points: -17

Wrestler Robs Store With 3 Ostriches

WTF!

wtf

by SuperD

submitted June 1st 2014

106 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (106)
this is insulting on a variety of levels
4 years ago
Only in Mexico
4 years ago
i like how i figured SuperA was a 12-yr-old kid after it's 3rd or 4th sub.....

sound familiar?
4 years ago
us marine perhaps?
4 years ago
:/ i read osters.
4 years ago
How is everybody
4 years ago
drunk, puked, tired, out of smokes.

how are you?
4 years ago
Tired & drunk. Not looking forward to work today
4 years ago
... youre in norway. the days over...
4 years ago
Nah I'm not in Norway. That's across the pond. My day starts in a few hours
4 years ago
i have more fun talking to the toilet than you.
4 years ago
Was your party good oster
4 years ago
no.
4 years ago
dont talk to me.
4 years ago
If its any consolation my party was great. Have a great week anyway Oster.
4 years ago
can you kneel down?

id like some lips to shit on.
4 years ago
Nah! But I'm sure a few other people would let you give them a Cleavland Steamer if you ask them ;-)
4 years ago
im not asking im telling.

kneel the fuck down.
4 years ago
I would literally take a pair of mechanic forceps and pry oster's bhole open and then shit in it.
4 years ago
Gotta be called something akin to 'docking'...

Shit Docking?
4 years ago
you wouldnt need forceps. just your fingers.
4 years ago
Wouldn't that hurt a bit oster
4 years ago
your bhole is that loose? bowchikawowwow
4 years ago
na id let jawz toung my anus. niggers like to feel important.
4 years ago
i eat mexican food.
4 years ago
On that note I'll shall bid thee goodnight. Happy hangover Oster
4 years ago
stfu barrel.
4 years ago
Like bartit has a job
4 years ago
like you can see your penis.
4 years ago
HUEHUEHUEHUEHUE YOURE FAT!
4 years ago
HOKEYHOKEYHOKEYHOKEYHOKEY YOURE AN ALIEN IMPLANT
4 years ago
.... dont you mean a clone?


an implant is kind like a "device"
4 years ago
but youre too stupid to understand.

freshie.
4 years ago
An implant is something that is inserted into something.

In this case you are an bug eyed spindly fingered alien from outside of this world, implanted by your alien parents. Your parents gave you up, and left you here to anally probe all the gay men that would allow you to in the name of "space science"
4 years ago
-n
4 years ago
explain spindy

i like wut.
4 years ago
spin·dly
ˈspin(d)lē/Submit
adjective
(of a person or limb) long or tall and thin.
"spindly arms and legs"
synonyms: lanky, thin, skinny, lean, spare, gangling, gangly, scrawny, bony, rangy, angular; More
antonyms: stocky
(of a thing) thin and weak or insubstantial in construction.
"spindly chairs"
synonyms: rickety, flimsy, wobbly, shaky
4 years ago
...and I'm stupid....
4 years ago
a crazy guy who cant sleep at night because of the "shadow people" maybe.
4 years ago
* DushanMandik rolls eyes *
4 years ago
you are stupid. who the fuck uses spindy

old fat stupid people thats who.
4 years ago
it's spindLy with a fucking 'l' momo

you don't even fully comprehend our language do you?
confirmed alien
4 years ago
there is an i in spindy.
4 years ago
an L

L
L
L
L
L

you drunk bastard E.T.
4 years ago
"I" ya..

an i.
4 years ago
type a lower case L and see what you get brainiain't
4 years ago
DERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
4 years ago
I just did.
4 years ago
lI


can you tell the difference?
4 years ago
how about now?

db
4 years ago
wrong cake is not the answer.
4 years ago
Il

no. Ill give you a pass, this time space man.
4 years ago
kake is always the answer. on weed.
4 years ago
http://i.imgur.com/E3gvGNh.gif
4 years ago
bubbles, the later years.
4 years ago
priceless
4 years ago
you cant like it if i like it, that like...

proves his fucking point...
4 years ago
I liked it first bitch
4 years ago
fetch.
4 years ago
i swear if i ever meet you im going to pee in your mouth.
4 years ago
fetch as in

go get

or

that's cool

?
4 years ago
not even a handshake just piss.
4 years ago
fetch as in get off your ass and lose some weight. tubbers. You cant fly because you take up two seats. thats why you never left the south. you are what grease came from. loppy.
4 years ago
you can't pee in my mouth if i'm shitting in your ass, geeze, can't you physics good?
4 years ago
I'm just preparing for the end of the world. I'll out live you alone on the fat stored in my ass. You'll die in the first month from malnutrition. And I don't fly, cause fuck every where else. skeeter
4 years ago
http://imgur.com/vLqb98a
4 years ago
Gold^
4 years ago
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!
4 years ago
your head....it's......a perfect depiction....

4 years ago
-_-
4 years ago
thats art yo.
4 years ago
that's the future of art
4 years ago
me pissing in your mouth when i "back and forth" with poop?


))<>(( forever.
4 years ago
i dont know man, i like your style.
4 years ago
loose bhole bro
4 years ago
from the trannys you fuck?
4 years ago
i meant that ))<>(( thingy
4 years ago
and no, trannies are not what they show you in the movies :(
4 years ago
what?
4 years ago
does ))<>(( represent a loose bhole?
4 years ago
:/ Yep.

shit just falls right out.
4 years ago
((,)) tight bhole
4 years ago
extra fat bhole thats droopy. oddly shaped too.
4 years ago
( )0( ) now that's an extra fat bhole
4 years ago
that seems like a healthy eater if you ask me.
4 years ago
( )0( )
----8
----8
----8
--((o))
--|___|~
4 years ago
meh, supposed to be bhole pooping in toilet
4 years ago
this look like a piece of shit to me.

http://muchosucko.com/40438/Invalid
4 years ago
RIP skinny jeans :'(
4 years ago
sex li... nvm.
4 years ago
thats a beautiful young man eating lunch. sexy lips too.
4 years ago
we all knew you had a crush on dieyoung. proof.
4 years ago
im obviously blowing him a kiss
4 years ago
match made in mucho hell </3
4 years ago
its only hell if you believe its hell.
4 years ago
stfu shitbuddha
4 years ago
nice beating-a-dad-whore you guys
4 years ago
In my defense, I was, and still am, bored. :/
4 years ago
so, i can either sub a few perhaps-slightly-entertaining-but-nothing- really-special vids, or i can sub several music videos, or...
4 years ago
BOTH AT THE SAME DAMN TIME
4 years ago
BRING IT ON!
4 years ago
meh
4 years ago
oh look an oster and dush thr...zzzzzzzzzzzzz
4 years ago
srsly
4 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!