points: -34

naked co worker with strong erection

NSFW

porn

by Sealbasher

submitted April 24th 2014

91 comments
what do you think? let everyone know!
naked co worker with strong erection
tagged:
comments (91)
Meh
3 years ago
Do your co-workers get naked often then sealbasher ?
3 years ago
they do it during the hot summer days
3 years ago
so... all this talk about your uni degree and you work construction?
3 years ago
i had to make money somehow to finance my study
3 years ago
so you became part of a village people tribute band?
3 years ago
no. i was carying heavy things around with my strong body
3 years ago
well, pretty sure those things were no dictionaries
3 years ago
gay much, schwucke?
3 years ago
its for the ladys to masturbate
3 years ago
To this? It's way too gay and I like gay porn
3 years ago
Just admit you masturbate to this
3 years ago
i masturbate to vaginas usaly
3 years ago
"Usually"
3 years ago
I see
3 years ago
admit that this guy make your whore panties wet
3 years ago
fucking pussy is for fags
3 years ago
Seal..your avy speaks so much for you right now
3 years ago
Sealbasher you gay
3 years ago
thats me on my avy btw.
3 years ago
Course...and me and fries lives in a castle in Newark raising ducks for foe de gras
3 years ago
prove it, sealbro....
3 years ago
i think we're all due for a new sealbasher pic
3 years ago
Mhm
With sign
3 years ago
Ya know "for the ladys" only
3 years ago
sure, will do. as soon as my camera works again. its broken at the moment
3 years ago
suuuuure, as is your webcam, laptop, phone and tablet....

lens-aids epidemic i guess.
3 years ago
use your phone
3 years ago
my phone does not have a camera
3 years ago
i use a nokia 6210
3 years ago
shut the fuck up you lying welshing closet homosexual inbred retard, do it, or shut your gonad gargler.....

you're a more gigantic pussy than that crater your mum has in her panties
3 years ago
uhm, whammy, i guess
3 years ago
This is not the gayest thing seal has posted,also the nokia 6210 was a quality product.
3 years ago
yes browns, so was my Nordmende crt, and yet i got rid of it after 15 years
3 years ago
1. Get a friend with a camera
2. Take the pic with a sign
3. Sub it

No excuses
3 years ago
4. Faggot
3 years ago
would be kinda gay to let a friend take a picture of me with no clothes on
3 years ago
I don't think that's gay at all
3 years ago
like i said. as soon as one of my cameras is working again, im gonna sub a new muscle picture. sorry, its pissing me of as much as you guys : (
3 years ago
i can't recall anyone on here asking for a bunch of weak-ass excuses.

act like a man for once.
3 years ago
i would, but my hands are cuffed
3 years ago
bondage night at the club?
3 years ago
bondage night is in 2 weeks
3 years ago
1.) Germanguy has a sweet camera
2.) He's your friend
3.) He likes your dong meat
4.) Take the picture nazinigger
3 years ago
1. Newark is a dump
2. There are no castles there, except an oddly looking Sheraton hotel.
3. The thought of fries living with a woman is frightening.
4. Nobody ever willingly goes to Newark.
3 years ago
Did you get molested in Newark?
3 years ago
* JamesTKirk tightens butthole *


no?
3 years ago
Number 4 is untrue, Jim. I'm a Devils fan.
3 years ago
I'm not a connoisseur of cock but it's a bit underwhelming.
3 years ago
twss
3 years ago
seriously, you homo, why would you sub shit like this on here?
3 years ago
for the ladys to fap
3 years ago
like i already said. are you to stupid to read?
you talk so much shit that i sometimes think ou are whunus second account
3 years ago
It's funny you actually think you're doing the ladies a favor by posting this shit. I doubt any of the ladies on this site fapped to this. Especially since none of the ladies have upvoted it.
3 years ago
none of the 'ladies' ( funny how you call em ladies in general but refer to them as whores or sluts when adressing em directly) need your gay wish-fulfillment idiocy, you moron.

and concerning your second statement, you know shit about whunu, you noobotron.

now scram and take that pic, you chicken.
3 years ago
* Steven_Seagull fist-bumps vom *
3 years ago
i know whunu very well. he has cancer now and there was this whunu picture
3 years ago
he was also a boxer and collected guns
3 years ago
i knew pope john paul II. pretty well cuz i once saw a pic and read his wiki page.....


it's amazing you finished uni.....
3 years ago
finished uni and making a lo of money now
3 years ago
+girlfriend + big social circle etc.
3 years ago
right, how else could you afford 6210?
3 years ago
on the other hand...you have.....well......
3 years ago
i have a 6210 because i dont like this modern technic shit
3 years ago
whatever, have to go now
3 years ago
Good luck with taking your nudie pic, can't wait..
3 years ago
oh, great, it's this shit again....

money, girl, friends, job AND a working brain


your move, dummy
3 years ago
huh, run-off i guess
3 years ago
Must be hard work erecting things all day
3 years ago
nobody missed you
3 years ago
springles missed me
3 years ago
Who the fuck are you?

I stfu that cunt because he's a dickless shit stain
3 years ago
NOOB FIGHT!

* Steven_Seagull gets popcorn..... then wanders off to watch something that's actually entertaining *
3 years ago
I missed you seally
3 years ago
Xoxoxoxo
3 years ago
stop playing this "im such a cool veteran user" card
3 years ago
its kinda lame. beside that im pretty sure i know mucho longer than you do
3 years ago
and better...
3 years ago
be quiet, you nobody
3 years ago
go look up some more gay porn to sub 'for the ladies'


you idiot
3 years ago
KRAUT FIGHT!

* Sprinkles goose steps the fuck outta here *
3 years ago
imitation... the most sincere way to show inferiority
3 years ago
Didn't you know? Everybody wants to be like you.
3 years ago
well, i'm a pretty swell dude..
3 years ago
no.
3 years ago
Seal, are you dead?
3 years ago
no, i just needed a muchosucko timeout for a while
3 years ago
Well take another
3 years ago
Whats he constructing ? Cos it looks like a shithole
3 years ago
Little dick much?
10 months ago
Dem upvotes.
10 months ago
recover password