound of Uranus https://www.youtube.com/watch?v=DVb6V_hg3t4
3 years ago
This is the sound of my anus

http://muchosucko.com/125174/Got-the-poops
3 years ago
You got the poops?
3 years ago
I got da poops
3 years ago
gg's version is way cooler
3 years ago
my is longer guys, pls upvote my sub and downvote the other. ty.
3 years ago
Fuck you
3 years ago
with a metal fist.
3 years ago
Them motherfuckers
3 years ago
shut up bitch you wouldve just stood there like the old faggot coward you are
3 years ago
someone needs to put a pillow over your head while you sleep and do the world a favor
3 years ago
Team Fries fo life son
3 years ago
old save-a-ho faggots are why women know they can do and say anything they want
3 years ago
you mean we should start prepping them for a brutal,every ho for herself world?..i could wreck a lot of cunts i tell ya
3 years ago
Bitches should know their place
3 years ago
Also squidley you're a contradiction in terms
3 years ago
Billy the only cunt you wrecked was your mothers when she gave birth to you
3 years ago
Whammy!
3 years ago
you kept quiet about being a tv presenter in russia, tr
3 years ago
why cant you limeys get it right?..the term is HOST
3 years ago
We use host as well. maybe there's a difference
3 years ago
Huh, on further review: looks like on her last wave of the shoe, she clipped him in the head.
3 years ago
I like the nosebleed alert glove.
3 years ago
Comment of the day
3 years ago
Punshes?

Hahahaha
3 years ago
She insulted him, that's why she got bitch slapped..Insult " The lost of respect against someone else"
3 years ago
I find you insulting
3 years ago
Should dress like a whore
3 years ago
+nt
3 years ago
BUHAUHAUHAUHAUHAUAHUAH KO
3 years ago
recover password
most discussed