points: 23

Flat Tires

NSFW

Small sagging tits on a homely looking woman

featuredfugly

by DangerousDug

submitted April 4th 2014

152 comments
what do you think? let everyone know!
Flat Tires
tagged:
comments (152)
how does that even happen :(
3 years ago
meth..... it is a powerful drug
3 years ago
Her skin looks pretty claer for meth
3 years ago
Kids
3 years ago
Someone needs to entertain me tonight damn it
3 years ago
manbeast still isn't around
3 years ago
He won't be home until Tuesday
3 years ago
manbeast?
3 years ago
dug, are you projecting?
3 years ago
My bf
3 years ago
no.... Toaster calls her bf manbeast by name
3 years ago
I think beast is a proper name for any sexy man
3 years ago
ok, I seriously need some mucho advice
3 years ago
do you guys think this chick at the link below is crazy and or high on drugs?

http://www.youtube.com/watch?v=JzbkjHXekpg&list=UUlCo9s3XXOrt2taEPvRVyKQ
3 years ago
How is that advice?
3 years ago
Also, I like your vagina.
3 years ago
I think most jesus people are fucking crazy
3 years ago
well, I grew up with her, and have some mutual relatives who are thinking of calling the cops since she is currently pregnant
3 years ago
and fuck you woof
3 years ago
Probably not a bad idea for cps to check in on it
3 years ago
What did I say?
3 years ago
I am going with crazy.... she might just be lonely and went stir crazy... but that is still crazy I suppose
3 years ago
little town nonsense, I take a "her life, her problems" standpoint. But I have a lot of cousins bugging me for advice
3 years ago
idk, not even sure who you are....


I'm hormonal, you can't hold that against me
3 years ago
Yeah but if I had ANY concern at all I'd have no issue calling cps
3 years ago
I have no idea where she even lives at this point, she has ultrasounds on her FB so she's obviously being seen by doctors
3 years ago
Yeah but maybe she holds her shit together better while at the doctors?
3 years ago
tbh, I've been just watching her videos and laughing for months....



#1 shitty human
3 years ago
all women are fuckin nuts..no offense of course
3 years ago
I wish more women were fucking MY nuts.
3 years ago
you just need to get a little rapey snerfbro
3 years ago
"a little rapey" wise words from billymayshere...
* Sinaitis punkylaughs *
3 years ago
perhaps i was channeling ol assface...who are you to say im not?
3 years ago
there's nothing wrong with missy
3 years ago
this is pretty much my titties at this point...
3 years ago
Bullshit...you had too nice of tits to shrivel to this
3 years ago
pshhhh
3 years ago
I've lost 25 pounds and stopped breastfeeding.... it happens
3 years ago
So, stopping breastfeeding made them downsize considerably :(
3 years ago
yeah dug
3 years ago
How does dug not know how breast feeding works?
3 years ago
I don't think they always shrink up, my wife's actually got a size bigger after she had kids, but she didn't breastfeed
3 years ago
it's probably from her lack of male stimulation
3 years ago
Hahaha... yeah probably
3 years ago
Genetics play a part in it too. My gramma, mom and sister all breast fed. Tits got huge but went back to their original size
3 years ago
Jen's tits went bye-bye?

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
3 years ago
My ex only ever had nice tits when she was breastfeeding
3 years ago
*mum
3 years ago
My mum's got nice breasts
3 years ago
If jenbirdys got a nice face then it shouldn't matter that her tits have gone flat and she's torn from her V to her A. I'd still bang her
3 years ago
jen needs to put back some of that weight pronto
3 years ago
did I mention I'm drunk? totally too drunk...
3 years ago
It's Friday, have at it
3 years ago
super.... post up some nudes then
3 years ago
no thanks duggy
3 years ago
pre and post breastfeeding boob comparison time
3 years ago
everyone is gone, wtf
3 years ago
don't you have a goat to milk or something?
3 years ago
I think the site had a mini crash, shit wouldn't load for a minute
3 years ago
or cock.... whatever..
3 years ago
NO JUDGEY
3 years ago
serveral bans and some are just on strike with feelings hurt for the most part
3 years ago
Heeeeyyyy....
3 years ago
damnit!! where are zeke, and jrob?
3 years ago
hey sport...unfortunate interpost there...
3 years ago
Jrob only comes on to stfu people
3 years ago
They have been the same place you have.... MIA
3 years ago
that's very sad :(
3 years ago
well, I've been working, and MS is my ultimate distraction
3 years ago
In other news, I dyed my hair blonde...
3 years ago
Working is dumb, stop that
3 years ago
Barret isn't on much since Jones got pissed and left
3 years ago
also, if anyone would like a FB request, comment your info. I'm on there too much for work
3 years ago
jones left????!!??
3 years ago
Jones is a boatfaggot, fuck him.
3 years ago
working is dumb... I hate people more every day :(
3 years ago
The radio says that women on average make 3000 more a year after bleaching their hair
3 years ago
I could show you my baby rabbit pics to salivate at...
3 years ago
well, I can say I get a lot more attention, had a guy pump my gas today for no fucking reason
3 years ago
hey thanks man!


* Jenbirdy burns off into the sunset *
3 years ago
I personally do as much as possible to not be blonde :(
3 years ago
Pump your gas, huh?
3 years ago
so - jb doesnt even wonder where possum is at?

:(
3 years ago
She is drunk if that is any comfort
3 years ago
picss of blondebirdy nao!
3 years ago
I assume she already passed out
3 years ago
i wish you would pass out
3 years ago
or me
3 years ago
either or
3 years ago
I didnt make her pass out you jerk
3 years ago
Though i did forget i was here when i got off the phone :( maybe she did that
3 years ago
In other news this really stacked black girl was vibing me at the gas station a minute ago. But she looked really mannish in the face so I got scared.
3 years ago
NO U
3 years ago
Mannish Boy is a very cool old blues tune btw
3 years ago
I think F is on his period too :-(
3 years ago
* MetalFace does research *
3 years ago
Oh yeah, I know that tune. It's got sentimental attachment for me.
3 years ago
@toast: F?
@MF...Hindu Love Gods did an okay version
3 years ago
/more research
3 years ago
My phone fights me typing MF
3 years ago
All women are on their periods right now. Which is why I was even more suspicious of the "girl" at the gas station being so dtf.
3 years ago
omg- they are synching up....

be vewy vewy quiet
3 years ago
I dunno i take drugs for mine, i could change it to a different week if you want
3 years ago
And im always dtf, period or not
3 years ago
Dirty Twat Forgotten?
3 years ago
Yes
3 years ago
Meh, just put a towel down
3 years ago
Doing Titty Fucking
3 years ago
So y u stfu me bro? Do you think I should have rolled the dice then?
3 years ago
no - remember that danny partridge guy?
3 years ago
Would have been mucho worthy
3 years ago
Poss - No, too young

Toast - like I'd ever live that down
3 years ago
It'sokay if you liked it
3 years ago
i had a brush with ISTHATABOYORAGIRL once
3 years ago
As long as everyone has fun does it matter?
3 years ago
YES
3 years ago
I could have placed my grandpappy's urn on dat ass, but then I remembered this:

http://muchosucko.com/117046/The-Miracles-of-Modern-Science
3 years ago
I dont think it does really
3 years ago
How far did it go before you pumped the brakes?
3 years ago
me? well, it was when tha chick got assigned a bunk in the male quarters of the halfway house
3 years ago
* possum full stopped flirting at that point *
3 years ago
praps i've said too much...
3 years ago
That fat sucking looks so fucking painful
3 years ago
Gotta love those sure signs from the universe
3 years ago
Im just saying it could have still been fun
3 years ago
I might have accepted a bj in my car as long as I could have maintained plausible deniability
3 years ago
Just embrace it man
3 years ago
Are you giving me the dug treatment now?
3 years ago
Nah i just go with if theyre attractive to you and you have a good time what doesit matter?
3 years ago
I wouldn't have had a good time if I took it home and got a pickle surprise :(
3 years ago
You might have but we wont ever know now. Thanks for ruining it
3 years ago
I wouldn't have said a word if I did so.....
3 years ago
Youre the worst friend ever then :(
3 years ago
At least not on mucho, geez
3 years ago
^claude and heather 2.0 - the trailer trash episode
3 years ago
xo
3 years ago
* smerf starts playing the banjo. *
3 years ago
So...let me get this correct. You would have told your real life friends whom you have to see on a daily basis...face to face. Yet, you wouldn't tell a bunch of internet schmucks whom you can ignore at any given time? .....makes perfect sense.....
3 years ago
I don't remember typing that ^
3 years ago
That's because dush typed it
3 years ago
And no, I would've told a select few internet schmucks privately
3 years ago

thatdude420
I didn't post this.
20 hours agoreport spam | like | stfu | 1 stfus
3 years ago
If you blow in her mouth while kissing will they inflate?
3 years ago
Is that how yours work ?
3 years ago
It's how your erection works
3 years ago
Wanna give it a try
3 years ago
Only if I can use helium
3 years ago
No... You use your mouth
3 years ago
she gets an "A" for the effort.
3 years ago
Looks like Keith Richards
3 years ago
dem cocksucker blues
3 years ago
http://www.youtube.com/watch?v=phr-y7tQYQo
3 years ago
recover password