points: 10

Gas N' Go

featuredfail

by DangerousDug

submitted August 21st 2013

62 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (62)
Dug in 4 months I will be in CLE I expect my shine.
5 years ago
You're on the wrong end of the state oster.
5 years ago
Yeah... Cleveland along ways from me
5 years ago
im flying from CA the least you can do is Drive. Fucking Pussy.
5 years ago
It's probably quicker to fly from CA. then it is to drive OH..
5 years ago
and on top of that, you down voted his submission.
5 years ago
I would have to leave before you get on the plane to get to Cleveland when you do :(
5 years ago
no shit i down voted. This was dumb. well its a 6.5 hour flight. I'll be waiting.
5 years ago
im going to be in town for 6 days.
5 years ago
Find you a truck driver friend and when he passes though my area I will hand deliver him some to bring back to you on one of his cross country hauls.
5 years ago
Look for the guy with the carnation in his lapel.
5 years ago
the only truck drivers I know are associated with my work.
5 years ago
If you are in for 6 days you have plenty of time to rent a car and take a sight seeing road trip south
5 years ago
Of Ohio??? :(
5 years ago
Yeah i thought about that.. Na.
5 years ago
down 71??? :(
5 years ago
@tool. no. ca. but they drive all over.
5 years ago
through Columbus???:(
5 years ago
i have no fucking clue. I dont live in ohio.
5 years ago
I live next to it so I know some.
5 years ago
I know tool.... but he could go see the fucking Amish or something if he wanted I guess
5 years ago
i used to live in CLE 7 years ago. that place sucked ass.
5 years ago
why would I want to see the amish, ask to use their pen and paper?
5 years ago
Te only city whose rivers catch on fire.
5 years ago
Cleveland.... Ohio's version of Detroit
5 years ago
lake Erie is nasty as fuck.
5 years ago
The Amish make nice rocking chairs.
5 years ago
They are not broke yet
5 years ago
Good cheese too
5 years ago
so shine.. thanks.
5 years ago
piss in a scope bottle and call it a day..this retard wouldnt know the difference
5 years ago
why piss on a telescope. that's dumb.
5 years ago
What kind of ghetto fucking airline takes 6.5 hours to fly to CLE from Sacramento? It is a 4 hour flight.
5 years ago
Turn the tape in and earn free gas for life.
5 years ago
this is shit
5 years ago
OMG SHE DROVE OFF WITH THE PUMP IN!!!
5 years ago
you people are faggots and i hope you die
5 years ago
upvote because of your comments.
5 years ago
you upvoted before my comments.....................
5 years ago
and you should be ashamed of yourself
5 years ago
And because the Raiders are gonna beat the Texans this season.
5 years ago
put money on it or stfu about it
5 years ago
Shame aint part of my game sucka.
5 years ago
I want to pump your sister jrob.
5 years ago
so no monies?
5 years ago
As much as I dont like the texans. I cannot deny their skill.
5 years ago
im an only child fgt
5 years ago
who the hell is ilovepenis and what is this faggots beef with me? jrob are you ilovepenis?
5 years ago
iv been online having a convo with you.........
5 years ago
well can i pump your female cousin?
5 years ago
wtf
5 years ago
im ilovepenis noob
5 years ago
figures
5 years ago
Jrob loves penis too oster. You two should hook up.
5 years ago
that wont work, every try to fuck a penis with your penis.
5 years ago
^ anything is possible with a little imagination.
5 years ago
i think im straight now.
5 years ago
I just came....
5 years ago
Why everyone doesnt do this is beyond me.
5 years ago
So? and then what happened?
5 years ago
This guy gets it
5 years ago