points: 14

Shine on you crazy diamonds

Music video from the Glasgow Diamonds American Football team in Scotland, from 1986. The song is called 'Diamond Rap'

featuredmusic videos

by Sprinkles

submitted September 5th 2014

67 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (67)
fucking vhs, this needs a HD transfer

also it was so awful i almost unbeered violently
3 years ago
But them porn staches tho?
3 years ago
Yep, that's a Glasgow accent, and diamonds are also strongly associated with Glasgow as we all know
3 years ago
Yup, as were the Glasgow Tigers and the Glasgow Lions, the Dundee Hurricanes, the Highland Wildcats, the West Coast Trojans, the East Kilbride Pirates, and the Edinburgh Wolves.
3 years ago
Fuck detroit.
3 years ago
Scotland, oster. We're referring to Scotland.
3 years ago
ya, and I said FUCK DETROIT.

mako are you stupid or just playing dumb?
3 years ago
I was sticking to the topic of conversation. You decided to interject with a comment of little insight or value. At no point in your rambling, incoherent response were you even close to anything that could be considered a rational thought. Everyone in this room is now dumber for having listened to it. I award you no points, and may God have mercy on your soul
3 years ago
so replying to my "dumb" comment does that make you have less points than me?





debate.
3 years ago
Don't forget about the "Glasgow smile".
3 years ago
I don't have to debate anything, nor did I refer to your comment as "dumb"...not really sure why you insisted on putting that in quotes, but I'll do likewise so you don't actually feel as "dumb" as you sound. Besides, I actually made sense. How about explaining to us what Detroit has to do with what MD and I were talking about?
3 years ago
Picture oster with a Glasgow Smile lol
3 years ago
loud noises!
3 years ago
one sec...
3 years ago
*oster has to google Glasgow Smile*
3 years ago
yes, then recreate it.
3 years ago
Fuck, the Joker had it, for Christ's sake. You're smarter than that!
3 years ago
* severum fires up the Barret photoshop light signal *
3 years ago
* Barret gets confused and googles random words *
3 years ago
http://imgur.com/Jo11Kwo


my girls not here so I cant draw the lips, maybe my nigger lips will suffice.
3 years ago
* loslobos runs away screaming *
3 years ago
AAHH

Fuck that scared me, don't do that.
3 years ago
better?

http://imgur.com/i3ju9se
3 years ago
Dat bikini line :(
3 years ago
LL, you're up early. No hangover?
3 years ago
http://i.imgur.com/ks3GE5R.jpg
3 years ago
Oster, you look healthier than normal. I *told* you methadone was easier on your body.
3 years ago
Dude, it's 12:38 in the afternoon. No hangover
3 years ago
umm im actually drunk as fuck. so thanks?
3 years ago
LOL Tr...
3 years ago
Yeah, I forgot you're in bork bork bork land, LL. Sorry.
3 years ago
http://i.imgur.com/Lr4ZaOM.png
3 years ago
its like 3:36 am here. fuckkkk
3 years ago
tr, you like pepsi. We get it.
3 years ago
"My lovers got humor, she's the giggle at a funeral"
3 years ago
penii*
3 years ago
http://www.youtube.com/watch?v=sY_Yf4zz-yo Now I can't get this out of my head.
3 years ago
yeah..."i" like pepsi...that's what's happening here....
3 years ago
what 90% of the users read what i say
3 years ago
and this https://www.youtube.com/watch?v=MYSVMgRr6pw
3 years ago
Am i doing it right?
https://i.imgur.com/weTrkvC.jpg
3 years ago
ha!
3 years ago
devour.
3 years ago
my mouth is equivalent to punky on drums.
3 years ago
ha!
3 years ago
Been inhaling aerosol duster again, huh oster?
3 years ago
i guess im eating crabs?
3 years ago
"ohw you want to escape, crunch"
3 years ago
Mmm, softshell crab served à la meunière. Good stuff.
3 years ago
I think that is the most horrific shop... Well Done Bert.
3 years ago
Ohw you're sleeping!?!?!


crab mouth.
3 years ago
About to be; the sun is coming up.
3 years ago
think of that face when you think you almost him r.e.m sleep.


Nope. It's 4:09 and it's my own face.. Im awake.
3 years ago
Mars attacks much?
3 years ago
* Mako blares Slim Whitman's "Indian Love Call" *
3 years ago
That title left me hoping to hear some Floyd. :(
3 years ago
Roger Waters birthday today, btw.
3 years ago
is this a gay challange?
3 years ago
are you in?
3 years ago
Won't be much of a challenge for him
3 years ago
Well, he will have to out-gay Dug to win.
3 years ago
Those are big shoes to fill. I got 5 on Dug.
3 years ago
The fight was over before it even began.

http://muchosucko.com/122981/Celebrate-Gay-Pride
3 years ago
Yeah, that vid was gayer than Richard Simmons singing a duet with Elton John in a Bath House.
3 years ago
Gayer than Freddie Mercury and Ricky Martin at a private screening of Brokeback Mountain.
3 years ago
still less gay than fries prancing away from a lit bottle rocket wearing all denim
3 years ago
...and so?
3 years ago
recover password