points: 44

rectalfied

NSFW

Dude in Brazil gets jealous and handled the situation accordingly by hacking off his lady's ass with a machete.

featuredgross

by severum

submitted October 21st 2014

181 comments
what do you think? let everyone know!
rectalfied
tagged:
comments (181)
fake no spider.
3 years ago
Reminds me of a red icee
3 years ago
vroom vroom paul walker
3 years ago
im a vocal king that is able to have king diamond eat my my ass.
3 years ago
Theres some crazy bastards in this world.
3 years ago
Think anal is more possible now?
3 years ago
Even more now than ever before, the gate is wide open
3 years ago
Did he keep it?
3 years ago
He actually made some Carne asada tacos with it.
3 years ago
There was no machete hacking there
3 years ago
The ass is the best part
3 years ago
Little salt and it would taste perfect. C'est Magnifique.
3 years ago
^comment would have fit in nicely back in '06 or so - back when MS was cool wit da prepubes
3 years ago
Without the french for sure. With the french...it doesn't fit at all. Oui.
3 years ago
sinus ,and folks in general - the comments on MS from 2004 thru 2006 or so...they are just hideous...

glad i wasnt around then

3 years ago
I've seen some myself.
Reply fails, typos beyond 5th grade keyboarding, and straight up retardedness. Though maybe the comment system was different back then so the reply fails are negligible but everything else sticks.
3 years ago
lol
3 years ago
subbing a cheesy old BOC vid now sinus - enjoy
3 years ago
This is an old one, too; goes all the way back to '04.
3 years ago
i can remember seeing some comments from yak in those days - literally begging for subs
3 years ago
Some people still miss the old update at midnight. That was a lot of work for yak and Deja, though.
3 years ago
i used to drink my planning for 11 PM CST
3 years ago
um
3 years ago
It's okay, I speak fluent Drunkinese.
3 years ago
@sinus - were you kidding aboot BOC? if not, what era of them is your fave?
3 years ago
Found out where Aka's been, btw http://muchosucko.com/80044/Mannequin-sex
3 years ago
too soon
3 years ago
Or not soon enough?
3 years ago
that doll's pretty old i think
3 years ago
I couldn't find a clip of an old guy trying to hit on a child, so I decided to keep it legal.
3 years ago
I love their first 3 albums and Fire of Unknown Origin. I grew up that shit even though it was before my time.
3 years ago
on that shit*
3 years ago
1 - i feel bad for aka
2 - i never wanna have him come back here again ever
3 years ago
You imbeciles should be ashamed of yourselves for not knowing almost instantly.
3 years ago
So it's one of those things where you feel bad, yet he makes you uncomfortable?
3 years ago
okay sinus - the incoming vid is a later one, sorry for that
i agree about the first 3 albums - i think they actually invented the "fascist rock" genre with those, undeservedly

i really like the pop stuff on Mirrors for some reason also
3 years ago
pretty much, shark - i dont hate him or anything but he needs to go on with a life that doesnt include MS i think
3 years ago
I feel ya.
3 years ago
soooo, tr was in akas mail circle
3 years ago
* possum dramatic otters *
3 years ago
Yeah poss Mirrors had some great songs, but that's to say about pretty much all their albums. Every album had at least a couple of songs I enjoyed.
* Sinaitis late replies. *
3 years ago
hell, i even liked Black Blade
3 years ago
* possum old-guys off now *
3 years ago
im listening to Chris Rea, it cant get much worse
3 years ago
okay - can i admit that i dont know who chris rea is w/o getting laffed at?
3 years ago
sure
3 years ago
he's pretty much the reason I want to name my daughter Josephine
3 years ago
whew
3 years ago
"Fool if you think it's over" Chris Rea???
3 years ago
Ladies like his voice that's all I know really I never listened to his stuff.
3 years ago
yep
3 years ago
Wow, I'm surprised.
3 years ago
You always could spin some good songs though, Heather. I used to love when you dj'd on tinychat; you always played good stuff.
3 years ago
well, merci!
3 years ago
Congrats on your pregnancy Heather.
3 years ago
thanks!
3 years ago
That's hot.
3 years ago
* Mako puts on Allman Bros. *
3 years ago
* Sinaitis leaves to watch Netflix *
3 years ago
wait, what?
3 years ago
It was on iTunes radio...lots of random stuff, now "Hits From The Bong" by Cypress Hill is on.
3 years ago
https://www.youtube.com/watch?v=xKBttQmhDBw
3 years ago
If only you believe like I believe, we'd get by...
3 years ago
https://www.youtube.com/watch?v=R0HmdB7OZnw

i love this song
3 years ago
heather is preggo then
3 years ago
* possum sleeps *
3 years ago
Wrong again, birdbrain...see, there is this new thing called "the internet" that provides all sorts of information to some, others use it simply to display their ignorance and incorrect speculations.

Here is something fun for everyone, you blockhead...search that email address and gaze in slack jawed wonder at the results.
3 years ago
Here's a fun thing you can do:

Kill yourself
3 years ago
That doesn't sound fun
3 years ago
Here's a fun thing you can do:

go get me a gallon of milk 8(
3 years ago
What the fuck has a need for a gallon of milk?
3 years ago
*who
3 years ago
Answer me punkwad!!
3 years ago
dude...what?
3 years ago
I asked you a question
3 years ago
I'm addicted to milk. I speed drink it straight outta the jug....swear to god. i shit you not.
3 years ago
I have no milk at the moment-and I'm too lazy to get outta bed.
3 years ago
A milk junkie and still in bed.... What a weirdo
3 years ago
I spied a dolly of eggnog rolling into my Publix yesterday. We've got the seasonal Mucho Challenge coming up ya know...AND I LOOOOVE ME SOME FUCKIN' EGGNOG. I'll shoot that shit up my bung-hole.
3 years ago
We don't have that shit here
3 years ago
We have Advocaat.. But I doubt you'd want to drink a gallon of that
3 years ago
"I swear to god, nonsense, bullshit, CAPS, blah blah blah"
3 years ago
Can hardly wait the 2 weeks it will take tr to come here again and drop a moronic answer
3 years ago
He has more important things to do than try to repair your failed education.
3 years ago
Yeah like finding a fast food restaurant with free WiFi that accepts food stamps. . . Or blow jobs
3 years ago
Tr is on WIC.
3 years ago
Very clever, jellygull
3 years ago
I do not know what that means kjirk
3 years ago
Kirk knows all about it. So does his entire family.
3 years ago
WIC = Women, infants, and children. Poor food for pregnant sluts and poor mothers for their children and themselves.
3 years ago
kjirk could probably straight up buy most of us as slaves if he felt like it
3 years ago
he has twin sons, one of which he just bought a car for. He can't buy us.
3 years ago
let's hope so. lord knows i don't wanna be addressed as "Toby"
3 years ago
I told you, your name is Steffi.
3 years ago
GULLTA KINTE!!!
3 years ago
He couldn't afford to buy me, but he could probably rent me for a while.
3 years ago
...
3 years ago
dude.... you even know how dirt cheap gingers are on the free market???
3 years ago
Yeah, but that's a far stretch, smerf. I mean, you gotta have a contract, terms of exclusivity and whatnot.
3 years ago
* smerf just realized that wasn't the best way to word that. *
3 years ago
Dirt cheap Gingers in Germany...I've been making the wrong investments.
3 years ago
But Steven, I'm an edjamucated ginger
3 years ago
Yeah, and male, so no one wants you.
3 years ago
^my point presizzely
3 years ago
:-(

* smerf slouches away *
3 years ago
Wait, no...I got an idea, smerf...
3 years ago
please say hand model, please say hand model pleasssseeeee SAY "HAND MODEL"
3 years ago
We'll figure out how to breed smerf so that we can use him to make more female gingers. We'll kill the first born male child every female produces...too jewish?
3 years ago
I've got a lot of weird scientific ideas; the Germans would love me.
3 years ago
meh, i just wanna see a Rolex ad featuring smerfs wrist
3 years ago
or maybe Junghans
3 years ago
Tag Heuer
3 years ago
Smerf will only do ads for the Swiss-the nice Germans.
3 years ago
Swatch?
3 years ago
Sure.
3 years ago
Casio calculator watches are the shit
3 years ago
Fuck the Japs
3 years ago
I like Bruguet
3 years ago
They look a little too old skool for me.
3 years ago
*breguet
3 years ago
Say what you want but those little bastards are electronic geniuses
3 years ago
We're trying to make smerf some money here, not cater to a bunch of middle-aged nerds, tinski.
3 years ago
* tinski throws casio calulator watch on the ground and steps on it *


FINE!!!!!!!!!!!!
3 years ago
I prefer a simple, classic design
3 years ago
That's a good ginger. You're gonna go far, smerf.
3 years ago
http://i.imgur.com/yP21J81.jpg
3 years ago
"It's like asking a stranger for the time"
3 years ago
I wish I could find vid without watching whole episodes
3 years ago
I wish you'd go somewhere and die noob.
3 years ago
Hahah
3 years ago
That was towards the end of the golden age of snl.
3 years ago
Noob
3 years ago
Shark, my kids aren't twins, but yes, I did just buy the older one a ride...
3 years ago
PS: If I rent DrSmut, does that mean I could pimp him out?
3 years ago
Imagine what he'd be worth if he could prescribe meds.
3 years ago
That would be great. Seeing him on the run from the Feds would be the more intriguing part though...
3 years ago
is yak the one shooting up ottawa today?
3 years ago
probably dik
3 years ago
dik is closer to ottawa, i believe.
3 years ago
actually, heather is.
3 years ago
She seems like a likely suspect
3 years ago
dik is a lot closer
3 years ago
Heather, what's this about you being knocked up?
3 years ago
dont believe everything you read on the internet
3 years ago
She slipped and fell on a semen covered tomato.
3 years ago
I don't, hence why I was asking
3 years ago
I'm not :P
3 years ago
You arleady terminated babby:/
3 years ago
Whew, good. Don't need any little Heathers running around
3 years ago
Rollo...you're a noob.
3 years ago
I know what I'd do with a little heathbar...
http://muchosucko.com/112489/Baby-toy
3 years ago
guess we know who was on Aka's email list
3 years ago
haha, even heather pwns you fagllo
3 years ago
as in, heather doesn't intentionally go out to pwn....its auto-pwn
3 years ago
Her comment was a bit too simple minded for me to consider a pwn. The idea of her pwning me makes you quite frisky though.
3 years ago
Fucking noob
3 years ago
Yea, you go with that, fagllo
3 years ago
The harder you try to dis me, the dumber you look, "mod". Same as LL, oster, sporty, jen and all the rest of the haterz team.
3 years ago
You honestly think that they are the only people that don't like you?
3 years ago
He's a little..... slow....
3 years ago
Fagllo...you've been D-I-S-S-E-D by the noob haterz club
3 years ago
Fuckin' noob!
3 years ago
Exacty, sport. The noob haterz club. As you can see, I have been here twice as long as you. Ergo, Latin for therefore, you hate yourself. QED.
3 years ago
Ergo...lurk time counts for shit...NOOB!
3 years ago
Whatever you say, pal.
3 years ago
Noob! That's what I say.
3 years ago
Everyone who cares about sporty's rules, form a line. *chirp chirp* Oops, well nevermind.
3 years ago
Who said anything about rules, noob?? You're just a nooby noob!!
3 years ago
Isn't it time for one of your "dates with real female women"?
3 years ago
he's out of GHB
3 years ago
RIP Rollo
2 years ago
Good riddance!
2 years ago
Good ri... Fuck you Sporto
2 years ago
Don't you have a deck to swab? Or a poop hole to man?
2 years ago
I've got people to do that. I'm the motherfucking Officer, Mr. train-conductor!
2 years ago
I bet you're still manning a poop hole...
2 years ago
Meat curtains seem to be ok.
3 years ago
Silver linings, man. Sliver linings.

Also, the poop chute looks somewhat usable still...
2 years ago
Jealous guy: "Stop talking with other dudes, I hate that!"

Flirty chick: "It's no skin off my ass if you don't like it"

Jealous guy: "Oh really????"
2 years ago
recover password