points: -2

Who's a pretty girl?

Not this scabby little cunt

fail

by Rollo_Tomasi

submitted November 29th 2014

154 comments
what do you think? let everyone know!
Who's a pretty girl?
tagged:
comments (154)
i know who this is aimed at..tsk tsk you stupid fat piece of meatloaf
3 years ago
The fuck are you talking about? Is everyone on some seriously good shit tonight or what?
3 years ago
Ooooooh. You thought I posted this for the benefit of a certain female Muchoer. Nope. This baby here is still alive.
3 years ago
This is Illegal technically.
3 years ago
I shall update my blog post haste.
3 years ago
*with haste
3 years ago
Youboob, you shoud get an avatar if you're gonna hang around.
3 years ago
It's all part of the new guy act.
3 years ago
Shame on you, I hope you die a horrible rotten death for thinking this is amusing
3 years ago
why? did this make you rip your pants, kiddie-fiddler?
3 years ago
Getting tired of your shit
3 years ago
too dumb to alt
too dumb to cp
too dumb to buy drugs
too coward to suicide

tired of MY shit? i'm tired of your pedo ass flaunting all over this site like nothing was wrong. just. go. away.
3 years ago
forgot too dumb to hide guns
3 years ago
so, is this how you treat new members? thinking they are your touchy feely uncle from when you were a kid?
3 years ago
Or maybe your therapist raped you
3 years ago
or is raping you
3 years ago
pic. with. sign.

until then you are akameldon
3 years ago
Typical southerner
3 years ago
jeeesh david, just try and talk a little less like yourself. this is another one of those moments where i'm not sure if you are that stupid or you just think everyone else is.
3 years ago
You talk a big talk but I bet all the kids can tell stories of what you like to do behind the woodpile
3 years ago
Trailer trash, pure and simple
3 years ago
oh, we're back to this now.... you desperate idiot.

23 gigabytes of illegal pornographic material involving children.
i will never forget, you will never shake that off, this is your scarlet letter.
3 years ago
God I hate people like you, most likely 400+ lbs of drug abusing garbage sitting behind a pc in a trailer of stench assuming they know what they are talking about
3 years ago
You must be an internet guru
3 years ago
pic. with. sign.
3 years ago
Of what?
3 years ago
Your face :)
3 years ago
please no more faces
3 years ago
theres only one thing we need to see a pic of
3 years ago
Ok fine, billy wants a cock pic.
3 years ago
words hurt you know
3 years ago
Only 4 hours ago? Fuck

* Heather sleeps more *
3 years ago
* PunkyBruiser imagines Heather in panties and tank top, yawning and stretching *
3 years ago
Heather has designer silky pajamas, she's no tank top and panties girl.
3 years ago
in my dreams its boyshorts a couple sizes too small and a sheer bra
3 years ago
* jrob2020 premature ejacualtes *
3 years ago
In mine it's a black thong and white tank top or one of my dress shirts and nothing else.
3 years ago
*skirts
3 years ago
I dreamt last week, she was swingin' her 10" peter over my face, telling me to stfu.
3 years ago
Nah, skirts aren't sexy. Heather doesn't strike me as a skirts girl.
3 years ago
depends on how short they are...
3 years ago
if theres a hint of buttcheek peekeing through then theyre pretty damn sexy
3 years ago
me no spel gewd toduy
3 years ago
lol. skirts aren't sexy? dude, are you for real? hahaha
3 years ago
It's Punky, he does that to ya.
3 years ago
* jrob2020 brofists punky *
3 years ago
No, I think a skirt on a woman as business attire when I hear "skirt."
3 years ago
huh?
3 years ago
You fucker.
3 years ago
*scat
3 years ago
I think of a skirt as business attire for a woman.
3 years ago
Got it that time.
3 years ago
Brofists have become uber gay after the PewDiePie.
3 years ago
i may unblock punky as a christmas present to him...if he keeps up the good work
3 years ago
8|
3 years ago
only fags watch anything related to pewdiepie

confirmed for swede fag
3 years ago
swede fag-redundant
3 years ago
You just like saying swede-fag
3 years ago
who doesn't
3 years ago
Swede fags.
3 years ago
thanks for fuckin' up my "jrob moment", shark. 8(
3 years ago
Hey, anytime.
3 years ago
Fuck pewdie. Fuck people that use the word bro or bump fists unironically. And fuck puma pedorev
3 years ago
YEAH!
3 years ago
@gully

nice butthurt, brah.
3 years ago
I don't think that word means what you think it does
3 years ago
what, "brah"?
3 years ago
*bro
3 years ago
OH...I SEE...



...."C-CUP"?
3 years ago
I know about Mako's bra fetish, bird. 8P.
3 years ago
No bra fetish, but I do have a ginger chick fetish. Everybody knows that.
3 years ago
would nail the wendy's girl with the force of ten nuclear bombs
3 years ago
look, man...you should keep that garbage to yourself.
3 years ago
She's actually not a redhead, unfortunately.
3 years ago
I SAW YOU TAKE BACK THAT LIKE PUNKY...YOURE OFF THE LOTTO LIST AND OFF CONSIDERATION FOR UNBLOCKING
3 years ago
IM WATCHING YOU LIKE A FUCKING HAWK BOY
3 years ago
damn...
3 years ago
unless you sub your 9'er of course
3 years ago
I like her better with red hair, though. http://img004.lazygirls.info/people/morgan_smith_goodwin/morgan_smith_goodwin_tn_1200_e7604b62a8194e5b9a90716b056c74db_jpg_Dlk5qgP.sized.png
3 years ago
definitely...still pretty hot as a blonde though
3 years ago
NOT


GONNA


HAPPEN


IN



YOUR



LIFETIME


BUD-RO
3 years ago
punky has a 3'er
lolololololol
3 years ago
Oh yeah. Milana Vayntrub, too.
3 years ago
ive just got a thing for pale girls....and welll most redheads are pale
3 years ago
EAT MY 3ER!!!!
3 years ago
ILL EAT THAT LITTLE COCKTAIL WEENIE ON A TOOTHPICK AND DIP IT IN BBQ SAUCE YOU LITTLE BITCH!
3 years ago
I can just picture jrob screaming that at his monitor lmao
3 years ago
"Daddy, who are you yelling at?"
3 years ago
wearing none of the above
3 years ago
Yeah, but a guy can dream, Heather.
3 years ago
hEATHER.....TITS WITH BOWS OVER NIPPLE FOR CHRISTMAS AND ILL DRESS MY WEINER AS SANTA WITH A BEARD AND ALL?




deal?!
3 years ago
woops no caps
3 years ago
ill take you silence as a yes
3 years ago
ill evn put a tiny santa hat on it...
3 years ago
Fuck, I'm not the only one that needs to cut back on the caffeine.
3 years ago
5hour energy ftw!!!!!!!!
3 years ago
Ya know, it worked for me, but it didn't last very long. inb4 twss.
3 years ago
yeah i usually take two or three a day
3 years ago
* PunkyBruiser naked possums *
3 years ago
you can get the generic ones at teh dollar store for a dollar a piece and they have alll the same ingrediants
3 years ago
Bahahaha not gonna happen but cute you thought that was a fair trade
3 years ago
* jrob2020 frowns so hard his jaw falls off *
3 years ago
Heather- pic with bag over head plz
3 years ago
smelly
3 years ago
Okay, so what would be a fair trade, Heather?
* Mako hands jrob his jaw *
3 years ago
Well, there's not one. But Jrob would post his Xmas photo for fun... On his own...
3 years ago
Yeah, you're right lol
3 years ago
jrob using a buttpump, vs Heather using the same buttpump. 8)
3 years ago
she knows me too well :(
3 years ago
Wtf is a buttpump?
3 years ago
Not sure
3 years ago
id pump punkys butt
3 years ago
I'm not tellin' 8P
3 years ago
PunkyButtster lol
3 years ago
I suspect some sexual deviant did some questionable things to punkys ass via air pump, and told him it was common :(
3 years ago
"via air pump" hahahahaha!
3 years ago
8( FUCK YOU'TOO'BE

https://m.youtube.com/watch?v=tvHS9yxEFYM
3 years ago
http://www.youtube.com/watch?v=aWGbpxwc2NM
3 years ago
"Vayntrub was born in Tashkent, Uzbekistan."
Kazakhstan's prostitutes are cleanest in the region,
Except, of co-o-o-o-o-o-urse...
U-uzbekista-a-ans!
3 years ago
Oh, Jeebus!
3 years ago
why in the fuck would thid be dv'ed...oh wait fagits that downvote based on subber,carry on then...let the shit content get featured and gems like this get swallowed into the bowels of mucho,great job guys!
3 years ago
Stop being a bitch.
3 years ago
you guys,stop being little butthurt bitches!
3 years ago
yeah guys*
3 years ago
8(
3 years ago
Funny thing is a day or 2 from now it won't make any difference if this got featured or not.

All hail a broken system!
3 years ago
3 years ago
Why is pumas face on that?
3 years ago
That's tr, isn't it?
3 years ago
ya
3 years ago
http://www.youtube.com/watch?v=ygQvB6OjHOU
3 years ago
@los wow...puma looks like a fuckin' REAL TOOL. amazing.
3 years ago
What the hell does Rocky IV have to do with anything?
3 years ago
Mako is getting too much like punky
3 years ago
Makobruiser
3 years ago
Anyways, this is a Swede that is meant to represent Russian people, that are not Indo-European. While I am neither of the above.
3 years ago
Thanks for confirming you're Puma you fucking idiot
3 years ago
Thanx 4 confirming ur a russkie faggot.
3 years ago
I downvoted, because they're trying to keep it alive.
3 years ago
she might grow up to cure cancer you little bitch,if all ugly babies were murdered you wouldnt be here cockboy
3 years ago
calm down, bichoflex.
3 years ago
Come on guys, football's on today. 8)
3 years ago
Soccer
3 years ago
haha good one jrob
3 years ago
There goes my scrambled eggs.
3 years ago
What flavour jellybaby is that?
3 years ago
For fuck's sake, just let it die.
3 years ago
inb4 "that's what your mother said"
3 years ago
that's what your father said
3 years ago
Eraser heads baby?
3 years ago
She could be a boxer with that neck
3 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!