points: 29

Thatdude420's Brain

featuredwin

by thatdude420

submitted May 30th 2013

149 comments
what do you think? let everyone know!
Thatdude420's Brain
tagged:
comments (149)
Damn you black guys..... quit thinking of the white women.
5 years ago
He's more like you than you think.
5 years ago
Well I guess so, I don't think about black chicks much either.
5 years ago
And who doesn't like chicken? Or money? And come on, we all still like Kool-Aid.
5 years ago
I'm not that big on weed or kool-aid, but you can turn them both into more money. And you can turn more money into more ass, titties and fried chicken.
5 years ago
Might as well just be the male brain.
5 years ago
tropical punch kool aid is delicious
5 years ago
I wanna taste Kool-Aid just once before i die.
5 years ago
Tropical punch kool aid is my favorite.
5 years ago
Start slow, Barret. Maybe with Flavor Aid. That's what Jim Jones used.
5 years ago
DAT TROPICAL PUNCH <3
5 years ago
All you really need is pepsi....

YEAH.
5 years ago
I only like drinking Pepsi or Coke if it's mixed with alcohol.
5 years ago
id rather drink a wal-mart brand sam's cola before drinking a pepsi
5 years ago
I thought grape was the flavor
5 years ago
*RC
5 years ago
Do they even make RC cola anymore?
5 years ago
grape soda* racism noob
5 years ago
dat welch's
5 years ago
grape is grape
5 years ago
silly negro
5 years ago
Idk thought they stop selling that soda.
5 years ago
we still have it in sodak
5 years ago
we have it here ive always liked it...
5 years ago
welches grape soda is fucken delicious.
5 years ago
well now i want to stick around some more
5 years ago
congrats thatdude you just saved mucho from a jrobless future
5 years ago
Don't you dare leave
* DangerousDug bitchslaps Jrob *
5 years ago
WTF are you thinking
5 years ago
God damnit that dude ! We almost got rid of that queer jrob
5 years ago
That's racist.
5 years ago
No it's true.
5 years ago
fake no watermelon
5 years ago
He forgot the welfare check as well
5 years ago
Which ass does that belong,too on top dude
5 years ago
Some chick name Rachel from a porn site called Pigtails Round Asses.
5 years ago
hahahahahahaha!
5 years ago
ha?
5 years ago
http://i.imgur.com/3PRL0ao.jpg
5 years ago
eww
5 years ago
and the children call him LefsaFace
5 years ago
You got a lot going on in that head of yours barret.
5 years ago
equally as authentic as the original....if anything..better
5 years ago
dug must hate his own brain being used to think black people thoughts...because hes a racist
5 years ago
dugs thinking about weed hahaha
5 years ago
dugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdugdug
5 years ago
d
5 years ago
u
5 years ago
g
5 years ago
shut
5 years ago
up
5 years ago
Who is this 'dug' you speak of?
5 years ago
wow ...total noob breakdown there hulahoophead
5 years ago
Its cool guys... remember dik is on full ignore status
5 years ago
He used to pull the same shit with punky. Now he's crying.
5 years ago
ironically wasnt it jrob complaining about mucho? then he posts 2 day noob meltdowns......
5 years ago
dik misses tr so much he has to find someone to fill his role
5 years ago
who is dug talking to?
5 years ago
I think he's trying to convince himself.
5 years ago
ah
5 years ago
jrob if you cant hack it get the fuck out back to 4chan you candyass
5 years ago
I am talking to everyone in this tread with more than 3 letters in their username.
5 years ago
you know how many times that exact comment has been typed,gramps...do you know how many times it worked?....0
5 years ago
Oh, dug's talking to yak.
5 years ago
no he has 3 letters... not talking to him
5 years ago
leave yak alone man wtf dug...
5 years ago
i miss adamdrinkslots
5 years ago
"i just ran punky off the site, guys!"

signed, jrob
5 years ago
hahaha .
5 years ago
i like when possum grows an artificial pair of balls
5 years ago
You think too highly of yourself. No one fears you.
5 years ago
i like when i'm drunk and stoned at the same damn time
5 years ago
well jrob heres the thing...1 youre stupid 2 you kiss up 3 youre not funny 4 you just repeat shit you here 5 your head is misdhapen....all those things are true
5 years ago
i never said anyone feared me its the hurrr i made an account here before you....bow to my greatness.....type shit that is stupid as fuck
5 years ago
Me too poss man.
5 years ago
it smells like...victory
5 years ago
you faggots are just uncomfortable with a newish member who isnt afraid of someone who signed up for an account before him
5 years ago
theres more
5 years ago
You're all faggots.

Possum is ok...
5 years ago
hahaha i dont care when you joined...youre a dick either way
5 years ago
jrobs okay , mostly
5 years ago
group hug?
5 years ago
well hes no tr
5 years ago
fuck off noob
5 years ago
oopsy
5 years ago
haha
5 years ago
speaking of starving im starving
5 years ago
looking at dugs brain thinking about chicken is making me hungry
5 years ago
speaking of peaceful...
5 years ago
i shit shower and shave and 69 new comments....
5 years ago
THIS is how it happens jrob
5 years ago
why are you doing all this at midnight EST, sir?
5 years ago
why me? why now? whyyy?
5 years ago
you remember that possum?
5 years ago
It doesn't matter
here possum: http://www.youtube.com/watch?v=yyGCMROtZR0
you most likely won't like it but i don't care right now
5 years ago
that guy on the right looks like that spencer faggot that talked a bunch of prudes into titties.
5 years ago
i forget his name
5 years ago
i'ma stop talking now
5 years ago
i think it's Alan
5 years ago
I just keep thinking yeppie.....but i know that yeppie was cooler limey than that other guy.
anyway, it was a Nancy Kerrigan quote.
5 years ago
yeppy had potential
5 years ago
i'm getting all nostalgic drunk
that's the bad kind of drunk
i'll take beligerence over nostalgia any day
5 years ago
when you hit 40 or so, one leg is both the same
5 years ago
yeppie was the bomb
5 years ago
that faggot's name is on the tip of my tongue

(no homo)
5 years ago
i mean screen name....i saw his real name recently
5 years ago
not yeppie....he was cool
5 years ago
Romford
5 years ago
damnit now i want some fried chicken :(
5 years ago
hi crash
5 years ago
hi poss
5 years ago
could you maybe kick awake some of the non-boring west coasters while you're up?
5 years ago
no offense
5 years ago
non taken, sorry but no can do. I have to be up at 6am my time for work so i need to head to bad as it is
5 years ago
speaking of west coasters..... Freshie doesn't have a new account yet tonight... wtf ?
5 years ago
none*
5 years ago
dont worry though poss, the weekend is almost upon us so they should be waking up here soon enough
5 years ago
* possum subs stuff to try to stave off 70k now *
5 years ago
step one in progress
5 years ago
Fake! That booty is way too small and I don't see X-Box in there anywhere.
5 years ago
I thought those were my boobs for a minute :( I was like uuuuhhh who gave this guy my tits
5 years ago
I'm still not completely sure they aren't
5 years ago
lol
5 years ago
Oh well right!
5 years ago
That's my fuckin money though.
5 years ago
No that is not your tits. Unless you post your tits on another website. Then that might be yours. If not then no it's not.
5 years ago
boring
5 years ago
A beautiful mind.
5 years ago
if it was true
5 years ago
how fucking anal can you be ?.....
5 years ago
i thought this was going to be good until i seen who actually subbed it.... what a fucking twat
5 years ago
If this was your brain it would have cock and balls, cup of tea, that picture of squidley in his car with his dick out and kittens.
5 years ago
Yaaaay kittens
5 years ago
you'd be completely correct td420 , but i certianly wouldnt have subbed it myself... im not that much of an anus
5 years ago
first anal then anus. we get it you love gay sex.
5 years ago
whats gay sex got to do with saying variations of bottom ? so if i mention penis that would make me a homo ?...
5 years ago
No that would mean you are just being yourself. We all know how much you love penis.
5 years ago
i expect to be seeing a photo/video of you sucking your own cock on here sometime soon
5 years ago
I bet you would like to see me do that faggot but i don't swing that way french fries.
5 years ago
'win' ? .... can you get anymore rectal .....
5 years ago
In my head you sound like Stephen Fry
5 years ago
ahahahahaah
5 years ago
lol
5 years ago
It's perfect and you know it
5 years ago
its not the subject thats the problem its the postee...
5 years ago
Mein Neger, was brilliant.
5 years ago
That reply fail,not so much
5 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!