points: 14

Feeling Ugly

featuredgeek

by DangerousDug

submitted August 4th 2013

58 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (58)
this is horrid
your new hair is ugly
post a vid and cry
4 years ago
owh dug - i thought i knew ye
4 years ago
when i feel ugly i like to.......jesus this whiney bitch won't shut up
4 years ago
My farts are so epic right now, i ate the perfect storm of foods that make for disgusting farts..i wish you guys could smell them.
4 years ago
was asparagus involved?
4 years ago
Nah, i don't think i ate any veggies at all today.
4 years ago
That would've been good though.
4 years ago
fact - best/worst smelling farts are broccoli and asparagus related
4 years ago
Asparagus always makes my piss smell bad too.
4 years ago
i had to nuke spinach and cheese tonight........it was bad
4 years ago
i mean, it was ok.......but
4 years ago
I want to hunt her down and shave her head.
4 years ago
I'll hold her down
4 years ago
Will you hold her down while I rape her too?
4 years ago
I will
4 years ago
I will kiss smerf while he is bussy :3
4 years ago
haha
4 years ago
I think lolobos feels ugly and that's why she keeps the mask on. I don't think she understands how completely beautiful she is to me. inb4......stfu, show your face you ugly wench
4 years ago
* possum subs iron and wine for zeke and LL *
4 years ago
hey man, i like ll
4 years ago
Wtf
4 years ago
There's no psychoanalys needed for my mask
1. It's a cool mask
2. I like it
3. It's part of my character here
4 years ago
How old are you, out of curiosity?
4 years ago
How old are you?
4 years ago
i'ma psychoanalyze the shit outta you
4 years ago
I asked your first.
4 years ago
You asked the old wrinkly slut?
4 years ago
um......
4 years ago
He said he asked your first?
4 years ago
*you

Damn it.
4 years ago
33
4 years ago
^5
4 years ago
Yep
4 years ago
*gives one back*
4 years ago
30
4 years ago
Feeling any crisis yet? It should be coming real soon
4 years ago
What, about wanting a fast car and to start dating women in their early-20s?
4 years ago
Yea that's the one
4 years ago
Oh, that's remained pretty constant since I was in my early 20s.
4 years ago
geezers
4 years ago
I dunno why I pressed stfu Smerf sorry
4 years ago
Missed the "like" button, maybe?
4 years ago
I slipped
4 years ago
Fu jrob
4 years ago
if you insist
4 years ago
it hurts when i spend a lot of money on my hair and i just feel ugly and i just like to wear a boob top.....and like, to be honest people tell me i'm beautiful, and people don't be snide *sniff* don't be mean to me, it hurts. don't make fun of me cuz i like to look a certain way
4 years ago
i needd to *sniff* it's just hard, but
4 years ago
i want to bury that bitch in a fucking cornfield
4 years ago
I want to hate fuck her.
4 years ago
Blah, blah, blah, who gives a shit.
4 years ago
fucking yeesh
4 years ago
* Jenbirdy fights back rage *
4 years ago
I think this girl also has a video where she is crying about being tired of being fat. also why do grown women use that baby voice, god dammit it is annoying,
4 years ago
there's a direct correlation between grown women talking like babies and an affinity for jap culture
4 years ago
or loony tunes....
one or the other
4 years ago
jap girls do that baby voice thing and it is annoying a fuck. i have] a sort of deeper voice for a girl.
4 years ago
Whiny bitch...
4 years ago
she was a stripper... and then she got fat
4 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!