points: 0

yep, they're still there

first gif hope it is not fail

featuredsexy

by cabbage_bastard

submitted June 29th 2013

73 comments
what do you think? let everyone know!
yep, they're still there
tagged:
comments (73)
Yep it's a fail.
4 years ago
and in record time too, damn guy
4 years ago
titties
4 years ago
sorry bout the watermark, but I still thought it a somewhat worthy sub
4 years ago
i don't see any watermark, just magic floating/bouncing tits
4 years ago
I just see a dumbass lame sub
4 years ago
i'd count it as a win....but then again i'm straight, so don't mind me
4 years ago
you love he-shes ..you can own up to it,youre on the right site for it.
4 years ago
oh she's all women, i can tell by the swing of them there utters
4 years ago
*woman
4 years ago
I <3 hangers
4 years ago
hear, hear!
4 years ago
If the tits don't hang a bit, they're either very small or fake.
4 years ago
He was talking about dicks.
4 years ago
dono, fake dicks tend to stay rigid. we need more expertise.



hey jrob!!!!
4 years ago
fuck off noob
4 years ago
haha, getting pwnd by noobs, lelz
4 years ago
fuck off fatty
4 years ago
lelz, sooo mean!
* DushanMandik cries into a pint of rocky road *
4 years ago
stop saying lelz faggot
4 years ago
no
4 years ago
nice 'like' on the fatty comment zeke...real nice coming from the guy I beat out in the second annual ab off, you fucking bloated billygoat
4 years ago
When has an ab off ever happened
4 years ago
last fall sometime.
4 years ago
I don't think it ever actually happened
4 years ago
i recall dush winning one
4 years ago
i may or may not still have his submission
4 years ago
yep great tits
4 years ago
that's the only comment you have to add?
4 years ago
Yep
4 years ago
Haha! It looks like she's in a dollhouse. I guess it's because she's 7'2" and her tits look like wrecking balls. 8P
4 years ago
upvote for..."yep, they're still there"
4 years ago
il give it a pass....this time....
4 years ago
See...you're a good man sometimes, Barret.
4 years ago
Only when i've just been fed.
4 years ago
I'm kinda confused on this hybrid "tr/Barret" avy. It gives me the willies. Thank for the nightmares. 8(
4 years ago
such a noob
4 years ago
Hey, sexy! What's been going on? 8)
4 years ago
8O
4 years ago
* PunkyBruiser pours Hydrogen peroxide in eyes *
4 years ago
*saved*
4 years ago
^8(
4 years ago
COMMENT FAIL
4 years ago
^FACE FAIL
4 years ago
fuck off with your 6 inch penis
4 years ago
* PunkyBruiser logs out of iPhone, and warms homeade chili. *
4 years ago
HAHAHA....six inch penis?!?!? Lurk more, you twink herder.
4 years ago
dick or gtfo
4 years ago
see, punks, some of us have been treated to jrob's peen more times than we cared to see....
4 years ago
in case you weren't aware, you couldn't always see the submission in the comments, you'd have to actually open the page, and the only thing that mattered was the number, not the title.
4 years ago
See..god damn it! You just won. I want to, but I know I'll regret it, because it'll show up in every thread I comment on. lol!
4 years ago
jrob always wins
4 years ago
*wants more cock
4 years ago
^ okay that was pretty funny.
but fuck you.
4 years ago
fuck punky
4 years ago
tits or gtfo
4 years ago
male or female tits.
4 years ago
yours
4 years ago
no way. yours. Picture for picture.
4 years ago
ladies first
4 years ago
don't forget your sign faggot
4 years ago
what sign?
4 years ago
MS
4 years ago
MS?
4 years ago
ffs get a piece of paper and write ms on it you fuck.
4 years ago
why?
4 years ago
doesn't sound like a good idea.
4 years ago
that's a weird face.
4 years ago
*taint
4 years ago
That's one busted ass
4 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!