points: 9

find the future muchoer

find the gorley66

featuredretro

by gorley66

submitted October 11th 2013

53 comments
what do you think? let everyone know!
find the future muchoer
tagged:
comments (53)
Ummm...no
4 years ago
way to be a sport...lol
4 years ago
this sort of pic worked out well for germanguy
4 years ago
which is why i submitted it
4 years ago
um, he got banned?
4 years ago
i hope i dont...but then again..i only lurk in every two years
4 years ago
carrion then sir
4 years ago
is it the teacher with the boner?
4 years ago
hahaha nice
4 years ago
* possum hums that Police song now *
4 years ago
...and changes vote
4 years ago
fuck....he is sporting wood
4 years ago
or it could be the girl menstruating from her shin...
4 years ago
she was at the slaughter house that morning
4 years ago
never noticed that the teacher's assistant was packing wood for our pic
4 years ago
yeah, right
4 years ago
i dont even remember him being our sub
4 years ago
prolly didn't even work there
4 years ago
i know he wasnt the cameraman with a remote...cause there's no cord coming from his hand...everything was corded back then
4 years ago
I was pretty fucking funny looking back then
4 years ago
i didnt realize your were my senior poss
4 years ago
i meant Magawd...i know poss is older
4 years ago
he posted a music vid of himself from the late 70s
4 years ago
so this photographer really did a nice job of getting a good shot of the floor and cutting ooff the top of that girls head
4 years ago
Second kid from the right on the bottom... I bet I had pants like that.
4 years ago
maybe they shouldnt have put the freakishly tall girl in the back
4 years ago
Meh, it's no Goof Troop.
4 years ago
ok I am going to guess the send from the left on the bottom with the extremely dilated eyes
4 years ago
*second
4 years ago
close..but wrong row
4 years ago
dat flannel ?
4 years ago
green flannel...yes
4 years ago
hahahahaha
4 years ago
i loved the way my mom used to 'Howdy Doody' my hair back then
4 years ago
First row, first on the left, just like your kid.
4 years ago
Mrs Dailey is a fox!
4 years ago
for the 70s...yes
4 years ago
is this your class pic?
4 years ago
yes
4 years ago
haha you're old
4 years ago
Why does the girl/boy next to Mrs Dailey have no pants on? Is that you Gorley?
4 years ago
47
4 years ago
gorley is a punkass kid
4 years ago
nope, he's the kid finger blasting her from her left
4 years ago
that was a perfectly appropriate dress for that year...hence all the late night sneaky uncles from the 70s
4 years ago
I'd rather find herpes.
4 years ago
either 1st row left or 3rd row right
4 years ago
green flannel
4 years ago
#10
Sealbasher
4 years ago
Can't find the future in the past. I think the little shit in checkered pants is you. BTW where are the black kids?
4 years ago
the black kids attended the elementary on the west side of zanesville...they didnt join up with us till middle school...we were farm kids and rural area middle class
4 years ago
dat checkerdress
4 years ago
oh.. this is from the 70s.. who the hell cares
4 years ago
recover password