points: 40

Crystal Pepsi YEAH

Guy relives his childhood with a 20 year old crystal pepsi

featuredstupid

by Barret

submitted August 25th 2013

82 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (82)
Here he eats lots of stuff and washes it down with 2l of that stuff
https://www.youtube.com/watch?v=z89RzJGNCTI
4 years ago
I want to be this guy's friend...
4 years ago
Idk i never had crystal pepsi
4 years ago
didnt they discontinue that shit in the 80's?
4 years ago
yup
4 years ago
Read the description FAG!
4 years ago
D'OH
4 years ago
looks like the nipple's lil bro
4 years ago
?
4 years ago
A: He looks nothing like me.
B: He looks nothing like my brother.
C: I don't have a little brother.
4 years ago
the thumbnail pic just reminds me of one of your old vids i guess
4 years ago
A: you're a cunt
B: you're a cunt
C: you're a cunt
Ticks all the boxes.
4 years ago
shut up
4 years ago
Enjoy your baldness. Wear a hat.
4 years ago
Can I have your hair?
4 years ago
or do you wear hats too?
4 years ago
I have long hair and you can't have it. I wear hats in winter, to keep my head warm.
4 years ago
you sound like a gay
4 years ago
You're going bald oster ?
4 years ago
i must be.
4 years ago
Yea I noticed your hair looking a little thin
4 years ago
it's falling out while i shower. I am using my beard for head hair.
4 years ago
Yea I lost all mines , so I just shave it off .
4 years ago
mcwoozy, even older than smerf?
4 years ago
Fuck you jrob , this is real life problems ,stop telling me to stfu bitch
4 years ago
cryax go buy a computer.
4 years ago
Dunno, how old is smerf? What difference does that make anyway?
4 years ago
Cryax..... bald...... lulz.......
11 months ago
Told you I saw his FB lol
11 months ago
shutup you little bitch
11 months ago
Wtf cryax ? Are you ever off mucho you little slimey fuck ?
11 months ago
what?
11 months ago
says the dude who almost has 100 thousand comments and i barely have 10,500 or some shit
11 months ago
fucking loser
11 months ago
oops my bad i have 12k
11 months ago
lol thats sad you have so much comments
11 months ago
Atleast he still has his own hair
11 months ago
Wheres your tits at ? Men lose hair its a part of a mans life , women are supposed to have tits you dont nor an ass
11 months ago
* NixonsGhost combs hair *
11 months ago
$25 says cryax is rocking a C cup for his moobs
11 months ago
Are you stating alternative facts again, Pres. Fuck?
11 months ago
Yeah, i cant comb my shaved head.... the rest is true
11 months ago
Lol cryax stfu'd himself
11 months ago
No I didn't stop lying bitch
11 months ago
cryax
fucking loser
18 hours ago
report spam | unlike | 2 likes | stfu | 2 stfus

2 stfu's on the comment. One was from fries, the other from you.
11 months ago
Nope . I don't see it
11 months ago
Lulz
11 months ago
That's okay, cryax. Like most beaners, you're too embarrassed to admit when you're wrong.
11 months ago
Well I don't know what you're talking about so , yeah you're more delusional than I thought
11 months ago
Okay, maybe you're not embarrassed. Maybe you're just scared.
11 months ago
nope I don't know , you're just spewing a bunch of nonsense as usual , usually when you spew your garbage as per usual, I never really entertain it . This is no different , but I felt I needed to respond cause you're making outlandish claims
11 months ago
Dude, you sound scared tho. If you're scared, say you're scared.
11 months ago
I'm not scared. You're just being a fool plain and simple.
11 months ago
O
M
G
11 months ago
Maybe if cryax could mucho on that new big screen tv he could see it.....
11 months ago
Nah, he's just too scared, Nix.
11 months ago
Scared AND no TV...... jesus....
11 months ago
That's no way to go through life.
11 months ago
Yeah and lying about people stfuing themselves isn't no way either
11 months ago
Look at all those stfu
11 months ago
Nope, I don't lie. And I'm not scared to admit when I'm wrong...like you, cryax.
11 months ago
You want another one?
Yes!!!
You got it. That's another one right there. I got you for the rest of your natural born life. Instead of prison you'll come here....
11 months ago
Cut it out!!!!!!!!
11 months ago
Not even close, BUD!
11 months ago
Cryax, go look at your "fucking looser" comment and see who gave you a stfu..... then come back and apologize.....
11 months ago
Lets see how many more stfus we can get.....
11 months ago
From wrongax
11 months ago
That's seven, including the one when you asked Mr. Vernon here, whether Barry Manilow knew that he raided his closet...
11 months ago
Run off?
11 months ago
Oh, and show dick some respect.....
11 months ago
\_/ You're mine, Bender. For two months, I got ya. I got ya.
11 months ago
From now on when cryax runs away I will assume it is to go watch his TV box......
11 months ago
* NixonsGhost goes back to making mucho movies and solicits user recommendations *
11 months ago
* ClaudeBallz upvotes while enjoying a Pepsi Max *
4 years ago
No that was fucking funny
4 years ago
I drank the shit out of that stuff
* DushanMandik remembers the good ole days *
4 years ago
I remember that stuff tasting like shit :(
4 years ago
Don't see why they still don't make this stuff. I know plenty of people who won't drink coke to avoid staining their teeth. This provides an easy solution.
4 years ago
this kid is always making a mess in his parents dining room
4 years ago
Eat a dick, man.
11 months ago
why dont you eat a dick,fag?
11 months ago
punks speaks ill of the dead #12
11 months ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!