points: 11

In the Bunker

A little golf humor...

featuredfunny

by xzekiel

submitted August 22nd 2013

126 comments
what do you think? let everyone know!
In the Bunker
tagged:
comments (126)
And yet you whine about Squidley and TD's subs being shit... hypocrite much?
4 years ago
It's high brow. I wouldn't expect you to get it.
4 years ago
Apparently you're the only one that get your humor - you're a legend in your own mind.
4 years ago
it would be funny... ish if it was a VW golf
4 years ago
Well, I got the joke.
4 years ago
As I said, legend in his own mind...
4 years ago
When I saw it I just stared for like 10 seconds then lol'd
4 years ago
Muchofail.
4 years ago
Yes. You are.
4 years ago
Your subs are slowing become massive muchofails...
4 years ago
becoming
4 years ago
Anyways, downvote for muchofail sub.
4 years ago
Oh, so they're sinking to your level?
4 years ago
Check my latest subs smerf me boy...
4 years ago
Oh, I'm talking about you, not your subs.
4 years ago
Zeke... put on your big boy pants, tell your minions to stand down and face me like a man (or as close to one as you can be considering the high levels of estrogen your body produces).
4 years ago
/snrks

Minions? You think zeke has... minions?

* smerf proceeds to laugh. *
4 years ago
* smerf proceeds to get a shower, actually. *
4 years ago
You all crawl out of the woodwork and stand behind him, talking shit over his shoulders... so... yes. Minions.
4 years ago
Anyways, at least he's a worthwhile challenge...
4 years ago
I can admit to that at least.
4 years ago
Behind him?

If by "crawl out of the woodwork" you mean "wake up" then sure, why not?

And yes, I'm talking shit. It's kinda what we do here. If you can't take it, gtfo.
4 years ago
*Burp*

I'll wait for Zeke or some other higher-caliber member to have fun with. I feel like I'm slumming right now.
4 years ago
* loslobos coughs *

Wanna share a snowball?
4 years ago
* Sprinkles grins *


Let's save it for later...
4 years ago
Aww, how cute.... Sprinkles is trying that old insult? Anyway...

* smerf strips naked and goes for a shower. *


http://muchosucko.com/114631/Fuck-this-thread
4 years ago
aaaaand smurf re-uses the same. old. shit. that has been done to death by almost everyone.

Thanks for confirming your place at the bottom of the MS pecking order to us all.
4 years ago
or is it for us all?
4 years ago
sprinkles, we're all just a bunch of cocks sitting around shitting on each other, and you're on the bottom row of the coop
the sooner you learn that the better
4 years ago
now stfu, seriously
4 years ago
i need a mofuggin sammich
4 years ago
Fuck your sammich.
4 years ago
How about you go take a nap
you must be all tuckered out
4 years ago
He's so cute when hes tired
4 years ago
So jizzrobber... when are you going to tell us what your username was on H6 before you got banned?
4 years ago
I am quite tired as a matter of fact and I could use a nap.

I wish I could hang around and watch you two rub each other's scrotes all day, but unfortunately I have to go out and earn a living.
4 years ago
someone's grouchy
4 years ago
I wonder what is more likely. Everyone jumps to zeke's aide whenever sprinkles or his alt severum is around, or is it just that everyone knows those 2 are faggots?
4 years ago
* jrob2020 gives sprinkles a glass of warm milk and gets his footie Jammies ready *
4 years ago
seriously you guys never come to my aid :(
4 years ago
* xzekiel plays damsel in distress *
4 years ago
* jrob2020 rides in on his white horse *
4 years ago
Tr clones everywhere :(
4 years ago
I'm getting sick... I'm blaming them.
4 years ago
i wouldnt want to be accused of white knighting zeke
4 years ago
Wouldn't be the first time
4 years ago
ill white knight my fist to your face
4 years ago
:(
4 years ago
Pretty sure I just white knighted in my pants.
4 years ago
the thought of zeke riding behind jrob on his white horse is HILarious :(
4 years ago
* xzekiel squeezes jrob's rippling pecs tighter *
4 years ago
oh were we naked before heather?
cuz now we are
4 years ago
no, you both were wearing unbuttoned silk shirts
4 years ago
and tight pants
4 years ago
Hey squoieuite you got any extra mucho stickers laying around?
I didn't get mine :'(
4 years ago
boat shoes no socks?
4 years ago
barefoot, duh
4 years ago
YOU GUYS ARE MAKING ME FRISKY!!!
4 years ago
I'm still in the 80's club mindset I guess
4 years ago
no no, think fabio
4 years ago
http://www.andrewgreybooks.com/The%20Fight%20for%20Identity%20LG.jpg

this should maybe be shopped
4 years ago
Any non gay, man on man struggle snuggles you may hear about today are all on you guys.
4 years ago
Somebody needs to shop that
4 years ago
Yeah, I was thinking more along the lines of this guy:
http://muchosucko.com/65137
4 years ago
http://stylegods.com/wp-content/uploads/2012/paranormal-gay-romance-novels-i2.jpg

awww yeah
4 years ago
I feel right at home with all the gayness in this post, can we all have one big circle jerk, laugh at jrobs penis and get along ?
4 years ago
* xzekiel offers thunderpants the cookie *
4 years ago
Stfu faggot noob! Get pwned!! LOL! Gtfo!
4 years ago
inb4 retard
4 years ago
.....did anyone understand any of that?
4 years ago
I think he's trying to communicate
4 years ago
It was both of your language. You should understand.
4 years ago
gtfo
-------->
4 years ago
^stfu faggot
4 years ago
* xzekiel snaps and points *

SHOO!
4 years ago
Meh, this pretty much sucks too.
4 years ago
you'll come to learn that most of the posts by a lot of the 'regulars' who comment constantly suck
thats why they are so defensive and crybabyish because they know how shitty their subs are
4 years ago
THAT'S NOT TRUE!
4 years ago
whammy
4 years ago
Yeah I pretty much just sit back and wait for the posts to end up here instead of scouring all the other shitty sights for things to post. Take it as a compliment yak.
4 years ago
take what as a compliment
4 years ago
exactly
4 years ago
?
isnt it too early for you to be drunk
4 years ago
what am i saying.. of course it is.. that hasnt stopped you ever tho
4 years ago
it's 5 o'clock somewhere
4 years ago
excuse me, my posts are gold
4 years ago
that's what I was trying to tell him heather
but he wouldn't listen
4 years ago
my positive to negative vote ratio is nearly impeccable.
4 years ago
so's mine
if it wasn't for that meddling trekkie
4 years ago
Yes Heather, they are. I bet those tits are too.

Soo.....tits or gtfo!
4 years ago
you're right, my tits are magical. and you dont go throwing around boobs as incredible as mine, all willy-nilly. so you gtfo.
4 years ago
and let me eat my hangover pizza in peace.
4 years ago
Heather, your MS rep doesn't count, once you show some flesh you get perma-upvotes from at least %75 of the crowd here. Look at jenbirdys subs, somehow a scorpion on her deck is mucho worthy like this is some kind of facebook for dirtbags and perverts or something.
4 years ago
Zeke why the stfu? Isn't that the motto here?
4 years ago
You're in no place to be demanding tits from heather, noob
4 years ago
I haven't shown 'flesh', unless you're counting my face skin...
4 years ago
* xzekiel lowers shield on white helmet and prepares lance *
4 years ago
* makodragon toots the white knight horn *


do do dooooo
4 years ago
pfffft.
4 years ago
* xzekiel falls off horse *
4 years ago
with white knights like you, who needs enemies!
4 years ago
I stand behind my statement.
4 years ago
Heather I definitely meant your face, you're a pretty white girl. I imagine you get a lot of breaks in life, not just on mucho.

I am already on record for wanting to see your boobs, if not I am now.
4 years ago
who doesn't wanna see boobs, really.
4 years ago
That's true, I even wanted to see Hello_Kitty's tits and that bitch was gross.
4 years ago
Once you see one pair of tits.......












you want to see all the rest
4 years ago
boobs and genitals are like train wrecks...
4 years ago
some moreso than others
4 years ago
could be a 90 yr old biker chick
I'm still gonna look
4 years ago
*fall madly in love
4 years ago
shut up nigger
4 years ago
Oh Heather..if those tits are so magical..then you could perform for us a little tit-theater..not even in a perv way.I can tell they are really quite lovely..just by your eyebrows
4 years ago
My eyebrows ehhhh
4 years ago
i dont get it....
4 years ago
Animal, maybe you guys can talk about things you don't understand
4 years ago
the car is out of gas.
4 years ago
This isn't golf humor.

This is car humor.

No, my bad. This isn't humor at all.
4 years ago
it's no keyboard cat, that's for sure
4 years ago
Thanks for saving me from that MuchoKill, that would have been awkward.
4 years ago
that's what I'm here for
others may call it spam,
I call it saving barret one muchokill at a time
4 years ago
....saving mucho one barretkill at a time..
4 years ago
saving barretkill one.....alright fine it's just spam
4 years ago
unfunny useless shit
4 years ago
Hey Punky, Sealbasher says that the deftones are a bunch of no-talent queers....
4 years ago
Sealbasher
Them deftone band suck! They not talented! I bet they all gay.
4 months ago
report spam | like | stfu
4 years ago
^see
4 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!