points: 46

Japanese lock-picking

NSFW

Even for Japan, this is bizarre

featuredwtf

by Alabaster_Bollocks

submitted June 17th 2014

48 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (48)
wtf level maximum exceeded
3 years ago
door girl keep it safe
bump key into vagina
a deep resonance
3 years ago
Nice DSL's.
3 years ago
fail.....
3 years ago
that is a sexy asian woman.
3 years ago
^sexy nubian man
3 years ago
Should have smashed shit out of it with a hammer
3 years ago
Should use a screwdriver and Bobby pin
3 years ago
Awesome
3 years ago
* fries-please wants to use his lockpick on loslosbos *
3 years ago
jesus fucking christ, you never get tired of looking like a desperate creep?

also, she's way outta your league, buddy
3 years ago
You shut up.... You don't even know what's in my league
3 years ago
well, no, but i know what's in hers
3 years ago
and you really are not
3 years ago
Yeah he's way out of her league
3 years ago
i'm the keymaster, are you the gatekeeper?
3 years ago
Y'know they want to make a Ghostbusters III, I hope they don't.
3 years ago
they won't. ramis is dead, murray has expressed repeatedly that he has no interest, on ly one behind it is aykroyd.... he even drafted a script and spoiler alert, it sucked balls.
only way to do it would be either some new generation deal - which there was talk about as well - or go chi, which they badically did with the new videogames.

tldr: there will never be a ghostbusters 3
3 years ago
cgi, not chi
3 years ago
I kinda guessed that, but the fact there is/was a possibility of it just makes me sad.
3 years ago
if it happens, just ignore it. to this day i haven't seen indy 4, and i'm not inclined to ever change that
3 years ago
and i'm really on the fence about those new star wars episodes
3 years ago
gotta watch closely before deciding if i wanna se them, won't be as dumb again as i was in '99
3 years ago
I probably won't go see the new Star Wars just 'cause Disney and stuff. Indy 4 was unbearable and they are making an Indy 5 for real which sucks so much ass.
3 years ago
Whenever I get on my computer I always go to IMDB and hate myself for it. Most of the new movies are remakes or sequels, and it's just getting worse.
3 years ago
if really they reboot with bradley cooper instead of going on with old-ass ford and fartgargling homoface shia lebouffe they might even be onto something with indy 5..... although nate fillion would be even better than cooper
3 years ago
Nate fillion is firefly guy right? Also I like Bradley in certain movies I don't know how I would feel about him as Indy. Shia Lebouffe was terrible as a "greaser" type in Indy 4 and they even hinted at him becoming the next Indy at the end which probably lead to some small mass suicides not publicly announced in the news.
3 years ago
aykroyd is the only one who would stick his hand up for GB3, did you see blues brothers 2, what a cunt, Elwood should hang his head in eternal shame.
3 years ago
yup, fillion is firefly's mal reynolds, dr. horrible's captain hammer and castle's uhm castle. great guy, great humor, perfect scoundrel smile, could pull of the physicality.... he'd be my first choice for mostly anything: indy, han solo, reed richards, shazaam etc
3 years ago
Yosaffbridge
3 years ago
Don't even joke about Shazaam. Last movie I went and saw in theaters was the new x-men and that was really fucking good. Better than any of those stupid wolverine origins or x-men first class. First class wasn't bad, I just had some problems with it.
3 years ago
oh, hendricks would get it...
3 years ago
dofp was a huge pile of crap... trying to unite the disparate timelines of origins, x 1-3, wolverine and first class ended in such an atrocious clusterfuck i got supermad and yelled at the screen... in the movie theater. it fucking sucked. balls.
3 years ago
I would lick a thousand shnozberries for a chance with her
3 years ago
i heard they taste like shnozberries
3 years ago
You're woman expert, do you think she'd be turned on if I told her how many times I fapped to her?
3 years ago
lol, woman expert? moi? but yeah, woman love hearing about being objectified and used as masturbatory aides... just gotta sell it rigt
3 years ago
right too
3 years ago
All your bragging about this fabled girlfriend leads me to believe you are.
3 years ago
first girl i met in over 2 years, might've gotten a lil overexcited with the sharing... but yeah, she's amazing. couldn't tell you how this came to work though, i just got lucky.

dunno if that would work for you with hendricks :-(
3 years ago
Well, congratulations sir
3 years ago
Is her seeing eye dog house trained?
3 years ago
BAZING!
3 years ago
I have the most confused boner ever....
3 years ago
Awwww...

Most sexually confused people turn out to be gay
3 years ago
#DildoDrill
3 years ago
^anus key
3 years ago
Who the hell puts their knob near the door lock...
3 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!