points: 19

high horrors

NSFW

Leatherface and Jason smoking toking up.

featuredfunny

by severum

submitted June 26th 2013

26 comments
what do you think? let everyone know!
high horrors
tagged:
comments (26)
smoking toking up eh....
commas are also pretty confusing too it seems huh fuckhead
10 months ago
You're shocked?



Really?
10 months ago
Ughhh.. I meant to erase one of those.

Apparently your so confused you proceeded in capitalizing on my mistake while not capitalizing your own words at the beginning of sentences. A very sociopathic, hypocritical, grammar nazi fail.
10 months ago
Wut?
10 months ago
Severum... You're* ;)
10 months ago
Haha, fucking noobix cube.
10 months ago
Fuck my face with a porcupine cock. You plus are is you're and your is possessive. What a great debut.
10 months ago
ah - nvr mind
10 months ago
Looks like some good shut they're toting
10 months ago
*shit
Stupid phone
10 months ago
I am sorry to hear you smoke dirt weed Bongwater. That makes me sad. Doesn't look that good to me, looks like the trim job blows dick, probably needs to be flushed better too judging on that trim job. And these assholes ruin it by putting tobacco in to boot.
10 months ago
Yeah, what a couple of assholes
10 months ago
I literally smoked dirt weed once. Gross shit had been buried in the dirt for some reason. Tasted like shit, but got me high.
10 months ago
the weed looks decent, up until they added the tobacco at least, but its not ditch or dirt weed.
10 months ago
yeah it does, SFD must be either a weed snob, a poser or clueless... in either case, fuck him.
10 months ago
Only dopes smoke dope.
10 months ago
Actually studies are showing that habitual marijuana use raises iq levels.
10 months ago
haha..
10 months ago
oh my........mixing tobacco with cannabis.......
10 months ago
exactly, why ruin good weed with tobacco?

"but it gets you 5% higher man"

stfu
10 months ago
Fucking waste in my opinion, I used to know some Cambodians when I was a teenager that would do bong hits mixed with tobacco, I never understood it, and it tastes like fucking shit..
10 months ago
Excellent, now when I see someone mixing tobacco in, I'm gonna be like, "wtf, are you Cambodian or something?!"
10 months ago
There you go, It's almost like when someone apologizes to me too much, I ask, " What the fuck are you? Canadian?"..
10 months ago
Still a pretty cool gif..
10 months ago
they put the filter in it too :/
10 months ago
they being jason and bubba
10 months ago
recover password
most discussed