points: 0

Holy Shit

NSFW

If you watch this, don't say I didn't warn you. 18+

featured

by yak

submitted May 30th 2006

41 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthynot muchoworthy
comments (41)
thats hot
11 years ago
oh god...... this makes me hungry
11 years ago
I'm gonna be a little racist here, but... this vid made me act black, the whole time I was talking to the screen going "uh uh... dont do it! Your gonna regret it! Don't do it!"

btw... how do these people exist? WTF
11 years ago
NO MONEY SHOT!?!?!?! I DEMAND SATISFACTION!!
11 years ago
omg no omg why wow holy wow... :x this makes me grab my pee pee wtf was that dood on man... holy guacamolieee
11 years ago
No seriously, that these kinda people exist scares the hell outta me. I mean this is beyond sick.
11 years ago
Now he just needs to stick it in a pile of a japanese girl's shit.
11 years ago
what an idiot to do that.... unreal that he would be so reckless. He should've sterilized the instrument beforehand.
11 years ago
oh holy shit
were those pliers?
11 years ago
thats the first video thats ever made me feel ill. it may have been the fact i ate leftover beef vindaloo curry on its own for breakfast 20 minutes before, but it still made me feel ill. that guy needs to be put down

11 years ago
those humans are some sick fucks!
11 years ago
im wondering, did that made his weewee better?
11 years ago
wrong. just wrong. lol
11 years ago
I think I heard my dick yelp and run up my ass...
11 years ago
the only reason i can think any man would want to mutalate his dick, is because it's broke. I thinks these guys can't get hard so they rip thier junk up to shreads, be it cutting it, sticking needles into it, burning it or even peircing the fucking thing. Fuuuuuuuuuuuuuuucck that shit, i'd get a inflateable pinile implant and pump my junk up instead of destroying my meat sasauge. Stupid fucks
11 years ago
videos like this are educational...at least now I know what'll happen if I slice my dick down the middle. One thing I can scratch off my "to do in life" list before I die...
11 years ago
oh dear god

why why why why why why why why why
11 years ago
I hope it gets infected and he dies as it travels to his heart. damn mutilators.
11 years ago
God damn it, this HAS to be fake... No-one would be able to cut their fucking penis apart without even twitching or shaking their hands...! I call fake. But holy fuck, it grossed me out nonetheless.
11 years ago
Fake, he didnt scream.
11 years ago
Well look at that............... He's got wings........LOL...... Somebody give that bitch a Kotex to soak up his mess................ This fucker shouldn't be aloud to have so much free time on his hands......................
11 years ago
you guys just keep telling yourself that its fake... :p
11 years ago
^ yeah, lol, you know it's real, don't you? he didnt scream because the fucker LIKES the immense pain. there's tons of these guys, go to bodymodificationezine, BME.evrywhere, worse ones than that. Theck, you should know that, you're into some wierd shit yourself, hunny.
11 years ago
oh god....i was eating dinner....i WAS warned...but oh god....and no...my dinner doesnt look like cocks and pliers.
11 years ago
I now feel like more of a man for having sat through it than i was 1 minute ago.

Very few videos make me want to hit the 'x' but that one did. I didn't though, i braved it through, legs crossed.
11 years ago
muchosucko is back!!!
11 years ago
@danniifer i did the same thing, i was waiting for him to cut the thing so i could press X, but i eventually watched the whole damn thing :(
11 years ago
aaahhhh too much blood for the WRONG bodypart!
11 years ago
i'm not gonna watch this one! :/
11 years ago
He is now an X MAN
11 years ago
He's going to send it to the German dude to eat when he's done
11 years ago
Am i the only one who watch this with their hand on their dick just for that little bit of added protection in case the side cutters came flying out of the monitor? Can't take any risks with shit like this.
11 years ago
i''ll feel weird everytime i piss for the next couple of days ........ Well at least he cant do that again muahmuahmuah MORON
11 years ago
actually guys that do this dont consider it mutilation<br>
it doesnt appeal to me, but there are LOTS of guys who split their penis's<br>
in fact, there are whole cultures that do stuff like this<br>
i just cant see doing it with a dull set of pliers
11 years ago
For some reason, I could not stop laughing at MMA's comment. :D
11 years ago
I got as far as him putting the pliers on it. No need to see the rest...
11 years ago
This video is one of the FEW (I can count on one hand) that I fucking refuse to watch just based on the comments.<br>
lol@jDiaps, the guy's dick he cut off and cooked ate some himself.. read the transcripts to some of that bizarre shit.. ((shudder))
11 years ago
That made me happy in my panties. REAL happy.
11 years ago
they do it becuase theyre gay and there meth heads.
they dont need a dick because they want to have a pussy and they envision mutilation has a stepping stone(or outdoing eachother in the bme little community)and have the mentality to do so, hence the meth.
11 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!