points: 35

shot in face

NSFW

featuredouch

by balaclava

submitted August 11th 2014

135 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (135)
In case you haven't heard yet, looks like Robing Williams committed suicide by asphyxiation. NANU NANU
3 years ago
http://abcnews.go.com/Entertainment/actor-robin-williams-dead-63/story?id=24937522
3 years ago
Take that shit to TMZ.com
3 years ago
Shut your lonely hole pigalina.
3 years ago
Says the guy trying to start some celebrity gossip.
3 years ago
Hey guys, wanna chat about celebs and such?
3 years ago
Lobos... stop stfuing me or im gonna get all bitchy like you did with jrob

"Waaa... you stfued me jrob, fuck you!"
3 years ago
If an stfu bothers u that much you should find another site to stink up
3 years ago
Shut up
3 years ago
^^Anyone else laugh at the irony of those two comments back to back?
3 years ago
I know, right
3 years ago
Even more so coming from Sprinkler.
3 years ago
hahahaaaaa.....what a dunce
3 years ago
Don't bother his existence
3 years ago
Well, well, well... the "noob" doesn't seem so noobish after all...
3 years ago
But you still do.
3 years ago
Waaaa, fuck you jrob, u stfued me!

3 years ago
Silence
3 years ago
Fucking idiot
3 years ago
How long can you survive without a host, lobos?
3 years ago
Define. You don't know wtf you're talking about
3 years ago
can it sprunky
3 years ago
You leading AP on?

Tsk, tsk, tsk...


Tread carefully perspiring aladin...
3 years ago
Says one of the ultimate Mucho lampreys.
3 years ago
Damn, my last was for Sprink.
3 years ago
Hey faggie, tell us your thoughts on Paris Hilton, we're dying to know what your thoughts are...
3 years ago
Am I leading how? Define you idiot
3 years ago
Can it, alta-noob
3 years ago
Aladdin? Oooh... what do I have to rub to get my 3 wishes?
3 years ago
pigalina still doesn't realize that I talk at it or about it but never to it
3 years ago
Lol, alt alabaster calling alt
3 years ago
Meh, fuck him
3 years ago
He can't give a straight answer if he had a gun to his face, that's how fakes work
3 years ago
Three is always the magic number...

http://i.imgur.com/nbJp4dH.jpg

3 vs 1.

Weaklings.
3 years ago
sub human waste of floor space
3 years ago
Zzz
Define or stfu you boring cunt
3 years ago
You call me out, so define instead of side tracking
3 years ago
Hang on while I let the dog out for a shit and I'll elaborate further, stringbean

3 years ago
you want it to blabber more stupidities?
3 years ago
Fuck you. Would I give you the time to seacrh answers online to your fail at trying to pwn? Piss of forever noob
3 years ago
right....I'm out of here
3 years ago
Might aswell
3 years ago
It takes three of you mongos to take me on...

imppressan't
3 years ago
You fucking suck
3 years ago
waaaa


cry some more
3 years ago
"jrob stfued me, waaaa!"
3 years ago
Who was taking you on? And I thought someone of your *cough* awesome power would have no trouble against many more than three.
3 years ago
Jrob isn't in this thread.
You blame the dog for needing a shit instead of elaborating your argument
So much fail it's epic fail
3 years ago
Sprinkles is the worst dumbass we have currently on mucho. Punky is god in comparison
3 years ago
I kept wondering if "letting the dog out for a shit" was a euphemism for something... but I do not actually want to know...
3 years ago
He's just staling cause he has nothing
3 years ago
Woah! Los - careful, he might hear you.
3 years ago
Ok, here we go... instead of me retying what everyone here knows, I'll just quote someone who said it a lot better than I ever could.


"don't bother engaging with loslobos. She's a latcher. She latches onto what she thinks are power muchoers and has them do the thinking for her, meanwhile she gets defended by her host if anyone tries to call her bullshit. "

Truth bomb
3 years ago
Of course, I actually like Punky, jury still out on Tinkles.
3 years ago
The other thread, lobos... nice try at deflecting
3 years ago
K, noob.
3 years ago
Well, los has nice boobs, so it is no surprise that she gets White Knighted a lot, but... In all the threads I have witnessed, the latcher and unoriginal thinking is total shit.
3 years ago
Fuck off shit-dick...
3 years ago
quit trying to suck up to everyone you twink
3 years ago
I don't have any "hosts" or white knights, Zeke was a flux in the matrix. sprinkles is just butthurt over old shit he can't deal with. I wouldn't bother trying to debate with his bs if I were you AP
3 years ago
lobos is gonna drop you as soon as her preferred host comes back you know....
3 years ago
I'm just trying to save you some heartache
3 years ago
See? He gets so upset so easily
3 years ago
Heartache? Over the internet?
Are you really that stupid?
3 years ago
Um, yeah.. He is
3 years ago
I keep saying this: I gain NOTHING for sucking up, except a few cute lil hearts - MAYBE. I am not going to stop saying nice things if I mean them, or having a good time. If I make a 'net friend or two = Fucking Sweet. If I piss a bunch of people off? Giggles and no big loss.
3 years ago
You have been warned, you gimpy looking freak...
3 years ago
It keeps amusing me how the easiest people to yank the chain of are the quickest to call out others...
3 years ago
Fuck off, you ass-licking newcomer... your tongue is brown from all the anuses you've licked since you joined.


3 years ago
Fucking fat-seagul looking cock-sheath
3 years ago
^Just jealous it has not been his turn yet.
3 years ago
Fuck you and your stupid, shit-eating grin
3 years ago
You wound me with these insults at my appearance! Dear me, I think I will go cry into my fat rolls now.
3 years ago
Whilst sporting a shit-eating grin.
3 years ago
Are you jealous of my pretty teeth? Uncle knock yours out so you can suck better?
3 years ago
AP, friendly advice - ignore Sprinkles
3 years ago
Is that what happened with you, perspiring aladin? Projecting your sadness again are you?
3 years ago
But it is kind of fun making him look stupid(er).
I will try to take your advice though - thus far most of it has been damn solid.
3 years ago
* Sprinkles looks over at his sword of Dik power and contemplates picking it up again *


Naw. Not worth the effort.


3 years ago
Neither is sparring with you, Twinkles. Take care now.
3 years ago
Waaaa, lobos stfued me!
3 years ago
* Sprinkles looks over at his sword of Dik power once again *


Not today, my sweet... not today.
3 years ago
Asspirate, lostlob-on has no tits. Nipples maybe.

Stop dry humping her manly calf
3 years ago
He's attracted to her adam's apple
3 years ago
cos he can't find his own. Whether he has one or not
3 years ago
Same can be said about the existence of his genetalia...

All his life he's asked himself "Is it a clit, a cleenis, or a tiny little penis?"
3 years ago
His dad knew, but would never tell him..
3 years ago
* Sprinkles notices his hand was getting closer to his sword of Dik power and pulled it back quickly *
3 years ago
They shut up fast.

I'm calling that a run off

What's this sword of dik power?
3 years ago
Time of run off: 02:13 am
3 years ago
You wish md.
Tell you what: I'll give you the run off to boost your ego, and because that way I no longer have to participate in "bait-the-sprink" - which is too easy to be fun.
3 years ago
correction:

Time off run-off: 02:29 am
3 years ago
That's better.
3 years ago
Well mako, the sword of Dik power gives whomever wields it the power of Dik...

Althought the sword of Dik grants whomever wields it great power, the toll it takes on the user is great.

3 years ago
Also, when the intended target is a worthless sack of boot-lick, it's not worth the effort
3 years ago
02:29 am? Why are you still up, young man???
3 years ago
Are you still on about your pet names for your winky, Sprinkler?
3 years ago
I'd call your's stevie wonder, cos it's never seen the inside of a vagina
3 years ago
I bet it's seen many a man pucci in his lifetime
3 years ago
"the proctologist"
3 years ago
RIP Robin Williams :'(

Fuck you Sprinkles.
3 years ago
Easy, chuckles...
3 years ago
What'd I do to you??!?!?!?!

3 years ago
Was I too mean to your man-pucci, AspirateAladin?
3 years ago

Sprinkles
Take that shit to TMZ.com
2 hours agoreport spam | like | told to stfu | 2 stfus

Way to be a fucking jerk, old man!
BANGARANG!
3 years ago
I love Robin Williams!

I just like giving faggie a taste of his own medicine, thas all...


Fisher King FTW
3 years ago
I'm really in disbelief, but it seems it's not a hoax.

That's tragic. He brought a lot of laughter in people's lives, and yet felt so miserable.

* DushanMandik tears up *
3 years ago
If i had read these comments i would have killed myself too.
3 years ago
No more Robin Williams voiceovers

The guy was golden for those
3 years ago
Dushan, it is very sad. Reminds me of the quote by Rorschach from Watchmen:
I heard a joke once: Man goes to doctor. Says he's depressed. Says life is harsh and cruel. Says he feels all alone in a threatening world. Doctor says, "Treatment is simple. The great clown Pagliacci is in town tonight. Go see him. That should pick you up." Man bursts into tears. Says, "But doctor... I am Pagliacci."
3 years ago
enough.
3 years ago
really scraping the bottom of the mayonaise jar now ^^^^^^^^^^^^^
3 years ago
that was actually pretty profound. you guys are dummies.
3 years ago
The guy who came up with the quote is profound, but the guy who copy/pasted it here is a useless sack of suck
3 years ago
Its because of this kind of bullshit that we lost poss. Assholes.
3 years ago
Nope.
3 years ago
It is what I say it is.
3 years ago
Nope.
3 years ago
Don't sass squate fgt
3 years ago
to be fair, alan moore copypasted that joke into his book...the difference is, he was paid.
3 years ago
I'll say what the fuck I want to squatface!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
....from a comfortable distance
3 years ago
keep that up, sprinkbro, and your "next" sticker might not have any adhesive....
3 years ago
Wtf is that even supposed to mean?
3 years ago
*Mucho sticker fail
3 years ago
-*
3 years ago
squatface was inspired to go into sticker production when he heard how the jock got saturday school in the breakfast club
3 years ago
oh.. I thought tr meant his Mucho Sucko sticker would arrive with no adhesive on it. ha..
3 years ago
you thought right.
3 years ago
Well at least he didn't shoot his own mouth off.
3 years ago
thats no shot... thats the work of a machete
3 years ago
what did he try to do, stick the gun under his chin then bitch out as he pulled away he pulled the trigger? unlikely
3 years ago
respect to the man called robin williams*!!!!!!!
he and koko being together now........rip........gentleman''
box out..................................................................................
3 years ago
.......
3 years ago
what a riveting first comment..
3 years ago
..........
3 years ago
recover password
most discussed