points: 39

I'll just set.. that... riiight... there...

You got microphowned

featuredfail

by Sprinkles

submitted November 2nd 2013

173 comments
what do you think? let everyone know!
I'll just set.. that... riiight... there...
tagged:
comments (173)
this is lol
4 years ago
I guffawed...
4 years ago
jrob's a hater
4 years ago
*poser
4 years ago
its lame quit your whining
4 years ago
*wigger
4 years ago
come up with some new material or dont even try
4 years ago
Says the guy whose material was stolen from the ones who shit on him when he was a noob.
4 years ago
dude....he's an h6 fag....let him adjust
4 years ago
oh no he di'int
4 years ago
Finally - thank you, zeke.
4 years ago
he's been here long enough
he's never gonna be any good at this :(
4 years ago
How you feelin' big guy?

Life's good?
4 years ago
Living in squalor is tough on a man...
4 years ago
You've got our sympathies
4 years ago
alright sprinkles, you want something original?
you're a baked-bean-toothed deer hunter motherfucker that got back from a war that you never should have had a hand in. Thus, you're a stupid fucking pawn in life as you are here. If I'm wrong about the war part you're still a fucking dork. Fuck you.
4 years ago
Good one.
4 years ago
also, you killed bambi's mother you asshole
4 years ago
cant we all just get along? you people are exhausting.

i need a ceasar
4 years ago
a man's gotta eat...
4 years ago
squalor
wigger
stop being so fucking repetitive
you might be able to pwn thatdude with that level of skill
not me son
4 years ago
* xzekiel pelts heather with celery *
4 years ago
Touching a nerve jrob?
4 years ago
sure buddy
4 years ago
Did you really get your nuts blown off in the war?
More importantly, did you really go to war?
Are you THAT fucking stupid?
4 years ago
* jrob2020 goes back to the random button *
4 years ago
It's no shame being poor... as long as your giving it your best, it's all good.
4 years ago
No matter what anyone says...
4 years ago
Straight Outta Moncton
4 years ago
.......you're
4 years ago
jesus fucking christ
4 years ago
I can lend you a few bucks if you need it...
4 years ago
answer my questions homo
4 years ago
shit... you're talking about that sub the thunderpants did?
4 years ago
and he skirts everything.......alright lady
4 years ago
jeebus
4 years ago
What is this, fucking question period? Get back to chat, faggot...
4 years ago
people say i'm butthurt for sticking up for myself......
but this here lady just dodges....
4 years ago
lol..
4 years ago
* possum likes sprinkles *
4 years ago
* Sprinkles blushes and giggles *
4 years ago
no H6
4 years ago
no.
4 years ago
* possum does manly man-type stuff now and grins *
4 years ago
* Sprinkles farts loudly, then inhales... likes his brand. *
4 years ago
way to spoil the bromance
4 years ago
And...you're all a bunch of fucking twats!



/thread
4 years ago
hi!
4 years ago
Sporty's pretty testy tonight.

Jerby's thong must be riding up his ass.
4 years ago
rip jerby
4 years ago
dude......idk what happend with that.....and people are going to call me butthurt or whiney or some shit........but if jenbridy coaxed him into that only to troll him.......fuck her
4 years ago
yak - why rip JB anyway?

did hubby find her love-letters to Wario or something?
4 years ago
i'm clueless, i really am. but i think if jb baited sporty into panties then pulled a fast one i'm not much on her side
4 years ago
try to keep up sir
4 years ago
Sprinkler's best sub. <<<<FACT




"Sprinkler's"....hahahaha
4 years ago
youre really pwning me
linking stuff that i submitted
4 years ago
why cant you just die already :(
4 years ago
http://www.youtube.com/watch?v=zIdUlp3QAsk
4 years ago
http://i.imgur.com/Zaimm43.jpg
4 years ago
well....Look at my wasted ass.
4 years ago
*ugly
*old
4 years ago
"I see you like Mucho too, maybe we can be friends"
http://i.imgur.com/Zaimm43.jpg
4 years ago
Fight me, gayrob. I dare you.
4 years ago
"If i like all your comments, will you be my friend?"
http://i.imgur.com/Zaimm43.jpg
4 years ago
http://i.imgur.com/Zaimm43.jpg
4 years ago
Poor Punky :(
4 years ago
hahahaha...Jesus Christ, I'm gonna piss myself from laughing.
4 years ago
Better use "Ha-ha! Made you a comment" gif next time.
4 years ago
BOOM!!!!
4 years ago
http://i.imgur.com/vZl9AAi.png
4 years ago
did you know that church is a great place to meet women?
4 years ago
^get molested.
4 years ago
8(
4 years ago
i mean, you could spend the next several hours fooling around online, beating your meat...or, you could spruce up and go hit up a local house and maybe find the future mother of your children....
4 years ago
@Gayrob's "ugly n old" comment. Yeah this might be true, but I get shit done, and I've got plenty of tail....YOU WIGGER.


http://i.imgur.com/C6bm8KB.jpg
4 years ago
im sure you do buddy
4 years ago
I'll share with you, if you'd shut the fuck up?
4 years ago
no
4 years ago
so be it...
4 years ago
you want to rub weiners together?
4 years ago
* PunkyBruiser goes to church...NOW. *
4 years ago
so no docking then?
4 years ago
I'm circumcised, so no docking fun, buddy. I will add this though...my cock is kinda like yours, Jrob. It curves down, BUT ONLY BECAUSE OF GRAVITATIONAL PULL, AND IT'S TOO BIG...BUDDY.
4 years ago
but i could dock you bro
4 years ago
dont be an asshole
4 years ago
*dox
4 years ago
hahaha..
4 years ago
dude, your stfu's, are really making you look desperate. 5(
4 years ago
im hoping one day you'll realize you should stfu 7(
4 years ago
I don't understand?
4 years ago
i know 2(
4 years ago
you know what?































NOTHING
4 years ago
It's GoNNA bE A lOng MoRnIng
4 years ago
TWSS
4 years ago
I love you, J_bear. 8)
4 years ago
daww
4 years ago
I'm naked, and playing my new PS-4 I won from Taco Bell. So forgive me if I seem selfish, sir. 8P
4 years ago
ps-4 with sign or gtfo liar.
4 years ago
BOOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4 years ago
pwn'd
4 years ago
fucked 8(
4 years ago

jrob2020
so no docking then?
17 minutes agoreport spam | like | stfu

Is that what you meant when you said you worked at the 'docks' gayrob2020?
4 years ago
lol
4 years ago
dont get mad because i never offered to dock you bro
4 years ago
^^^^PWND!!
4 years ago
@dush
4 years ago
What do you do on the "DOCKS", jrob?
4 years ago
*DICKS
4 years ago
He sells his 'wares' to the local fishermen.
4 years ago
dont be mean bitch
4 years ago
He's probably one of those crawfish niggers that sits under a shitty old bridge all day drinking and catching fish that he sells on the side of the road.
4 years ago
I like Led Zeppelin fish?
4 years ago
those guys make shitloads of money
you say that like it would be a bad life
4 years ago
And where does that money go?

Malt liquor, cigs, and fried chicken.
4 years ago
yeah, I know this....








I WANT FUCKING TONS OF MONIES!!!
4 years ago
NIGGERDOM4LYFE!
4 years ago
youre an idiot bro
4 years ago
Yes he is.
4 years ago
*Supercalifragilisticexpialidocious
4 years ago
YOU BOTH, CAN ROCK A COCK IN HELL.
4 years ago
DON'T YOU GO RUINING MARY POPPINS FAGGOT!
4 years ago
LMAO!!!
4 years ago
STOP YELLING
4 years ago
* DushanMandik fucks off to play Silent Hill. *
4 years ago
ok...ok. Jesus...
4 years ago
Silent Hill? Really? WHAT A FAGGOT!!!!!!!!!!!
4 years ago
The fuck is wrong with you? OG Silent Hill pwns!
4 years ago
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!
4 years ago
Any true gamer would agree me.

fuck off.
4 years ago
I don't agree with you at all, sir.






PWND
4 years ago
http://www.youtube.com/watch?v=WBNdrJMwrkc
4 years ago
You are one of those new age gamerfags, fuck your shit.
4 years ago
If you don't appreciate games like: Silent Hill, Fatal Frame, Clock Tower, D, or Resident Evil, you can kiss my ass.
4 years ago
I love me some "action-adventure", buddy. If GOD would let design "Splinter Cell", my children would have food, you knuckle draggin' ape.
4 years ago
*me
4 years ago
Saints Row or stfu
4 years ago
mmmmm..."Los"



* PunkyBruiser goes to the fap-room....NOW. *
4 years ago
Ok. Bye?
4 years ago
don't you run from me, GIRL. I will catch you, and fuck your brains out!!
4 years ago
You need a girfriend. Or tubes tied
4 years ago
Both maybe
4 years ago
Saint's Row?

You two belong together fer sher.
4 years ago
Zip it shrimpy
Saints row is too hard for Punky
4 years ago
I like silent hill too, haven't played that in years
4 years ago
@Los I DO NOT NEED A GIRLFRIEND, YOU "KNOW IT ALL" BITCH!!!


I went through a 6 year relationship. and a 7 year relationship. It's super HOGWASH, and don't tell an ELDER what to do, when it comes to romance, you fucking DING-DONG.
4 years ago
Lol @ elder
4 years ago
It's cool do what you want but you sir need a good fuck (not me)
4 years ago
* loslobos goes back to online shopping *
4 years ago
@Los I want your pussy on my face, woman.
4 years ago
oh...you're right there...8(
4 years ago
PB, buddy... can I see your house from the inside?
4 years ago
WHAT'S UP, BONO!!!!!!!!!!!
4 years ago
Not my white cell count :(
4 years ago
I was thinking about you, at work today. I was thinking to myself....

"what if Bono worked here, things would function right"
4 years ago
Bono, I pee-peed on myself last night. Keep in mind, it wasn't a tragedy at all. My urine smell's like roses. 8P
4 years ago
What are you anyway? A unionized longshoreman?
4 years ago
at the ports of gashville
4 years ago
If that's true I'm amazing.

All I did was guess because you wear brightly colored vests and seem like your mind has been rattled by inhaling the fumes from heavy machinery.
4 years ago
mandick, Silent Hill, Silent Hill 2, Resident Evil 3 and RE6 are like the best games I've ever played in my life.
4 years ago
i'm kind of skeptical that gashville even has a port, but there are nashville longshormen....
4 years ago
Dishonored and DMC: Devil May Cry are pretty good too.
4 years ago
4 years ago
or Punky
4 years ago
I'd have to say that some of my favorite games include: Red Dead Redemption Undead Nightmare, Luigi's Mansion, Silent Hill, Manhunt, and Earthbound. Anything spooky, has zombies, or is super original I'm all about.
4 years ago
All that Halo, MW, BF and GOF shit can fuck off.
4 years ago
*GOW
4 years ago
Red Dead was great. Ever played Bioshock?
4 years ago
The first Bioshock was amazing. The second one and Infinite were... Meh.
4 years ago
fucking AP. Dodgy little ponces
4 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!