points: -3

LITTLE KID SAYS WHATS ON HIS MIND

Don't Whoop Me.. Whip Your Own Ass.

cute

by thatdude420

submitted May 16th 2013

50 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (50)
meh
4 years ago
The kid's a smartass, I don't really understand what else he's on about.
4 years ago
this is another bs sub from thatdude. Keep on cooking fried chicken.
4 years ago
Johnnie Cochran re-incarnated.
4 years ago
can someone translate? i dont speak blackenese.
4 years ago
The worst thing that ever happened to this site was that dude learning how to post videos.

Every video is from WSHH and he is too lazy to even change the title/description...and you guys up vote it...for shame.
4 years ago
Shut the fuck up
4 years ago
If you love worldstar so much why don't you go spam shit over there?
4 years ago
Why don't you. I seem to remember your crying ass telling yak you wanted to be banned from this site anyways.
4 years ago
I could cite your cry fests but there are too many.
4 years ago
Never cried thanks. But you sure did. You spammed chat with bullshit just so yak can ban you. Nothing you can say will ever better pathetic then that.
4 years ago
* be and *more
* thatdude420 is eating chicken nuggets right now and watching tv *
4 years ago
Classic thread.
4 years ago
lol only thing you have is me getting mad that someone called me a nigger. wow a black person getting mad that someone called them a nigger. what a surprise huh. dumbass
4 years ago
Yak should have gave you your wish.
4 years ago
http://muchosucko.com/113107/KNIFE-SKILLS

^ Lots of butt hurt in this one...and that was just today.
Maybe i will commission tr to document all your butt hurt.
I
4 years ago
Pathetic when you cant tell the difference between butthurt and joking around with other mucho members. sigh....
4 years ago
Jerkstore was spanking you like a bad kid,
4 years ago
* thatdude420 waits for the faggot to find some other example of me being butthurt *
4 years ago
I would do some more but there is soooo many.
4 years ago
What ever you find will never be better than you crying about your sports team getting beat and putting up a address for me to fight you. And the best when you cried to yak about banning you.
4 years ago
You are a joke dude just stop you are embarrassing your self. Then you lie and say you were drunk when you did all that.
4 years ago
Bull and Shit.
4 years ago
Now maybe you should fuck off to another site. :)
4 years ago
sounds like there is already butthurt in this thread. no need to copy and paste from elsewhere
4 years ago
I want to stick my finger in your ass Akai
4 years ago
I'm just telling it like it is.
4 years ago
what you being a faggot?
4 years ago
Good one.
4 years ago
Akai would you let me pee on you?
4 years ago
@ 365 which part the akai thing or you being a faggot?
4 years ago
no, akai will watch some animes with me, pwomised me :(
4 years ago
this is like Fraser vs. Ali!!! the thrilla in manila!
4 years ago
More like Ken Norton (me) vs Ali.
4 years ago
Who? lol is what people say. No one remembers Norton only Ali. So thanks for that.
4 years ago
if anyone is doing the peeing its gonna be me
4 years ago
R.Kelly style
4 years ago
I remember Ken Norton beating Ali into parkinsons.
4 years ago
Or Akai can i eat rice out of your butt hole with chop sticks?
4 years ago
my body is clearly reserved for dik
4 years ago
dik knows how to get all them girls,
4 years ago
He can have you after i am done.
4 years ago
was gonna throw you away after but i can put you in a doggie bag and give you to dik.
4 years ago
if akai ever gets near you shes going to beat your face in
4 years ago
or just beat me off
4 years ago
James blunt - Goodbye my lover, love this song :3
4 years ago
Know thyself.
4 years ago
recover password
most discussed