points: 41

The poor fdace of a defeated man.

A parenting fail for the books!

featuredfail

by chockolatesaltyballz

submitted May 14th 2013

38 comments
what do you think? let everyone know!
The poor fdace of a defeated man.
tagged:
comments (38)
Face*
5 years ago
dace
9 months ago
Bet that shit wouldn't happen at my house.... actually I guarantee it.
5 years ago
You just don't know dude
5 years ago
Poor dug. Can't afford presents.
5 years ago
I can afford alot of things but my money wouldn't be buying this shit for my underage daughters
5 years ago
I guess they trick you into buying vibrators
5 years ago
They only call him when they need bail money.
5 years ago
you ship your kids off to be raised by others, how would you know this isnt happening.
5 years ago
I know all .... that is how
5 years ago
haha dug gave his daughter away because she was banging a black guy when she was 13........hes not a real parent
5 years ago
hehehe he just swallowed a difficult red pill
5 years ago
Would left
5 years ago
That's not dad, that's "uncle Jerry"
5 years ago
Christmas at Ariel Castro's house.
5 years ago
I think he's daydreaming about wearing them later.
5 years ago
How incest starts
5 years ago
2083 history book, Title : Fall of the white race
5 years ago
hispanics are actually white, so the white man is doing quite well.

in fact, most blacks in america are considered white by actual africans, what with their heritage.
5 years ago
go eat your eggs.
5 years ago
Hispanics are what? Did you just seriously fucking say that?
5 years ago
if you notice on the census form, there is a separate question asking if the individual is "hispanic" that is unrelated to the question selecting among white, black, asian, etc.
5 years ago
furthermore, at no point in history was there ever a question about the spanish being white or not...true, there was animosity between them and the french and english, but that was nationalism as opposed to racism.
5 years ago
white = Caucasian = from Europe

Hispanic = south/central american peoples descended from Eskimos and Asians that crossed the Alaskan land bridge a couple thousand years ago.

I don't understand what the fuck some form you had to fill out when you got your green hard has to do with you thinking you're in some way descended from Europeans, but the shit isn't true. Maybe you're from Cuba or Argentina or something that had a lot of Europeans migrate there 100 years ago or something and you think you might have descended from them, but if you're, like IDK, mexican or something... WTF dude. I'm not trying to get all racist on you or something, but don't be blind to plain facts of ancestral history. YOU AIN'T CAUCASIAN!
5 years ago
Pardon my shit typing, I'm drunk
5 years ago
hispanic is latino
5 years ago
-And what the fuck does that have to do with the price of tea in China?
5 years ago
...of western european descent
5 years ago
You mean Spain?

Like I was talking about with Cuba and Argentina... That's about the only places in South America that it applies. Maybe Brazil and the Portuguese or however you spell it.
5 years ago
HAHA, love that autocorrect, awesome
5 years ago
Its a possibility that Hispanics can be a partial Caucasian,the brown eyes that Hispanics are inherited, there is blue underneath the brown iris. I mean c'mon caucasians have blue eyes, full blooded white.
5 years ago
i see you're saying their mixed. But your terminology is wrong. You're using cultural heritage to decribe anthropological origin. The indegenous people of south america were mongoloid, if you are going to compare to caucasoid.
5 years ago
the indigenous peoples of the america aren't white, but hispanics are hardly indigenous.
5 years ago
I have a daughter I didn't want to see this :(
5 years ago
Welcome to reality fuckhead. Now go buy a shotgun.
5 years ago
...can I get her number?
5 years ago
You prefer older ladies Dush, you won't fool me.
5 years ago
I wanna see the one on the right wearin hers... ;)
9 months ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!