points: -31

Instructions! How to Lick/Eat Pussy!

NSFW

A detailed ohotograph of how to eat/lick pussy the right way? Wonderful!!

win

by christelwuvzyou

submitted August 29th 2013

129 comments
what do you think? let everyone know!
Instructions! How to Lick/Eat Pussy!
tagged:
comments (129)
can we stop this now. also what is wrong with having your ass licked?
5 years ago
Good girl.
5 years ago
who ever made this "chart" was probably a virgin
5 years ago
That's not even the clitoris ffs...vagnoobs
5 years ago
I don't think this chart is based on what the recipient likes , I think it's a guide on what's more sensible for the perpetrator. It's really hygienic to lick assholes
5 years ago
*not
5 years ago
this is retarded
5 years ago
4chan what can you say
5 years ago
You go to 4chan a lot right, jrob?
5 years ago
He probably switching tabs right now between mucho and 4chan
5 years ago
oh hay im back
5 years ago
Did you see the threads last night with the chick who stole a phone and posted about it on fb?
5 years ago
nah missed it
5 years ago
Doxed, pizzas, emails to principal, 3am cab rides ordered...

Someone posted a screen cap of her fb bragging about it and they ms painted over her names. Someone made a composite of all of the edges and figured out her name and handle. Dumb bitch had same password as username for every site
5 years ago
haha nice
5 years ago
link sir?
5 years ago
what link?
5 years ago
4chan threads disappear but maybe I will come across a screenshot if I am lucky.
5 years ago
nvr mind - i thought you meant here
5 years ago
Nothing that awesome ever happens here, silly dilly.
5 years ago
:(
5 years ago
not since drums vs jeff anyway
5 years ago
Even most muchoers have too much self-respect to mess with people offsite, except for the 4channers of course.
5 years ago
* possum gives oster the hairy eyeball *
5 years ago
erm...
5 years ago
>implying oster even knows how to navigate 4chan
5 years ago
even possums know how to do that
5 years ago
we just choose to not
5 years ago
wtf is 4chan.
5 years ago
the place you try for a bit when MS crashes for a fucking year?
5 years ago
the place where the site owner doesn't know how to program worth a shit?
5 years ago
cat?
5 years ago
he can't python good
5 years ago
anybody has a prob with tentacle - shake hands with cat for a bit
5 years ago
im feeding a cat I win?
5 years ago
i kinda wanna make an account over there just to see how fast i get banned
5 years ago
you mean an alt account?
5 years ago
isn't that how you met bono then he told you about this site?
5 years ago
you keep talking about feeding that fucking cat.

I imagine you have nigger rigged a condom to your chest full of milk and super glued a bunch of carpet clippings around it to simulate its mother, didnt you, you fairy?
5 years ago
wtf is oster talking about? anybody?
5 years ago
hi dush - hows stuff?
5 years ago
jrob2020 exists on fagchan servers. fact.
5 years ago
Stuffs good, I'm currently sitting in a hotel getting paid to talk shit to you fucks. Can't complain.
5 years ago
my brother used to be a H6er - he never got banned, just bored
5 years ago
dush - so the NSA dropped all charges then?
5 years ago
I took a deal...

retso tuo kcuf eht teg
5 years ago
* possum tries to think in igpay atinlay *
5 years ago
bono told jrob about mucho. "stove top cookin'"
5 years ago
Dush I can feed my cat cause someone didnt kill my dog. Boom.
5 years ago
throb - how DID you first come across MS anyway?
5 years ago
scouring the interwebs for freakporn
5 years ago
then why did you ride bonos dick so hard. as he was the hand that fed you?
5 years ago
Nobody has the balls the kill my dogeth. Kablow.
5 years ago
Kittens are for fags, just ask seal.
5 years ago
which sub, jared?
5 years ago
do your reearch noob,when i first joined bono gave me all kinds of shit
5 years ago
i would kill your dog then rape you in its blood.
5 years ago
not that i care - just curious
5 years ago
well i had heard about the two girls one cup vid and did a search and ended up here
5 years ago
well thats the norm... "hey im gonna give you shit, just take it i'll turn soon" fucking pathetic.
5 years ago
played some flash games,fapped
5 years ago
that sub was quite the noob mag ya
5 years ago
you been drinking oster?
5 years ago
nope. I think thats the problem.
5 years ago
most of the pre-crash guys found the place from the Paris BJ vid i think
5 years ago
* jrob2020 goes back to watching masterchef now *
5 years ago
pretty sure when I'm drunk I say some dumb shit about your kids trying to bait you. It's a pathetic grab, only weak use it.
5 years ago
you were NOT here when there were flash games noobert
5 years ago
sure dush,sure
5 years ago
One of my first memories was seeing a picture of toolman's ass, i knew then, this was the site for me.
5 years ago
i think they were gone soon after i joined
5 years ago
They may have stopped adding new games, but im pretty sure the old ones were there until the crash.
5 years ago
we need more competitive games.
5 years ago
@barret - for me it was a comment after one of the eleventeen jreese shops....

"have we finally gone too far...naw!"
5 years ago
I like farting under the covers and giving myself a dutch oven.
5 years ago
I came for the freakporn, and stayed for the abuse.
5 years ago
well you are gay.....
5 years ago
you just want me to be gay...

Its understandable.

* DushanMandik stretches *
5 years ago
You're going to get shitted on when I get Starcraft
5 years ago
... ok.
5 years ago
get a computer first.
5 years ago
how is that detailed? suck the clit ignore the rest? what a load of bull.....
5 years ago
oddly there is no penis for you.
5 years ago
that doesnt even make sense you idiot
5 years ago
penis.
5 years ago
Todger
5 years ago
okay sorry, i had to upvote this for the word 'ohotograph' in the description and the awesome sexorgasm tag
5 years ago
funny sex is a pretty good tag as well.
5 years ago
much more practical
5 years ago
I bet banging NIna Hartley would be awesome.
5 years ago
i'm not too into her
i like that pornstar with aids
i don't remember her name
just know she has aids
5 years ago
that one
5 years ago
Chloe......
5 years ago
a little aids aint gonna hurt man
5 years ago
where did you see or read or hear she has aids?
5 years ago
that thread
5 years ago
and then i googled it
5 years ago
and yeah she got her the aids
5 years ago
This is really happening.
5 years ago
Tell me it ain't so!
5 years ago
I ain't gonna tell ya, because ain't ain't a word.
5 years ago
If you really wuv'd us you would post tits and gtfo.

Did i do that right?...
5 years ago
som i am proud
5 years ago
son
5 years ago
8(
5 years ago
you guys are dicks
5 years ago
* possum stfu's barrets like *
5 years ago
where is shitclock anyway?
5 years ago
?
5 years ago
I think zeke killed him with the, "you know whats funny"
5 years ago
Its assface noob
5 years ago
assface to you.
5 years ago
so i guess yak liked the koi-filled hibachi i sent him
5 years ago
That means...
5 years ago
Hi Los lobos
5 years ago
..alot to me
5 years ago
If it is what I think it is.. Then wow
5 years ago
And hi Cryax....
5 years ago
Cryax use one of your friends computers to "pwn" me. im playing now. noob. Better get HOS.
5 years ago
I lick all of those places, and women like it.
5 years ago
Shutup
5 years ago
You pet dog doesn't count
5 years ago
Same goes for shemale asspussy.
5 years ago
I'm sure a dog or shemale would enjoy my services just as much.
5 years ago
I already know this
5 years ago
In fact I'm rather good at it
5 years ago
Is that Hello_kitty???
5 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!