points: -32

milkbar

for loslobos and nobody else

cool

by L0RD_QU3S0

submitted September 21st 2013

44 comments
what do you think? let everyone know!
milkbar
tagged:
comments (44)
read the description jblock
4 years ago
look at the down votes
4 years ago
I'd lmfao if she downvoted too.
4 years ago
The only one
4 years ago
Still
4 years ago
What an ass kissing cheese dick.
4 years ago
Look who's talking.
4 years ago
That would make sense if it was true.
4 years ago
It does make sense. Hope tr's dick taste as good as his ass does
4 years ago
Provide factual proof of me kissing his ass. Link and quotes.
4 years ago
So easy to upset you isn't it
4 years ago
Why do you always assume somebody is upset? Get over yourself and stop with the deflection. I'll be waiting for the links.
4 years ago
Are you somebody? I said you. And if you're waiting for links you're gonna have to wait a long time. I don't intend to join tr_squad anytime soon
4 years ago
* severum yawns *
4 years ago
I'm gonna turn this car right around if you two don't stop bickering!
4 years ago
Everything you said on this sub
http://muchosucko.com/115081/trsquad-por-vida#comment2301694
* loslobos snaps fingers and walks out *
4 years ago
notice how she didn't say she'd NEVER join the tr_squad...just that it won't be anytime soon....
4 years ago
Thanks <3
4 years ago
You know this is British right
4 years ago
I know, grew up with this movie
4 years ago
Does that make you older than me ?
4 years ago
Funny thing is that this film only came to most of us Brits once Kubrick died
4 years ago
Haha hardly
4 years ago
As I recall it was "banned" for awhile in the uk? I could be wrong
4 years ago
In the time of skinheads and such, it was seemed as dangerous for the British youth. And Thatcher and her politics
4 years ago
You be wrong sugartits , Kubrick wouldn't allow it to be available here
4 years ago
It never actually got banned
4 years ago
How come tho
4 years ago
The film promoted stalking and such and the British police couldn't promise that they could protect Kubrick , he's a fucking nutjob
4 years ago
He lived here
4 years ago
Didn't know that
4 years ago
It ran in one British cinema for 17 weeks before Kubrick pulled it from British public viewing , I only really know this cos as a result of Kubrick this film gained a cult status
4 years ago
Lol @ Sevs butthurt random stfus
4 years ago
Not just random
4 years ago
Justin Reed's is better.
http://i.imgur.com/k2ZZ6fE.jpg
4 years ago
http://i.imgur.com/k2ZZ6fE.jpg
4 years ago
woops
4 years ago
It's so nice I wanted you all to see it twice.
4 years ago
I like it
4 years ago
I like that one too
4 years ago
Droogs
4 years ago
Do you prefer milk plus, milk plus vellocet, or cythnesic or drencrom?
4 years ago
Did you google that ?
4 years ago
Only for spellings.
4 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!