points: -16

Jägermeister Spice

Definitely not Captain Morgan. Not as much alcohol as the original, but still very good.

muchoers gone wild

by iamgodandyoudie

submitted August 11th 2014

156 comments
what do you think? let everyone know!
Jägermeister Spice
tagged:
comments (156)
Looks like something my little sister would drink
3 years ago
Or dug.
3 years ago
fag swag fo sho
3 years ago
My whiskey is 170 proof, so this is barely cough medicine
3 years ago
um, but Jager is already spiced....
3 years ago
but now it tastes like a cupcake mmm girl
3 years ago
Its super-spiced.
3 years ago
*super gay
3 years ago
It's not spiced it's been herbs-issied...
3 years ago
ITS LIKE JAEGER ONLY GAYER!
3 years ago
Sup jbro?
3 years ago
hihi
3 years ago
Meh
3 years ago
this is what imgur links were made for,fucking newbz
3 years ago
http://i.imgur.com/49MWVrn.jpg
3 years ago
dawwww
3 years ago
* jrob2020 mumbles something about stupid rednecks and walks off *
3 years ago
OMG IS THAT YOURS?
3 years ago
OCUV but really for the GB shot glass.
3 years ago
If you like that, if I ever get around to it, I'll post my pics of my Proton Pack.
3 years ago
Is that a code name for your ball sack?
3 years ago
He said and drooled
3 years ago
2/10 half grinned
3 years ago
Dush.. Take that 4chan shit back to where it belongs
3 years ago
fuck those /b/tards

if I'm going to get associated with them I forsake the scoring system
3 years ago
Also, take your face back to glory hole where it belongs
3 years ago
Too far
3 years ago
Actually it's something I built a couple of years ago for Halloween.
3 years ago
Here, I'll just do this instead:
http://imgur.com/fD6H2GW
3 years ago
nice linkfail fuckstick
3 years ago
loslobos
Fuck you Jason
1 hour ago
report spam | like | stfu
3 years ago
Bwahahahahaha!

Waaaaaaaa!
3 years ago
umm
3 years ago
iamgod: That shit is fething awesome. I would call it sub worthy, but then I am a hardcore geek (and a stupid noob). I see some stuff that appears to light up, how much does in total?
3 years ago
Quit sucking dick for fuck's sake
3 years ago
goddamn boot-lick
3 years ago
You can't really tell cause the sign was sitting on top of it, but the four red lights all light up in sequence, the blue power cell runs up in down and the gun and barrel all light up as well. It's also rigged with a sound board to pull it all together.
3 years ago
I SMELL NERDS!
3 years ago
Wicked. You should sub or link a vid sometime of the whole deal, so we can get the sound. Great work man.
Oh, and (obligatory insult so I can say I did not only kiss ass) fuck off or something.
3 years ago
* jrob2020 stuffs ap in his locker *
3 years ago
PerspiringAladdin:

Hey guys, I know I'm a stupid noob and all but I like you guys and I think we''l be friends and I'll like your comments and tell you that even though you guys are hazing me that I still like you h=guys and we'll all be besties and stuff....


do you guys ike me yet???? please like meeee?????
3 years ago
That was a funny series of movies jrob - but do not forget who always won.
Also: a DayZ player and Steam user calling Nerd? Easy there.
3 years ago
also, I'm gonna see who I think is a player here and cozy up to him/her/it in hopes that I'll be accepted as one of he gand and we'll all be good chums and stuff coz you know, i like you guys
3 years ago
you guys like me now, right??????
3 years ago
Yea, that's a sweet ghost sucker
3 years ago
* Sprinkles envisions aspirate reaching for a knife to slice his writs and grins from ear to ear *

3 years ago
Fuck you too mosquito bites
3 years ago
Easy to wind up. Spends WAY too much time thinking about me and trying to "get in my head". You have serious issues Sprinks. They have meds for that now.
3 years ago
* Sprinkles notices he had grasped his sword of Dik power with both hands and immediately drops it. *


/end Dik-chain

3 years ago
And why would I slice my writs? How could I run my king and country approved shipping business without them?
3 years ago
stfu you bitch ass nerd whipping boy passive peace of faggot
3 years ago
Fuck off, rolly-poly pedo
3 years ago
Fat-assed, lamer version of seagul
3 years ago
Why did you call IamGod mosquito bites?
3 years ago
"come on fellas, like meeee!"
3 years ago
'Grasped the sword of Dik...'

Huh, so that's what the fags are calling it now. Whatever.
3 years ago
This does not concern you, transient
3 years ago
^^Does that mean he is into LARP?
3 years ago
If you think mosquito bites is about you, you have bigger issues than we all thought
3 years ago
Can it, you doughy, no-life, friendless pile of flesh
3 years ago
What a fucking ass-licking shit-heel
3 years ago
zzzzzzzzzzzzzzzzz
3 years ago
God, I hope you're od'ing on oxies
3 years ago
choke on your oversized, fat tongue you lump of nothing
3 years ago
God, I miss old mucho...
3 years ago
If you find a way to get back, go for it. It will mean less of your boring shit here.
3 years ago
Fuck you, Sprinkles-Whunu
3 years ago
IamGod: I think way up there, he thought your stfu was from los, hence the mosquito bites comment. Not sure how you should feel about that.
3 years ago
Don't try to make sense of the severally retarded, it'll just make you brain hurt.
3 years ago
Great... another entitled asshole who thinks with worth something because he has a 7 year old account...
3 years ago
thinks he's worth
3 years ago
bah
3 years ago
Noted. good thing I have Aspirin in my name, looks like I will need it.
3 years ago
No. Not really. Hank was more fun to argue with. You're just boring.
3 years ago
* Sprinkles looks up (snickers) iamgodandyoudie's contributions during the last 7 years *


Yep. Thought so.
3 years ago
Contributed nothing of worth, but yet feels superior because he has an older account.

mmmhmmm....
3 years ago
Age means shit, you should know that seeing as how often you call others out on it.
But having something even vaguely clever or interesting to contribute to a conversation more than makes up for it.
I know you have no idea what I mean, its okay.
3 years ago
Simmer down, roto-rooter...
3 years ago
If your 'worth' is some how validated by how much you annoy people on the internet, then good for you. I'm happy to say, in that regard, you're certainly 'worth' more than me.
3 years ago
there are no boots for you to lick here
3 years ago
Dawwww, thanks, youarelameandsuckballs
3 years ago
Don't stfu me, bro!

WAAAAAAAAAAAAAAAA!
3 years ago
Is mucho rep based only on Subs, or on comment popularity also?
3 years ago
Imagine... all this because you got egged on by a noob like AspirateAsslicker.

Well done, AP...


* Sprinkles gives credit where credit is due *
3 years ago
It's an unsolvable mystery how rep points are calculated
3 years ago
All this because Sprinks got egged on by me? Can't tell if that is something to be proud or ashamed of.
3 years ago
Lol@ how easily heislameandsucksdicks was roped into fighting on a noobs behalf

3 years ago
Shut your anus-licker, faggot
3 years ago
If it is a more complex equation than sub value, then my argument is less valid - but IamGod's subs would be valued at an average of 31 each, and yours at less than 19 each. Just some maths for SnG's.
3 years ago
Drink a gallon of bleach, you lumpy mound of corn-filled shit
3 years ago
Not to speak for him: but at what point was IamGod fighting on my behalf? I sked a question, he answered, it was cool. You butted in and acted like... well, you... and we both laughed at your dipshittedness.
3 years ago
some say it's based on how many noobs you abuse. Some say it's about how faggoty your username is.

Most say it's based on not being punky
3 years ago
Oh Jesus... you and lobos make a perfect, boring pair...

3 years ago
^@AP
3 years ago
It's a mystery that we'll never solve
3 years ago
I heard tell that a man named zeke had the answer, but sadly, he's no longer with us.
3 years ago
imma piss now
3 years ago
It doesn't matter how your rep is acquired because rep doesn't mean shit (so says vets anyway).
3 years ago
Oooh oooh! I just ran off Sprinkles!
3 years ago
Alright. I am headed for groceries. If anyone is gonna claim a run-off, I want makodragon to have it. Sprinkles couldn't run off a pier.
3 years ago
You better go to Sprouts, fatfuck.
3 years ago
Don't know what that is sev. Don't worry though, I am watching my cholesterol. I would not want to drop dead and deprive anyone of getting a chance to make fun of me.
3 years ago
Ok, fuck off already you lame, unfunny, sack of burger grease
3 years ago
^It is JUST SO EASY with him! I gotta stop winding him up or the spring might break.
3 years ago
Get a load of seagul-lite here
3 years ago
I've collected another bruised vet, sweet.

Welcome to the group, youarelameandyousuck
3 years ago
Only your cholesterol? You need to watch your calories, sodium and fats. Sprouts is a grocery store that sells mostly organic and healthier food options.
3 years ago
You're quite then attention whore, aren't you?
3 years ago
* Sprinkles prances around the room *


What do you mean?
3 years ago
This thread is painful to read
2 years ago
Nice shit, I had no idea this was out on the market. As a devoted Jäger fam I'll check it out asap
3 years ago
Yeah me and my fam, bitches
Lol
3 years ago
Fuck you Jason
3 years ago
ok punky.....
3 years ago
Fuck you Helga!
3 years ago
that's her real name...true story
fact
3 years ago
You have no idea, fucking loser
3 years ago
dawww she missed me :)
3 years ago
Fuck you
3 years ago
no thanks pal
3 years ago
Die then
3 years ago
maybe later
3 years ago
* Sprinkles yells out from the next room *



HEY QUIT IT! DON'T MAKE ME COME IN THERE!
3 years ago
Is that what your uncle said to your asshole?
3 years ago
ZING!
3 years ago
No jerkle, if anything, I led him on
3 years ago
This one, lobles... where you shit yourself because jrob stfued you, you hypocritical he/she
3 years ago
* Sprinkles waits for long winded bullshit *
3 years ago
Pssst... hey lobles... you gonna come over here and try to say you didn't lose your shit over a single stfu that jrob gave you???

You asked me to elaborate, so... well... ahh, fuck it.


You're a lost, boring cause.
3 years ago
Wtf are you talking about
3 years ago
Paladin, take this an example of how not to act. Picking meaningless fights over shot not related is a sure way to make yourself seem like a lost stupid idiot
3 years ago
*shit
3 years ago
Haha.. Omg.. This mofo is doomed to be the worst user ever
3 years ago
loslobos
Fuck you Jason
1 hour ago
report spam | like | stfu


Ummmm, yeah. That.
3 years ago
Are you Jason? If not, mind your own fucking business
3 years ago
* Sprinkles imagines lobos, staring wistfully at her calendar, longiong for the day her host returns *
3 years ago
Keep skating around the point, helga
3 years ago
What are you talking about? Go to sleep dumbass
3 years ago
butthurt swede is butthurt
3 years ago
Goddamn you're boring
3 years ago
What's next?

"you mad"
"oh, he mad"
"change your diaper"
3 years ago
boring swede is boring
3 years ago
^^^Irony again! I think I am getting better at spotting it!
3 years ago
You don't know what ironic means do you, Beaker?
3 years ago
http://i.imgur.com/RZDtmoJ.jpg
3 years ago
I love Beaker! But his face is not spoon shaped enough to be me.
3 years ago
Fuck, you're the lamest dullard I've seen here yet...
3 years ago
Ugly, unfunny, clueless AND an ass-licker.


Do us all a favor and kill yourself as soon as possible.
3 years ago
Useless cunt
3 years ago
You AND It
3 years ago
Sprinkles, it is okay to talk to yourself, but answering is a step too far.
3 years ago
yeah, painful. full embarrassment mode.

i too would've abandonned that account.

too bad he must continued like this n the new one.
2 years ago
just*
2 years ago
Upvote for the shot glass!
3 years ago
Poser juice
3 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!