points: 22

REALLY??

You've got to be fucking kidding me!

featuredgross

by PunkyBruiser

submitted July 10th 2013

49 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (49)
Looks like it tickles.
4 years ago
Walking dead
4 years ago
you know what would be great? better camera work, focus.... not using your god damn fucking phone to take pics/record every fucking thing you see.....
4 years ago
Tbh this was worth recording by any means necessary
4 years ago
Punky! I've missed you!
4 years ago
Also, repost
4 years ago
Link or stfu and gtfo then foad...
4 years ago
noobs be noobing....
4 years ago
Link or stfu and gtfo then foad...
4 years ago
you said that
4 years ago
It's not like I'm worried about anyone listening to me without a link....
I mean, I said I've missed punky.....I figured people would just disregard what I said from there on out.
4 years ago
*Sprinkles recoils in horror in this vulgar display of honesty*
4 years ago
huh....i guess people did listen to me
4 years ago
Stfu not a repost or link it
4 years ago
I think this is the same guy but just a still pic after he when to the hospital
http://muchosucko.com/46259/maggot-leg
4 years ago
If a guy showed me that I'd immediately give him all my money.
4 years ago
I'd put him out of his misery.
4 years ago
This reminds me of the DISGUSTING INFECTION OF NOOBS ON THIS SITE AS OF LATE.. FUCKING MAGGOTS..
4 years ago
what is a noob?
4 years ago
I love when noobs get angry about other noobs
4 years ago
Yeah, it is kinda funny..
4 years ago
Haha...yeeeeaahh......
4 years ago
Was she calling you a nobody?
4 years ago
*he
4 years ago
what's a noob?
4 years ago
It is she and a "noob" is someone new to the site. Also, welcome back
4 years ago
You rise from the ashes after 5 years?
4 years ago
I CAN INTERNETZ AGAIN!
4 years ago
Commendable sir..
4 years ago
meh - TR lite
4 years ago
figures..
4 years ago
You haven't missed anything
4 years ago
what does tr mean?
is that directed at me?
4 years ago
i love you now jm
4 years ago
calm down possum
4 years ago
YAY! THE RATFINK LIKES ME!
4 years ago
meh - i will also blow Persona if MS perks up a bit
4 years ago
https://www.youtube.com/watch?v=W1hTnL8XBKk
4 years ago
I wonder if possum will ever make good on his promise
4 years ago
AHHHH!
Make it stop:(
4 years ago
fucking sick!!!!
4 years ago
If Earth could be a living organism, Russia would've been its shithole.
4 years ago
I took you more for an anti-semit
4 years ago
Don't they use maggots for these types of wounds? They're great for it actually.
4 years ago
eh, no, its these maggots that are eating the flesh.
4 years ago
they eat dead flesh so yes, they used to be used to clean out wounds... if your flesh is infested with maggots, chances are you'd be fucked regardless.
3 years ago
Last
3 years ago
Wtf
3 years ago
Deet and DDT might solve this guys problems.
3 years ago
recover password
most discussed