points: 0

People falling hard in Slow Motion

with u guys kind of music!

featured

by Stephen

submitted May 22nd 2006

12 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthynot muchoworthy
comments (12)
OMG, that dog one is probibly in my top 5 funniest internet videos, I nearly shit myself watching that
11 years ago
AHAHAHAHA that fucking dog. ahahahahaha

omg I was rolling
11 years ago
SPINNING DOG! HANDS DOWN!

11 years ago
Dog wins!
11 years ago
haha yeah the dog was best.. but if the last one with the two diving boards went wrong..
that would have hurt!
11 years ago
Ah... I miss the classics.
11 years ago
For some reason I thought this was going to be a video of people who were jumping from buildings and what not in attempts of suicide or being "forced" to because of the building on fire. Put that music from this clip on a compilation of that and you have comedy gold!
11 years ago
Spinning dogs are always a winner
11 years ago
haha nice contrast at the end. That guy's got some good balance.
hahahah spinning dog! What the hell was that beige thing the young kid was catapulted off of? I want one :D
11 years ago
this is a must see, just for that dog
11 years ago
so stay back over there ...behind that mark cuz if you dont?..you might get hit by a spark. the steam that i create will break you out into rshes or these rhymes will turn you into ashes! thers no defence for this blazn heat it could make you melt right there in your SEAT! ahaha this is tooo funny :D
11 years ago
The dog was great :D

Well fucking played to the guy at the end tho.
11 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!

recent comments